kun miehen exä on melkonen "tankki" ja lapsetkin hirmu pyöreitä? Hoikkuus on mun suvun onni, ja välillä hävettää liikkua miehen lasten kanssa ja mennä hampurilaisille, kun omani voi syödä mitä vain. Emme me siksi jätä menemättä että miehen lapset on lihavia. Olen yrittänyt juoksuttaa heitä, pitämällä salaattipäiviä, mutta kurja itse sitten syödä herkkuja kaikkea, mutta miksi kiusata mun lapsia jos toisilla on ongelmia? Mun lapset kun syö viikonloppuisin jäätelöä tai sipsejä, niin pakkohan se on näille lihavillekin jotain antaa. Onhan se väärin, mutta ei ne porkkanaakaan syö, sen verran nirsoja ovat. Mutta jos lihavuus on periytyvää, niin sittenhän sille ei mahda mitään. Mies itse on hoikka, mutta äidin puolelta on tuo liikalihavuus tullut.
Periytyykö liikalihavuus
livavien lasten äp
2
89
Vastaukset
- voi hyvänen aika
Eikö sullakaan ole muita murheita,tulis sota,tai maanjäristys ja nälänhätä ................
- huh ja heh
eipä näytä aiheet loppuvan tällä vakikirjoittajalla..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 234801
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340530