Meedio Mirelle

vihdoinkinko?

Hei,

olen haastellut kivalta ja kiinnostavalta vaikuttavan miehen kanssa ja
ehkä jo piankin tavataan, siis olisiko tässä ainesta oikein kunnon
suhteeseen vihdoinkin?

5

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihdoinkinko nostaa

nostan tätä

• meediomirelle

Olet hieman liian anonyymilla kyssärillä liikkeellä (kuten monimuukin valitettavasti) saadaksesi mitään selkeää vastausta.
      Syy moiseen on etten näissä puitteissa lähde erikseen meditoimaan kysyjää vaan kysymyksestä pitäisi saada ote kysyjään suoraan.

Vaikuttaa että ei olisi vielä se isoin "hauki" verkossa, mitä odottelet mielenkiinnolla ja syytäkin odotella sillä hyvää kannattaakin odottaa:)

• vihdoinkinko?

mitä tietoja tarvit lisää? jotta tarkentuu vastaus?

• meediomirelle

No tässäpä esimerkki kyssäri !

Täällä kyselee eräs työssäkäyvä naturelli vaalea 35 v. yh.äiskä eteläsuomesta.
      Olen eronnut jo vuosia sitten lapsien isästä /avokistani ja vakavaa seurustelusuhdettakaan ei ole vielä vuosienkaan saatossa löytynyt, tansseissa koluamisesta huolimatta.

Kyselen nyt eräästä miehestä, jonka olen kohdannut facebookissa ja nyt mietityttää, miksi hän ei halua esiintyä livenä (nettikamerat on keksitty) ? Laittaisi edes kunnon kuvaa itsestään tms.

Olen pyytänyt ottamaan nettikameran käyttöön tai laittamaan useampia kuvia itsestään mutta 0 vastausta.

En tokikaan lähde häntä livenä tapaamaan jos ei ensin tule esiin kanssani nnettikeskusteluun / kännykeskusteluun kuvallisesti.

Näkyisikö että löytyisi joku "elävä" ja rohkea tyyppi joka uskaltaisi kohdata minut keskusteluissa livenä tms.

Vai pitäisikö lähteä sittenkin etsimään miesehdokkaita elävästä elämästä, viihteeltä tai muutoin muualta kuin ilmoittelupalstoilta.

• vihdoinkinko?

no joo:=)
      olempa vaaleahko myöskin kauan sitten eronnut ja erään kanssa vuosia vehdannut mutta nyt ainakin takanapäin,
      haastellut sitten kuukauden päivät ristiverisen tosi kivalta vaikuttavan miehen kanssa ja kuvankin olen nähnyt mutta live tapaaminen odottaa sopivaa rakoa,
      hän vaikuttaa juuri sellaiselta mitä haluaisinkin mieheltä, tosin live tapaaminenhan sitten selvittää olisiko tuntemukseni realistisia mutta näin tuntuu kaikkineensa sopevalta,
      joo tottakai sitä tahtoo kaikkee jo heti ku löytää tällaisen "löydön":)
      niin vai pitäisikö sitten etsiä elävästä elämästä, sitäkin tehty mutta
      tämä oli yllätys mistä vastaan tulikaan:)
      hänellä ei lapsia tai ei ainakaan tunnusta, välimatkaa on sopivasti:)
      onko uskollista sorttia?:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      95
      2318
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      179
      1913
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1456
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      246
      900
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      79
      882
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      796
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      789
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      702
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      611
    Aihe