Eli meille tuli n. viikko sitten kyseisen rodun tyttö pentu ja nyt sitten tänä aamuna ajattelin, että mitäpä jos vähän yrittäisin opettaa tytölle istumista. Valehtelematta n.10 min päästä tyttö osasi jo täysin istua.
Nyt kysymys kuuluukin, että olisiko jollain jotain hyvää tapaa kouluttaa koira ainakin nyt aluksi maaten käskyyn ja tassua antamaan.
Etukäteen sanon jo että ivalliset ihmiset älkää edes kommentoiko!
Venäjänkääpiä koiran koulutus
2
50
Vastaukset
- Herkku!!
Itelläni on pari kiloinen kääpiökoira, ja opetin tassun annon nameilla.
Nyt jos se kerta istuu, niin toistuvasti hoilotat ' tassu', ja nostat itse sen tassun käteesi ja annat namin. Toista tätä rumpaa, kunnes koira itse hokaa mitä pitää tehdä että saa herkun.
Maahan - käskyn opetin, että istuin itse lattialla, ja laitoin namin jalkani alta toiselle puolelle jalkaa, kunnes koria seuraa herkkua. Siinä vaiheessa laitoin jalan koiran selän päälle ' pieneksi painoksi ' , että oli maahan asennossa. Kun tämä onnistui niin annoin namin. Hetkenpäästä koira tajusi, että milloin saa namin, eli silloin kun on maassa.
Kärsivällisyyttä, mutta omani oppi kummatkin käskyt jo puolenvuoden iässä.
Jos koirasi on kova herkkujen perään, niin kauaan ei mene niiden käskyjen kouluttamiseen.
Tsemppiä! Toivottavasti sait jotain selvää neuvoistani ja kikka onnistuu myös sinun koirasi kohdalla! :)- kokokox
Ei millään pahalla, mutta puoli vuotta??? Päivä-kaks menee ehkä jos on normaali koira...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462