Seaclear ja seurantatiedostojen avaus

Liian tallessa

Iltaa,

Ongelmani on seuraava: Kesän reissut on laitettu jo useamman vuoden talteen läppärille ladaten gepsistä seurantareitit SeaClearille G7toWinin kautta.

Takavuosina homma onnistui hienosti ja edelleen reitin pystyy lataamaan gepsistä ongelmitta ruudulle. Vaan sitten jotain tapahtuu tallentaessa (Tallenna .txt:tä käyttäen mikä tuntuu olevan ainoa vaihtoehto).

Koittaessani tuoda tiedostoa ohjelma ilmoittaa virheestä eikä tee mitään. Tallennetussa txt-tiedostossa on ajankohta ja koordinaatit pilkuilla erotettuna joten luulisin kaiken olevan sen puolesta tallessa. Aikajärjestykset tosin tuntuvat pomppivan miten sattuu jostain syystä mutta olettaisin ohjelman osaavan korjata moiset keskenään.

Missä siis pulma? Koneeni on vaihtunut vuoden aikana mutta SC ja G7toWin on asennettu kuten ennenkin.

2

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SC vsta-03

Minä en ole sen kummemmin tallentanut niitä, vaan kopioinut Traces-kansion venekoneesta ja siirtänyt sen kotikoneen SC:n Traces-kansioon ja niin olen pärjäillyt. Kun tekee mieli fiilistellä kesän ajoja, avaan kotikoneen ja haen ->Tiedosto->seuranta-> avaa vanha. Mitä teet noilla txtei:llä?

• Liian tallessa

No juju noiden txt:iden kanssa on siis se minkä kirjoitin tuohon edelle,

Kun Seaclearilla tuo G7toWinin välityksellä (se valikkonamiska SC:ssä) niin hieno seurantajälki avautuu näytölle. Vaan kun se jälki pitäisi saada tallennettua niin miten te muut sen teette? Ainoa vaihtoehto jonka olen löytänyt on Seuranta>talleta .txt ja tässä sitä nyt ollaan kun sitä ei saa enää seuranta>avaa tai tuo tiedostolla auki. Txt-tiedostolla on vielä kokoa mutta avattaessa sitä kone tallentaa tiedot tyhjäksi jäävään tiedostoon ennen virheilmoitusta.

Ihan mielelläni elelisin ilman txt-tiedostoja joten kertokaa parempia menettelytapoja jos löytyy.

Aiemmin tuo on kyllä toiminut ihan hyvin joten äimänä ollaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe