Ateistit autatte etsijöitä?

atesmi jää 0 ja ?

Jos palstalle eksyy aito ateismin etsijä niin, niin asiattomat rääväykset, aloituksiinne annetut vastaukset kyllä vain edesauttavat ottamaan muutaman peruutuaskeleen matkalla ateismin synkkään ja lohduttomaan tyhjiöön?

5

61

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhkhjkhkhjkhkhjk

Hei Hanna, miksi olet niin synkkä ja lohduton?

• ??

Asiattomia rääväyksiä tänne kirjoittaa häirikkö luulevaiset. Riitelette omilla palstoillanne
      ja haukutte toisianne,joten mene Raamattu foorumille,jookosta?.

• Kukaan ei opeta sinua ateistiksi, kukaan ei käännytä sinua, kukaan ei neuvo miten ateismin tiellä tulee kulkea ja mitä pitää ateistina ajatella, kannattaa tai omaksua: sinun pitää itse löytää tiesi. Jos et siihen kykene, voit pysyä jossain itsellesi sopivassa uskomuksessa ja kuljettaa sitä ympäriinsä kuin halinallea.

Minä olen ateisti. En elä synkässä lohduttomassa tyhjiössä. Olen onnellinen siitä mitä minulla on. Tämä elämä, suhteellisen hyvä terveys, riittävä toimeentulo, hyvät läheiset ihmissuhteet ja kiinnostava työ. Universumi ei ole minulle velkaa minkäänlaista taivaspaikkaa. Yritän olla ystävällinen ja rehellinen kaikille ja osaltani haluan purkaa uskonnon rakentamia pakkoja ja harhoja ympäristöstäni (joskus se on vaikeaa, jos yrittää olla loukkaamatta ketään).

Katsos, Jeesus antoi kristityile lähetyskäskyn, mutta ateistilla ei sellaista velvoitetta ole. Minun puolestani jokainen saa uskoa mihin haluaa, mutta esimerkiksi helvetillä pelottelu on sen verran rankkaa henkistä väkivaltaa, että siihen puutun jos sellaista havaitsen.

• 423rgf

On surullista että on olemassa ihmisiä, jotka ovat noin käsittämättömän pihalla kaikesta, mikä on oman itsensä ja ahtaan ajatusmaailmansa ulkopuolella. Mene pois ja häpeä itseäsi.

• drgdg

Jep. hihut on hulluja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      132
      8122
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      158
      7344
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      185
      4995
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      251
      3352
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      104
      2842
    6. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      7
      2644
    7. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      147
      2475
    8. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      174
      2255
    9. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      18
      1955
    10. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      12
      1949
    Aihe