Uuden LG:n television ja saman puljun kotiteatterin naittaminen.

FitzUljas24

Joo eli tuli uusi LG:n telkkari hommattua ja muuten pelittää oikein mainiosti, mutta ääntä kotiteatterin kaiuttimista ei meinaa saada kuulumaan. Suhinaa kyllä kuuluu joistain kaiuttimista mutta siihen se jääkin. Omasta mielestä liitäntien pitäisi olla ihan oikein, mutta ei tunnu vaan pelittävän. Apuja siis kaivataan!

3

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomioitsija.

Ennen kuin kukaan kirjoittaa minkäänlaista pitkää vastausta aloitukseen, niin huomautan että kyseessä on jälleen malliesimerkki provosoivasta viestistä. Ei minkäänlaisia mallitietoja, ei ohjekirjoja, ei mitään järkeä yhtään missään, joten älkää vaivautuko vastaamaan. Samanlainen kysymys ja viestiketju toistuu palstalla lähes päivittäin.

• FitzUljas24

Telkkarin malli on LK450 ja kotiteatterin HT3555D. Telkun ohjekirjassa on aiheeseen liittyen puhetta vain digitaalisesta optisesta liittimestä. Luulisi kuitenkin, että homma pelittäisi myös rca-kaapeleiden kautta kun semmosilla paikat telkkarista löytyy.

• FitzUljas24

Pahasti rupeaa haisemaan siltä ettei ongelmaani pysty ratkaisemaan näillä välineillä. Olen nyt itse ropeltanut ja onnistunut saamaan kotiteatterin kaiuttimien kautta kuuluumaan digiboksin äänen, kuvan näkyessä telkkarista ja myös DVD:n näkymään soittimesta samalla kuin kaiuttimista kuuluu äänet.

Ongelmakohta on siis telkkarin USB-toiston kanssa. Vaikuttaa pahasti siltä ettei USB:ltä toistettaessa ole mahdollista käyttää muuta äänilähdettä kuin telkkarin omia kaiuttimia. En tiedä sitten onko tämä jotenkin kikkailemalla mahdollista kiertää vai pitääkö itku kurkussa katsoa teräväpiirtoleffoja huonon äänen kera.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1995
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      614
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      204
      575
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe