Ajattelin tässä että, hei! Mäpä taidankin koittaa spiritismii XD.Yksin/kaverin kanssa. Luotan kaveriini, se on sanonu, et ei aio kysyy mitään kuolemaan liittyvää. Ja kyl mä uskon, kun se on sanonukki, et mä oon maailman reiluin kaveri
Onko spiritismi kivaa?
2
93
Vastaukset
- Aikuistukaa nuoret!
Suosittelen, että jätän nämä älynväläykset kokeilematta! Moni voi sanoa, että se on täyttä huuhaata, mutta uskokoon ken haluaa. Vaikka kuinka luottaisitkaan kaveriisi, älä luota peliin. Jos saisittekin yhteyden siihen hyvään tai pahaan henkeen niin en usko että siitä mitään hyödyt sen enempää. Lopeta se salkkareiden katsominen, jos tälläsiä ajatuksia saat päähäsi! Olet nuori ja tottakai kaikki pitää kokeilla, mutta jos todella haluat pelata, niin laitat sekä ihmisten että henkien maailmat vastakkain. Seuraukset kärsit itse
- Mä tiedän 98
En mä oikeastaan katso Salkkareita... Ja mietin itekkin, et on ehkä vähän pöhkö idea (okei, ehkä elämäni pöhköin). Mut mun kaverikin on pelannut varmaan 50 kertaa, ja se sanoo, et se on kivaa. Aion ehkä kokeilla. Enkä mä aio aikuistua vielä XD, on vielä 4 vuotta keskenkasvuisuutta. Mut ehkä tätä sietää harkita vähän tarkemmin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1264446Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783220- 1021500
- 881348
- 95889
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18723Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706- 42697
- 49696
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111673