Sain eilen postia presidentin kansliasta ja ylpeänä voin nyt retostella täälläkin että linnankutsu 06.12.2011 kohdallani on täyttä totta.
Vaikkakin Tarja vieraili taannoin näyttelyssäni, en silti pitänyt sitä mahdollisena. Ehkä nuo jutut tiedotusvälineissä taiteeni ansiosta auttoi asiaa. Ajatella että en silti ole edes täällä paljon puhutun taidemaalariliiton jäsen….ainakaan vielä, puhumattakaan matrikkelista. Tosin galleristini mainitsi että Tarja oli ollut kovin kiinnostunut yhdestä teoksestani.
Kuinka monelle täällä esimerkiksi on joskus tullut tuo kutsu?
Kutsu tuli!!!! :D
96
2720
Vastaukset
- taidefreudi
Taitaa olla höpöhöpö-kutsu.
Haluaisit kyllä kovasti...
Voithan sinä liittyä taide-yhdistyksiin, jos varsinaiseen taiteilijaseuraan ei pääse.- 31+32
Haluaisin kysyä sinulta ” taidefreudi”, miksi tuo vihamielinen kirjoitus?
Vastausta odottaen 31 32 - näin onnnn
31+32 kirjoitti:
Haluaisin kysyä sinulta ” taidefreudi”, miksi tuo vihamielinen kirjoitus?
Vastausta odottaen 31 32Jossainmäärin minuakin askarruttaa tämä hyvin kielteinen asenne tällaisiin asioihin. Kyllä minusta se juurikin näille kulttuurialojen ihmisille on ymmärrettävistä syistä merkittävä asia jos he tulevat huomioiduksi valtionjohdon taholta. Varsinainen talouspuoli, suuryrityksistä puhumattakaan ei tietenkään niin piittaaa tällaisista huomioista joskin hekin yleensä haluavat olla väleissä valtionjohdon kanssa.
- oikea vastaus
Siis kuinkako monelle on kutsu tullut?
Ei yhdellekään. Siis myöskään sinulle ei ole kutsua tullut. - Henry Moore
Hauska kuulla saamastasi huomionosoituksesta, olemme kaikki iloisia puolestasi.
Mihinkään retiosteluun se kuitenkaan ei antane aihetta, vaatimattomuus on hyve, jonka sanotaan jopa kaunistavan. Presidenteillä on aina ollut tapana kutsua ko. tilaisuuteen joitakin edellisenä vuonna tapaamiaan henkilöitä, ja presidentti Halonenhan on tunnetusti taiteen ystävä, joten kutsu on hyvinkin ymmärrettävä. Missä ja koska pitämässäsi näyttelyssä hän vieraili?
Tarja Halonen todellakin arvostaa ja tuntee hyvää taidetta, vaikka suuri osa kansasta onkin toista mieltä. Tämä tuli ilmi reaktioista hänen muotokuvansa paljastamisen yhteydessä. Hänhän osasi ja uskalsi tilata valtionpäämiehen virallisen muotokuvan taiteilija Rafael Wardilta, jota hyvin laajasti kummasteltiin. Muotokuva hakee kuitenkin vertaistaan muiden vastaavien joukossa.
Tosin sinun maalauksesi eivät yllä lähellekään tuon vanhan mestarin maalausten tasoa, mutta sehän ei yhtään muuta niiden todellista arvoa.
Kysyt kuinka monelle täällä on joskus tullut tuo kutsu. Sellaista tilastoa ei varmaankaan kukaan ole laatinut, joten vastausta tuskin saat. Olisiko sellaisella listalla ylimalkaan mitään merkitystäkään?- Utelias?
"Tosin sinun maalauksesi eivät yllä lähellekään tuon vanhan mestarin maalausten tasoa, mutta sehän ei yhtään muuta niiden todellista arvoa."
Mistä sinä tämän tiedät nimimerkki Henry Moore? - Henry Moore
Utelias? kirjoitti:
"Tosin sinun maalauksesi eivät yllä lähellekään tuon vanhan mestarin maalausten tasoa, mutta sehän ei yhtään muuta niiden todellista arvoa."
Mistä sinä tämän tiedät nimimerkki Henry Moore?Molempien maalauksista ja CV:eistä
- Utelias?
Henry Moore kirjoitti:
Molempien maalauksista ja CV:eistä
Ai, ja mistä sinä tiedät ketjun aloittajan teokset?
- johan pomppas
Utelias? kirjoitti:
Ai, ja mistä sinä tiedät ketjun aloittajan teokset?
Niiinpä,täällähän ne Linnajuhliin menevät tyyppillisesti pyörii,eikö.
Ja "varmasti" tulisi myös kehumaanki,kyllä,varmasti sait..... - johan pomppas
johan pomppas kirjoitti:
Niiinpä,täällähän ne Linnajuhliin menevät tyyppillisesti pyörii,eikö.
Ja "varmasti" tulisi myös kehumaanki,kyllä,varmasti sait.....Sori Johan pomppas!,ei ollut tarkoitus käyttää samaa nikciä,vahinko
- Onnea!
Taidat olla ensimmäinen joka kertoo kutsun saaneensa, joten ei taida olla monta jolle olisi.Onnea sinulle, kuka oletkin!
- Johan Pomppas!
No voe tokkiisa!
Vai että "kuka oletkin"
Älä viitti ittelles kirjotella noita onnitteluja!
Kukaan ei luule sinun saaneen kutsua linnaan. Et varmaan muista itsekään saaneesi sellaista, kun tarkemmin ajattelet...
- Kalat vesistä
Kalat vesistä lähteepi nyt.
Ilmoittaudun kateelliseksi!
Siis kateelliseksi siitä linnankutsusta, jota ei ole. - L'Art
No eihän tuo ole mitään.
Minullapa on näyttely Louvren suuressa salissa. Teokseni ovat siellä koko ensi kesän. Carla Bruni kävi meillä toissa viikolla. Hän innostui tauluistani ja järjesti asiat. Lisäksi hän oli minulle mallina muutaman tunnin. Alasti tietenkin. Oli kyllä ilo piirtää sellaista vartaloa.
Täytyy sanoa, että olin siitä huolimatta vähän yllättynyt, kun hän soitteli eilen.
Sellaista sattuu, älkää olko kateellisia. - Eki:(
Sinua sopii onnitella! Tiedämmehän Halosen taiteen ystävänä ja jopa jonkin asteisena keräilijänä.
Aina tietenkin julkisuus taiteilijalle on hyväksi joka tulee tiedoitusvälineiden kautta, mutta tuskin Halosella on ne "valintakriteereinä" joten kuulut niihin etuoikeutettuihin jotka pressaan on tehnyt vaikutuksen ihan osaavana itsenäsi.
Mukavaa vaihteeksi lukea tällaisia positiivisiakin ketjun aloituksia!
Ehkäpä nähdään sitten linnassa!- Vara-Eki
Olet oikeassa "Eki". On mukava lukea positiivisia ja totuudenmukaisia kirjoituksia.
- Voi sinua...
Vara-Eki kirjoitti:
Olet oikeassa "Eki". On mukava lukea positiivisia ja totuudenmukaisia kirjoituksia.
....kateellista p***kaa! Sinä taas aktivoiduit kun huomasit jonkun saaneen ylimääräistä ja positiivista potkua itselleen! Olet niin yliveto tuossa narsismisi kourissa. Säälittää!
- 31+32
On reilu että joku myöntää olevansa kateellinen. Suuri osa kirjoittajista paljastaa kateellisuuteensa ”pahan olon” kirjoituksillaan. Muita syitä näin hyökkääviin ja vihamielisiin kirjoituksiin minä en ainakaan löydä.
- Kalat vesistä
Pitihän se myöntää olevansa kateellinen, kun joku saa kutsun linnaan.
Tai siis ei mitään oikeeta kutsua oo tullu, mutta kummiski....
Leikitään, että kutsu on tullut ja ollaan siitä kateellisia. - 31+32
Kalat vesistä kirjoitti:
Pitihän se myöntää olevansa kateellinen, kun joku saa kutsun linnaan.
Tai siis ei mitään oikeeta kutsua oo tullu, mutta kummiski....
Leikitään, että kutsu on tullut ja ollaan siitä kateellisia.Ok… kuulut siis ryhmään ”EN MYÖNNÄ”
- Esko N-S
31+32 kirjoitti:
Ok… kuulut siis ryhmään ”EN MYÖNNÄ”
Taidatkos myöntää, ettei mitään kutsua tullutkaan?
Vai kuulutko ryhmään "EN MYÖNNÄ"? - 31+32
Esko N-S kirjoitti:
Taidatkos myöntää, ettei mitään kutsua tullutkaan?
Vai kuulutko ryhmään "EN MYÖNNÄ"?Minä en ole linnankutsua saanutkaan, myönnän.
Jos olisin saanut, olisin todennäköisesti mennyt, vaikka en olisikaan kovin innokas. - Esko N-S
31+32 kirjoitti:
Minä en ole linnankutsua saanutkaan, myönnän.
Jos olisin saanut, olisin todennäköisesti mennyt, vaikka en olisikaan kovin innokas.No miksi sitten väitit saaneesi eilen kutsun?
Ei sinulla ole oikeuksia linnan kutsuille. - 31+32
Esko N-S kirjoitti:
No miksi sitten väitit saaneesi eilen kutsun?
Ei sinulla ole oikeuksia linnan kutsuille.En ole koskaan väittänyt saaneeni kutsun linnan juhliin.
Nimimerkki ”Kutsu n:o xxx” väittää saaneensa ja siitä iloitsee. Jos se pitää paikkaansa niin hyvä on, jos ei pidä paikkaansa niin So What ! - Esko N-S
31+32 kirjoitti:
En ole koskaan väittänyt saaneeni kutsun linnan juhliin.
Nimimerkki ”Kutsu n:o xxx” väittää saaneensa ja siitä iloitsee. Jos se pitää paikkaansa niin hyvä on, jos ei pidä paikkaansa niin So What !Voi kuule, kyllä sinä edelleenkin väität saaneesi kutsun linnaan. Eri nimimerkillä, mutta sinä se olet. Tilanne on korni. Kukaan ei usko sinun saaneen kutsua, ja itse tiedät valehtelevasi. Silti haluat kiistellä tästä. Olet kyllä "Toope".
- 31+32
Esko N-S kirjoitti:
Voi kuule, kyllä sinä edelleenkin väität saaneesi kutsun linnaan. Eri nimimerkillä, mutta sinä se olet. Tilanne on korni. Kukaan ei usko sinun saaneen kutsua, ja itse tiedät valehtelevasi. Silti haluat kiistellä tästä. Olet kyllä "Toope".
Uskon kyllä että kukaan ei usko saaneeni kutsua, koska en ole saanut, enkä koskaan niin väittänyt. Voisin hyvin lopettaa keskustelu sanomalla, ok. niin minä sanoin. Sitä en kuitenkaan tee, koska en halua valehdella. Ja minulle on ihan samantekevää mitä sinä sitten luulet.
Heippa
- Neuvoa
Sinulla olisi enemmän uskottavuutta, jos et keksisi tuollaisia valheita kutsuista juhliin. Ei millään pahalla, mutta ei niitä kukaan usko.
- Kutsu n:o xxx
Kuulehan "Neuvoa" nimimerkki. Se ei tietenkään ole uskon asia ja kaikkien täällä kirjoittavien kommentteja kunnioitan kaikesta huolimatta. Minua kaduttaa ainoastaan tuo "retostelu"- fraasi jota käytin liian innoissani, joten olit ihan oikeassa "Henry Moore"! Olen kuitenkin ollut "tulisilla hiilillä" eilisestä lähtien ja toivoisin sen käyvän selitykseksi. ;) Oikeassahan olit myös tuossa Rafael Wardiin vertauksessa. Minulla todellakin on pitkä tie ennen kuin olen hänen vertaisensa- liekö koskaan mutta intoa ainakin toistaiseksi riittää ja varsinkin tällaisten yllätysten jälkeen. :)
Ikävää vain on tämä palstan nykyinen ilmapiiri ja nuo ajattelemattomat kommentit. Olen kuitenkin niin pää pilvissä tällä hetkellä että mieleni murskaamiseksi pitäisi tehdä suurinpiirtein murhia. :D
Kiitän sinuakin Eki!
Sovitaanko että jos todella seuraatte tuota lähetystä tv: stä niin jossakin vaiheessa vinkkaan teille vaikkapa oikealla kädelläni silloin kun tunnen että kamera seuraa meitä. Aikanani myös tuollaisissa kuvauksissa olleena tiedän milloin kamerat ovat "atiivisina".
Lopuksi, yritä juuri sinä ilmiselvistä kateellisin ainakin pysyä housuissasi! Nämä asiat joskus saattaa mennä myös näin. Minua nyt palkitaan omasta aktiivisesta työstäni. Koeta kestää! - Neuvoa
Kutsu n:o xxx kirjoitti:
Kuulehan "Neuvoa" nimimerkki. Se ei tietenkään ole uskon asia ja kaikkien täällä kirjoittavien kommentteja kunnioitan kaikesta huolimatta. Minua kaduttaa ainoastaan tuo "retostelu"- fraasi jota käytin liian innoissani, joten olit ihan oikeassa "Henry Moore"! Olen kuitenkin ollut "tulisilla hiilillä" eilisestä lähtien ja toivoisin sen käyvän selitykseksi. ;) Oikeassahan olit myös tuossa Rafael Wardiin vertauksessa. Minulla todellakin on pitkä tie ennen kuin olen hänen vertaisensa- liekö koskaan mutta intoa ainakin toistaiseksi riittää ja varsinkin tällaisten yllätysten jälkeen. :)
Ikävää vain on tämä palstan nykyinen ilmapiiri ja nuo ajattelemattomat kommentit. Olen kuitenkin niin pää pilvissä tällä hetkellä että mieleni murskaamiseksi pitäisi tehdä suurinpiirtein murhia. :D
Kiitän sinuakin Eki!
Sovitaanko että jos todella seuraatte tuota lähetystä tv: stä niin jossakin vaiheessa vinkkaan teille vaikkapa oikealla kädelläni silloin kun tunnen että kamera seuraa meitä. Aikanani myös tuollaisissa kuvauksissa olleena tiedän milloin kamerat ovat "atiivisina".
Lopuksi, yritä juuri sinä ilmiselvistä kateellisin ainakin pysyä housuissasi! Nämä asiat joskus saattaa mennä myös näin. Minua nyt palkitaan omasta aktiivisesta työstäni. Koeta kestää!Rauhoitu, hyvä mies!
Turhaa hermoilet. Ei sinua mihinkään presidentinlinnaan ole kutsuttu. Kyllä sen kaikki tietävät. Kutsut on lähetetty hyvissä ajoin niille, joille ne on lähetetty.
Kauan aikaa sitten. Kyllä me ymmärrämme, että sinä haluaisit kutsun, mutta ei sinun kannata väittää saaneesi sellaista. - Henry Moore
Kiitän sinuakin Eki!
Lopuksi, yritä juuri sinä ilmiselvistä kateellisin ainakin pysyä housuissasi! Nämä asiat joskus saattaa mennä myös näin. Minua nyt palkitaan omasta aktiivisesta työstäni. Koeta kestää!"Lopuksi, yritä juuri sinä ilmiselvistä kateellisin ainakin pysyä housuissasi! "
Tuo nyt oli tarpeeton heitto. Olen sen verran pitkään jo elänyt ja kokenut, että tiedän erinomaisen hyvin omat rajoitukseni. Mitään syytä kateuteen ei minulla sen vuoksi ainakaan kuvataiteen alueella ole. Jos kade olen niin silloin musisoinnin lahjasta; pidän kalssisesta musiikista sen kaikissa muodoissa, ja ihailen niitä, jotka pystyvät sitä luomaan ja/tai esittämään. Minulla sitä taitoa ei ole vähäisemmässäkään määrin. - Kutsu n:o xxx
Henry Moore kirjoitti:
"Lopuksi, yritä juuri sinä ilmiselvistä kateellisin ainakin pysyä housuissasi! "
Tuo nyt oli tarpeeton heitto. Olen sen verran pitkään jo elänyt ja kokenut, että tiedän erinomaisen hyvin omat rajoitukseni. Mitään syytä kateuteen ei minulla sen vuoksi ainakaan kuvataiteen alueella ole. Jos kade olen niin silloin musisoinnin lahjasta; pidän kalssisesta musiikista sen kaikissa muodoissa, ja ihailen niitä, jotka pystyvät sitä luomaan ja/tai esittämään. Minulla sitä taitoa ei ole vähäisemmässäkään määrin.Voi kuule Henry Moore, en todellakaan tarkoittanut tuolla sinua! Juuri sinä olet kivoimpia kommentoijia tässä ketjussa! :) Tuolla kateellisella tarkoitin juurikin tuota "kokopäivätoimista kateellista" joka täällä aiheuttaa harmia kaikille kommentoijille.
Harmi kun juuri sinä ymmärsit minut väärin! :( - Kenties?
Voi kuule Henry Moore, en todellakaan tarkoittanut tuolla sinua! Juuri sinä olet kivoimpia kommentoijia tässä ketjussa! :) Tuolla kateellisella tarkoitin juurikin tuota "kokopäivätoimista kateellista" joka täällä aiheuttaa harmia kaikille kommentoijille.
Harmi kun juuri sinä ymmärsit minut väärin! :(Hei jos olet tuo mainittu Tony Mäkinen, niin asia onkin erittäin mielenkiintoinen! Siis kenestä palstan kokopäivätoimisesta kateellisesta juttelet, voisitko kertoa nimen?
- Miksi...
se ei muka olisi mahdollista että tämä taiteilija ei olisi voinut saada kutsua?
Hulluutta tietenkin iloita siitä täällä kun tietää miten vaikeita luonteita taiteilijat ovat. - rtkk
Gropon citydeal kutsuu syömään ilmaisia hampurilaisa tai ainakin hyvillä alennuksila! Voi onnitella itseään, jos osallistuu alennuksiin!
- Mietittiin tässä...
...ihan porukalla tehtäisiinkö sellainen juttu että esiteltäisiin tämän linkittämäsi taiteilijan kuvia sinun itsesi kanssa. Nääs kun sinä itse tuollaisia vertailukohteita alvariinsa kyselet silloin kun sinun taiteestasi on puhe. Mitenhän sinä tekisit sen julkisen vertailusi?- tai voisithan pyytää sen "Mussinin"( ;) ) tekemään sen vertailun. Todellakin meitä kiinnostaisi kuinka mainittu 'profiili' yrittäisi ikäänkuin sinut leipoa vertailun voittajaksi sillä sinähän et ikipäivänä suostu hyväksymään noita ilmiselviäkin häviöitä. Kai nyt edes tämän taiteilijan kohdalla joudut nostamaan ne pikku käpäläsi pystyyn? Et muuten ikipäivänä tämän taiteilijan kanssa pysty "kilpailemaan" samoilta lähtöviivoilta. Sinä olet harrastelija mutta toi Tony Mäkinen sentään edes osoittaa olevansa ammattilainen- ja huippu- sellainen. Sitä kai sinäkään- tai edes se "Mussini" ( ;) ) ei voi kyseenalaistaa!?
Mitä sanot, tehdäänkö noita linkityksiä vai? - Kannatetaan!!!
Mietittiin tässä... kirjoitti:
...ihan porukalla tehtäisiinkö sellainen juttu että esiteltäisiin tämän linkittämäsi taiteilijan kuvia sinun itsesi kanssa. Nääs kun sinä itse tuollaisia vertailukohteita alvariinsa kyselet silloin kun sinun taiteestasi on puhe. Mitenhän sinä tekisit sen julkisen vertailusi?- tai voisithan pyytää sen "Mussinin"( ;) ) tekemään sen vertailun. Todellakin meitä kiinnostaisi kuinka mainittu 'profiili' yrittäisi ikäänkuin sinut leipoa vertailun voittajaksi sillä sinähän et ikipäivänä suostu hyväksymään noita ilmiselviäkin häviöitä. Kai nyt edes tämän taiteilijan kohdalla joudut nostamaan ne pikku käpäläsi pystyyn? Et muuten ikipäivänä tämän taiteilijan kanssa pysty "kilpailemaan" samoilta lähtöviivoilta. Sinä olet harrastelija mutta toi Tony Mäkinen sentään edes osoittaa olevansa ammattilainen- ja huippu- sellainen. Sitä kai sinäkään- tai edes se "Mussini" ( ;) ) ei voi kyseenalaistaa!?
Mitä sanot, tehdäänkö noita linkityksiä vai?Pistäkääkin! hänellähän on tapana ollut aina vertailla kaikkea mikä liikkuu! XD Tosin aina silloin kun tämä Make oikeasti joutuu vertailun kohteeksi niin alkaa h**tinmoinen valitus että joku uskaltaa linkittää niitä hänen töitään tänne. :)
Joten tuskinpa kostutte tuostakaan mitään. Hän nimittäin aina keksii niitä verukkeitaan millä laistaa noita juttuja.
Olisi kuitenkin mukavaa nähdä mitä hän tällä kertaa keksisi, joten linkittäkäähän vain! - Huomaatteko.....
Mietittiin tässä... kirjoitti:
Mitä sanot, tehdäänkö noita linkityksiä vai?....että tämä tyyppi todellakin joutuu kumartamaan todellisen taitajan edessä!! ;) Jo meinaan loppui se vertailuinto!!! :D
Niinhän näissä yleensä aina käy kun hän joutuukin oikeesti tekemään niitä vertailujaan jonkun paljonkin taitavamman taiteilijan kanssa niin jopas turpa menee tukkoon. Ei olekaan enää niin huipputaiteilijaa!
- Veli Ponteva
Nöf, nöf!
Tarkistapa kutsusi uudestaan. Se mihinkään linnanjuhliin ole, vaan Putte-possun nimipäiville.- XD.......
.....olet niin yliveto noissa nimimerkkivaihdoissasi veli ponteva XDXDXD No hyvä niin, itseesihän siinä nolaat! XDXDXD
- Cerminius
Onnex olkoon Tony!
- jeandamascene
Täytyy sanoa, että ihmiset ovat kamalia, kun eivät osaa iloita toisen puolesta! Anonyyminä saa todellakin kirjoittaa törkeyksiä, mutta kukaan ei ikinä sanoisi niitä julki ääneen.
Näillä palstoilla tulee ilmi ihmisen todellinen luonne. Kaikki se mitä rakkaat ystävämme, perheenjäsenemme, työtoverimme, koulukaverimme, isät, äidit, mummit yms. todella ajattelevat meistä.
Miksi ketjun aloittaja olisi tullut tänne valehtelemaan? Miksi ensimmäinen asia, mikä hänestä tulee mieleen on "provo ja valehtelija"? Keitä oikein olette? Kuka teidät on kasvattanut? Miksi olette pahoja heti, kun saatte siihen tilaisuuden, ilman että menetätte kasvonne?
Annan teille kaikille yhden neuvon... kirjoittakaa tänne kommenttejanne aina niin, että voisitte kuvitella julkistavanne sen oma kuvanne, nimenne ja osoitteenne siinä vieressä. (Tämä vain ajatusleikkinä. En tarkoita, että jos kirjoitatte henk.koht asioista terveys/seksi palstalle.)
Olen iloinen ketjun aloittajan puolesta. Onneksi olkoon! :D Sinulla on oikeus olla ylpeä itsestäsi. Eikä ole retostelua kertoa saavutuksestasi.- Tony Mäkinen
Nyt on kyllä menny puurot ja vellit sekaisin tässä ketjussa!!
Kuka on ketjun aloittaja ja mitkä ovat tarkoitusperäsi? Miksi et ole korjannut väärinkäsitystä? Vaadin ketjun aloittajaa korjaamaan asian VÄLITTÖMÄSTI!!!
t. TONY - Kutsu n:o xxx
Tony Mäkinen kirjoitti:
Nyt on kyllä menny puurot ja vellit sekaisin tässä ketjussa!!
Kuka on ketjun aloittaja ja mitkä ovat tarkoitusperäsi? Miksi et ole korjannut väärinkäsitystä? Vaadin ketjun aloittajaa korjaamaan asian VÄLITTÖMÄSTI!!!
t. TONYIkävää että joku idiootti toi tuon nimesi esille! Todellakaan en ole Tony Mäkinen! Vanhastaan kyllä tiedämme että oletettavasti varsinkaan tuota yhtä sankaria tuollainen ei silti vakuuta ja odotella vain sopii mitä hän vielä keksii.
Olen todella pahoillani jos tämän ketjun aloitus tuotti sinulle harmia ja myöskin olen pahoillani että tuo innoissani ilmoittama asia synnytti noin paljon katkeruutta tällä palstalla! Jotenkin on vaikeaa hyväksyä että noin moni niin mielellään tahtoisi tuottaa pahaa mieltä minulle joka olen kerrankin saanut jotain iloa itselleni ihan omin ansioin.
Olen pahoillani Tony! En ole edes samaa sukupuolta sinun kanssasi :)
Kiitos myös teille jotka vilpittömästi annoitte tunnustusta ja onnittelitte!!!!
Todellakin, kun seuraatte tuota lähetystä telkkarista....johon muuten menen ilman avecia, lupaan jossain vaiheessa vilkuttaa kameralle.
Kuka tietää vaikka treffattais siellä Tony! Olisi kivaa tutustua! - Tony Mäkinen
Ikävää että joku idiootti toi tuon nimesi esille! Todellakaan en ole Tony Mäkinen! Vanhastaan kyllä tiedämme että oletettavasti varsinkaan tuota yhtä sankaria tuollainen ei silti vakuuta ja odotella vain sopii mitä hän vielä keksii.
Olen todella pahoillani jos tämän ketjun aloitus tuotti sinulle harmia ja myöskin olen pahoillani että tuo innoissani ilmoittama asia synnytti noin paljon katkeruutta tällä palstalla! Jotenkin on vaikeaa hyväksyä että noin moni niin mielellään tahtoisi tuottaa pahaa mieltä minulle joka olen kerrankin saanut jotain iloa itselleni ihan omin ansioin.
Todellakin, kun seuraatte tuota lähetystä telkkarista....johon muuten menen ilman avecia, lupaan jossain vaiheessa vilkuttaa kameralle.
Kuka tietää vaikka treffattais siellä Tony! Olisi kivaa tutustua!Asia kunnossa.. Onnittelut kutsun johdosta!
- JuupaJuu!
Ikävää että joku idiootti toi tuon nimesi esille! Todellakaan en ole Tony Mäkinen! Vanhastaan kyllä tiedämme että oletettavasti varsinkaan tuota yhtä sankaria tuollainen ei silti vakuuta ja odotella vain sopii mitä hän vielä keksii.
Kuka tietää vaikka treffattais siellä Tony! Olisi kivaa tutustua!Tuo nimeltä tiedetty täälläkin mainittu kahjo on aina tykännyt arvailla noita nimiä ylläpidon millään tavalla puuttumatta niihin. Mutta annas olla kun vaikkapa hänen nimikirjaimet joku mainitsee niin poruhan siltä piskuiselta poloiselta pääsee saatteilla "teen rikosilmoituksen poliisille".
Tuo ihminen luulee että säännöt ja laki on kaikkia muita varten ja hänellä on "oikeus" tehdä mitä huvittaa. Jos häneltä joku senkin kieltää niin hänestähän silloin tulee "oikeudeton"- josta hän ottaa kaikki irti ja josta ollaan todella saatu tällä palstalla ihan kiusaksi asti näytettä. Tämän tyypin "oikeudentunto" on kaikilla tavoin vääristynyt josta ihan taatusti kärsii jo itsekin enkä missään tapauksessa toivo sitä, vaan paremminkin ne tunnot kääntyy säälin puolelle.
Ei varmaan ole kovinkaan mukavaa olla tahattomasti tuollainen :( ! - JuupaJuu!
JuupaJuu! kirjoitti:
Tuo nimeltä tiedetty täälläkin mainittu kahjo on aina tykännyt arvailla noita nimiä ylläpidon millään tavalla puuttumatta niihin. Mutta annas olla kun vaikkapa hänen nimikirjaimet joku mainitsee niin poruhan siltä piskuiselta poloiselta pääsee saatteilla "teen rikosilmoituksen poliisille".
Tuo ihminen luulee että säännöt ja laki on kaikkia muita varten ja hänellä on "oikeus" tehdä mitä huvittaa. Jos häneltä joku senkin kieltää niin hänestähän silloin tulee "oikeudeton"- josta hän ottaa kaikki irti ja josta ollaan todella saatu tällä palstalla ihan kiusaksi asti näytettä. Tämän tyypin "oikeudentunto" on kaikilla tavoin vääristynyt josta ihan taatusti kärsii jo itsekin enkä missään tapauksessa toivo sitä, vaan paremminkin ne tunnot kääntyy säälin puolelle.
Ei varmaan ole kovinkaan mukavaa olla tahattomasti tuollainen :( !Pakko vielä jatkaa...sorry! Tuosta hänen nimimerkkileikittelystä vielä haluaisin sanoa että hän vielä tukee niitä omia kirjoituksiaan eri nimimerkeillä luullen että sitä ei huomattaisi!!! Tänä päivänä!!!
Nooh, jos on miehellä suuret luulot taidekyvyistään niin sen kyllä todellakin näkee tuosta "tietokoneälystään". - Tony Mäkinen
JuupaJuu! kirjoitti:
Tuo nimeltä tiedetty täälläkin mainittu kahjo on aina tykännyt arvailla noita nimiä ylläpidon millään tavalla puuttumatta niihin. Mutta annas olla kun vaikkapa hänen nimikirjaimet joku mainitsee niin poruhan siltä piskuiselta poloiselta pääsee saatteilla "teen rikosilmoituksen poliisille".
Ei varmaan ole kovinkaan mukavaa olla tahattomasti tuollainen :( !Mikä juttu tää on?
- JuupaJuu!
Tony Mäkinen kirjoitti:
Mikä juttu tää on?
Kysymyksessä oli juuri toi "linkittäjä"- et sinä Tony!
- Tony!
JuupaJuu! kirjoitti:
Kysymyksessä oli juuri toi "linkittäjä"- et sinä Tony!
Kateusjuttu!
- Artmanjoafkoaöjf
Tarja varmasti tykkää tällaisesta retostelusta. Täytyy olla tosi tyhmä kun ilmoittelee tällaista.
Tulee mieleen vastaava juttu kun hoitamassani galleriassa oli yksi näyttely ja Tarja tuli käymään. Hän tykästyi yhteen pikku tauluun ja taiteilija juoksi kadulle perään vlahjoittamaan taulua. Eihän siinä mitään, mutta taiteilija kutsui sen jälkeen iltapäivälkehden tekemään jutua.. Ei varmaan Tarja siitäkään tykännyt..
Käytöstapoja toivottaen!- JuupaJuu!
Kuulehan hei! niin juuri sinä! :) Voisitko kertoa tuon gallerian? Edes taiteilijaa sinun ei tarvi mainita! ;)
Juu, Niin arvelinkin! Ymmärrätkö edes tän vihjeen!? - Joopajoo
JuupaJuu! kirjoitti:
Kuulehan hei! niin juuri sinä! :) Voisitko kertoa tuon gallerian? Edes taiteilijaa sinun ei tarvi mainita! ;)
Juu, Niin arvelinkin! Ymmärrätkö edes tän vihjeen!?Entäpä voisiko ketjun aloittaja kertoa gallerian?
Juu, Niin arvelinkin! Ymmärrätkö edes tän vihjeen!? - kuulehan sinä ML...
Joopajoo kirjoitti:
Entäpä voisiko ketjun aloittaja kertoa gallerian?
Juu, Niin arvelinkin! Ymmärrätkö edes tän vihjeen!?...alias "Joopajoo" -kin, etkö nyt jo vihdoin voisi tuon kutsun vain hyväksyä!? Asia yksinkertaisesti vain on niin että jotkut taiteilijat saattavat saada tuon kutsun- mistä muuten esimerkiksi sinä voit vain uneksia noilla taiteilijataidoilla jotka sinulla on.
Noh! uneksiahan aina voiXDXDXD! - Aivan...
kuulehan sinä ML... kirjoitti:
...alias "Joopajoo" -kin, etkö nyt jo vihdoin voisi tuon kutsun vain hyväksyä!? Asia yksinkertaisesti vain on niin että jotkut taiteilijat saattavat saada tuon kutsun- mistä muuten esimerkiksi sinä voit vain uneksia noilla taiteilijataidoilla jotka sinulla on.
Noh! uneksiahan aina voiXDXDXD!Juu, Niin arvelinkin! Ymmärrätkö edes tän vihjeen!?
- Juudasxxxx
Onnea kutsutuille, oli sitten ketä oli:)
- Klöbbi
Juolahtipa tässä mieleen, että jos olisi maalannut muotokuvan presidentistä tai valmistanut jonkin erikoisen, mutta siistin taide-esineen presidentille, niin
olisikohan tullut kutsua presidentin linnaan.
Olettaen, että presidentti olisi tyytyväinen siihen muotokuvaat tai esineeseen.
Onko kukaan kokeillut tällaista ideaa ?
Toisaalta, jos kutsu olisi tullut, niin meikäläiseltä tuskin olisi tullut lähdettyä sinne itsenäisyys päivä juhliin, koska siitä olisi ollut mahdottomasti vaivaa itselle.
Olisi pitänyt ostaa sopivat vaatteet ja lähteä nyt yli 500 kilometrin päähän.- Höö, etkö...
....muka tiennyt että kutsun mukana yleensä tulee myös litterat molempii suuntiin sekä jälkikäteen päivärahat. Itse ainakin hoidin tuon pukeutumiseni vuokrasmokilla.
Joo, ja kyllä myöskin itse aikoinani sain kahtena vuotena oman kutsun pressan taidehankinnan vuoksi joka oli tilaus- ei tosin itseltä pressalta, vaan hänen läheiseltään. Jälkeenpäin vielä parina vuonna jouluntoivotukset pressan allekirjoituksella kanslian kautta.
- Henry Moore
Kun kerran kutsun sait niin olisit voinut ottaa sen verran selvää pukeutumisesta, että smokki on väärä asu linnan juhliin. Asu on juhla-asu, joka miehillä on joko frakki tai tumma puku ja valkoinen paita.
- Telaketju Tanjushka
Ainakin kaikki mun tutut ja puolitutut on kutsun saaneet, ja itse tietysti kanssa. En kylläkään usko, että kovin moni tuttavapiiristäni ilmestyy bileisiin, sillä samaan aikaan on Kauppatorilla tosi villi underground juhla, johon oon väsännyt banderolleja ja virkannut terroristipipoja jo kesästä alkaen.
- en usko
Höpötä siellä,et sinä mitään kutsua ole saanut.
Et ainakaan presitentin linnaan jos vaikka linnakutsu oliski. - Millä.
Tavoin kutsu linnanjuhliin esim.tekee sinusta paremman ihmisen? Koska kirjoituksesi tarkoitushan on saada itsellesi huomiota. Henkilökohtaisesti en aloittajaa tunne ja linnanjuhlien jälkeenkään en häntä tunne,eli pysyt edelleenkin harmaana ihmismassana kulkiessasi kaduilla.Kysymys kuuluukin,onko linnanjuhliin pääseminen elämän kohokohta?
Voi kuule, en tietenkään ole sen parempi ihminen kuin sinäkään! Olen jo pitkään katunut tuota "retosteluani" täällä ja pyydän anteeksi jos todella saitte tuollaisen kuvan siitä!
Vastaan edelleen että kyllä! Noihin juhliin pääsemiseni todellakin on tähänastisen elämäni kohokohta enkä sitä millään tavalla ainakaan häpeä.
Kysynkin miksi ihmeessä te yritätte vain mollata ja vähätellä sekä kaikin mahdollisin keinoin lyödä lyttyyn sitä että olen kerrankin onnistunut elämässäni ja saanut "palkinnon" siinä?
Olen pahoillani että koskaan yritin tuoda hyvää mieltäni tälle palstalle toivoen että olisin saanut siitä positiivista palautetta! Nähtävästi meillä täällä suomessa ei kukaan osaa myötäelää kun kanssaihminen saa yht'äkkistä nostetta. Yllättävästi ruotsissa asuvat suomalaiset olivat täysin toisenlaisia! Sillä palstalla annettiin kannustavaa palautetta ihan vilpittömästi....lukuunottamatta yhtä kirjoittajaa jonka epäilen tuon kirjoitusasunkin perusteella vahvasti olevan juuri sinä.
Tiedätkö mitä, olen kuitenkin onnellinen siitä että sinulla ei ole pääsyä juuri noihin linnanjuhliin pilaamaan minun juhlintaa siellä! Toivon että kiehut "mehuissasi" siellä töllön ääressä kun minä vilkutan sinulle että täällä sitä ollaan! ;D
Malttamattomin odotuksin! - Henry Moore
Voi kuule, en tietenkään ole sen parempi ihminen kuin sinäkään! Olen jo pitkään katunut tuota "retosteluani" täällä ja pyydän anteeksi jos todella saitte tuollaisen kuvan siitä!
Vastaan edelleen että kyllä! Noihin juhliin pääsemiseni todellakin on tähänastisen elämäni kohokohta enkä sitä millään tavalla ainakaan häpeä.
Kysynkin miksi ihmeessä te yritätte vain mollata ja vähätellä sekä kaikin mahdollisin keinoin lyödä lyttyyn sitä että olen kerrankin onnistunut elämässäni ja saanut "palkinnon" siinä?
Olen pahoillani että koskaan yritin tuoda hyvää mieltäni tälle palstalle toivoen että olisin saanut siitä positiivista palautetta! Nähtävästi meillä täällä suomessa ei kukaan osaa myötäelää kun kanssaihminen saa yht'äkkistä nostetta. Yllättävästi ruotsissa asuvat suomalaiset olivat täysin toisenlaisia! Sillä palstalla annettiin kannustavaa palautetta ihan vilpittömästi....lukuunottamatta yhtä kirjoittajaa jonka epäilen tuon kirjoitusasunkin perusteella vahvasti olevan juuri sinä.
Tiedätkö mitä, olen kuitenkin onnellinen siitä että sinulla ei ole pääsyä juuri noihin linnanjuhliin pilaamaan minun juhlintaa siellä! Toivon että kiehut "mehuissasi" siellä töllön ääressä kun minä vilkutan sinulle että täällä sitä ollaan! ;D
Malttamattomin odotuksin!Älä turhaan ota itseesi noista asiattomista kommenteista, tämä Suomi24 on tunnettu juuri siitä, että pahaolo puretaan tänne anonyymipalstalle ja usein hyvin rumasti vielä.
Eihän järki-ihminen voi muuta kuin onnitella sellaista henkilöä, joka on kutsuttu linnan juhliin omien ansioittensa vuoksi. Kutsutuista suurin osahan saa kutsunsa asemansa vuoksi, on kansanedustajaa, valtion ja kunnan virkaheittoa, talous- ja järjestöelämän elämän isoa ja pientä pamppua ja sielua ym.
Mene avoimin mielin ja silmin, olet tasan yhtä arvokas kuin kuka muu hyvänsä. Olette kaikki siellä vain siksi, että olette saanet kutsun. - Kutsu n:o xxx
Henry Moore kirjoitti:
Älä turhaan ota itseesi noista asiattomista kommenteista, tämä Suomi24 on tunnettu juuri siitä, että pahaolo puretaan tänne anonyymipalstalle ja usein hyvin rumasti vielä.
Eihän järki-ihminen voi muuta kuin onnitella sellaista henkilöä, joka on kutsuttu linnan juhliin omien ansioittensa vuoksi. Kutsutuista suurin osahan saa kutsunsa asemansa vuoksi, on kansanedustajaa, valtion ja kunnan virkaheittoa, talous- ja järjestöelämän elämän isoa ja pientä pamppua ja sielua ym.
Mene avoimin mielin ja silmin, olet tasan yhtä arvokas kuin kuka muu hyvänsä. Olette kaikki siellä vain siksi, että olette saanet kutsun.Voi kiitos sinulle Henry Moore!
- Ai tulit tännekin!
Kiitän viestistäsi ja ilmoitan siitä poliisille, katsotaan kauanko saat esitellä naurettavia väitteitäsi nimeltä mainitsemastasi nimimerkkisi suojasta!
- Voi meitä, voi teitä
Eipäs, juupas, onko vai eikö, sulle vai mulle. Mullepas vai oliko se sulle, ei mulle ainakaan. Sinä vai minä, vai olemme me kaikki?
- a.Aimo
Miekii sain!
- itseänikin pännii
rajusti, kun en pääse muiden homojen kanssa tanssimaan
linnan juhliin ;-)
Helpommalla Tawja pääsisi, kun kutsuisi vieraansa pelkästään
homo- ja lesbobaareista.
Kyllä siinä on varmaan mukava seurata its. päivän tansseja, kun
heterot joutuvat samalle tanssilattialle kikkeliparien ja
pimppiparien kanssa. Toivottavasti tänä vuonna mukana
olisi eläimiä, jotta homma olisi vähän kinkympää...- 66666666666666666666
Tämä mies ilmeisesti hahmottaa maailman lähinnä pelkästään sksiasioiden pohjalta. No ei tämä liene niin harvainaista meidän aikanamme ja vielä vähemmän jossain Hesassa joidenkin nuorten miesten keskuudessa.
- renttu linnassaan.
en menis vaikka kutsu luukusta kolahtais.herrojen juhlat, mitä sitä normi duunari sinne palloilemaan ja etikettejä sotkemaan.
- Tuomari.
Kaikki ne henkilöt, joidenka mielestä pari tanssivaa homoa satojen ihmisten joukossa on keskeinen ongelma maailmassa, pitäisi viedä kaatopaikalle ammuttavaksi. Syy? He ovat niin tyhmiä että ovat vaaraksi Suomelle.
- kakola
juupa juu jospa onkin tullu kutsu linnaan mutta mihin linnaan
- hohoho
tääkin viesti järjellisempi mitä aloittajan.. buahhahahhah...
- k.julli
aivan sama,saitko kutsun vai et..
Ompas täällä KATEELLIKSIA VASTAAJIA, KOKO AVAUS OLI PROVO.
T. ALIAS : Kutsu n:o xxx- 1488
olisit ny ees paremman provon keksiny...
- Isofaija
Hieno juttu, onnitteluni kun sait kutsun linnan juhliin!
Minä sain eilen kutsun linnaan, jossa ei juhlita. Sain nimittäin vuonna 1975 konkurssipesän tomion maksamattomista irtisanomisajan palkoista, sotu-, telli-, velli- jne.-maksuista, joita en ole kyennyt maksamaan. Olen pyytänyt valtionkonttorilta ja presidentti Haloselta armahdusta, mutta turhaan. Aina 10-vuoden välein velat uusitaana, koska saatava perustuu tuomioon.
Nyt pääsen vanhana suomalaisena yrittäjänä Jouluksi linaan, jossa ei juhlita, en siis presidentinlinnaan! Terveisin Haloselle!
Isofaija "Kutsu n:o xxx"
Olet saanut kutsun varmasti hyvästä syystä, onnittelen! Tarja on siis vaikuttunut töistäsi ja halunnut sen myös osoittaa, eikä siihen muuta tarvita, onhan hän itsekin maalannut ja siis on tavallista kiinnostuneempi taiteesta.
En ymmärrä edes, miksi kutsuasi epäillään, ja minusta on vain luonnollista, että olet innoissasi. Olisi varmasti kuka tahansa, joka yllätyksekseen saa tuollaista tunnustusta, siksihän kutsu on myös laskettava.
Tuntuu, että näillä palstoilla ei omia positiivisia asioitaan saisi mainitakaan, kun on jo joku nuijimassa matalaksi, mutta tiedäthän, mistä lähteistä sellainen pursuaa, joten jätä se omaan arvoonsa.
Ota ilo irti linnan juhlissa, olet kutsuttu ja siis toivottu vieras! :) Antoisaa juhlaa Sinulle!- Utelias uskis
Ihan tosissani kysyn sulta, että mitä sä olet tehnyt sille paljon tärkeämmälle kutsulle, jossa suakin on kutsuttu seuraamaan Luojaasi ja menemään morsiamena taivaan kuninkaan Pojan, Yeshuan häihin?
Muut hääkutsut ovat tuon kutsun rinnalla lähinnä vessapaperin arvoisia... - fr
Kutsu tuli, taidan passata nyt, kun on muitakin kiireitä.
- lennu
ota mut mukaan sinne terv Lenita
- 15+2
Mukavaa linnareissua toivottelee taivaanrannan maalari.
- tilulilu4
linnan juhlat,kuin heittäisi helmiä sijoille.tämähän on kansan pilkkaamista.kuka muistaa köyhiä ja työttömiä, juhlikaa sijat ja emakot.parhaatkin isänmaanystävät.
- Mistähän...
tilulilu4 kirjoitti:
linnan juhlat,kuin heittäisi helmiä sijoille.tämähän on kansan pilkkaamista.kuka muistaa köyhiä ja työttömiä, juhlikaa sijat ja emakot.parhaatkin isänmaanystävät.
....nää mannet tänne yht'äkkiä....?
- SUOMI on SUOMI
Minusta koko itsenäisyysjuhlat pitäisi lopettaa,koska Suomi ei enää ole itsenäinen.Tai kutsutaan kansalaiset kerrankin mässäilemään ruokia.joidenka nimistä ei puolellakaan ole aavistusta.Tämä olisi ilon aihe koko Suomen kansalle,tällaista tekoa Presitenttimme pitäisi tukea.Todella kauhistuttavaa katsella, kun Veikko Hursti jakelee ruokia köyhille ja Suomen rikkaat mässäilee herkuilla,jotka kiidätetty mistäkin maan kolkasta.(hinnalla)Suomi lähtee nousuun vain kansan tuella ja heiltä kerättävillä veroilla.Kansaa on kohdeltava kunnioitettavasti ettei se lähde mellakoimaan,nyt kun meille tulee maista kansalaisia,jossa mellakointi on herkempää.Ajatelkaapas sitä????
- pressa 1233
aika myohään tuli...itse sain jo viikko sit
- onko kadeita?
olen nainu 80 luvun tunnetub näyttelijän tytärtä ,tosi hyvä tuntune
- Hekoheko!!!
Romanopalstalaiset ovat taineet eksyä väärälle palstalle!!! =o Saitteko vihjeen?
Vilkaisin tätä ketjua ja ei voi kuin ihmetellä, että niin moni haluaa tappaa juhlakutsun saaneen ilon, ei haluta uskoa kutsun edes tulleen, koska itse ei (ehkä/luultavasti) koskaan tule juhliin pääsemään. Koko juhlat on lopetettava, kun itse ei sinne tule pääsemään jne ... :)) Sitten jaetaan itselle plussaa ja jokaiselle ystävälliselle vastaajalle miinusta oikein isän kädestä - ei voi kerta kaikkiaan kuin nauraa tuollaista lapsellisuutta ja kateutta.
- Ajatuskuvio!
Minäkin vilkaisin ketjua ja minäkään en voi kuin ihmetellä että niin moni menee tällaiseen vedätykseen! Jos on eilen syntynyt ja eilen oppinut ajattelemaan, ja se ensimmäinenkin ajatus on vielä keskeneräinen, niin silloin asia on ymmärrettävissä, mutta ei kyllä mitenkään muuten!
I´M SO SORRY! Ajatuskuvio! kirjoitti:
Minäkin vilkaisin ketjua ja minäkään en voi kuin ihmetellä että niin moni menee tällaiseen vedätykseen! Jos on eilen syntynyt ja eilen oppinut ajattelemaan, ja se ensimmäinenkin ajatus on vielä keskeneräinen, niin silloin asia on ymmärrettävissä, mutta ei kyllä mitenkään muuten!
I´M SO SORRY!Oli vedätystä tai ei, sitä et sinäkään ihan varmaksi voi tietää, mutta mielelläsi kyllä haluat vähätellä, että toinen ei ainakaan olisi saanut kutsua linnaan. Se olisi jotenkin sinulta pois kait. :)) Minulle sattuu olemaan aivan samantekevää, vaikka olisikin vedätys, en havittele linnakutsua kohdalleni mutta olen iloinen, jos joku muu sinne omasta ansiostaan pääsee. En edes viitsi miettiä, kirjoittaako joku palturia vai totta, jokainen kun vastatkoon itse kirjoituksistaan. Niin minäkin omistani. Joka tapauksessa lapsellista suhtautumista tässä ketjussa aikas runsaanlaisesti.
Kiitos "tinat"! Kyllä tuo kutsu on ihan täyttä totta.
Niinkuin tuolla jo aiemmin sanoin epäileville Tuomaille että "se ei ole uskonasia", joten en pahoita noista epäilyistä mieltäni....kuinka voisinkaan tässä tilanteessa!? :D Oikeastaan minua huvittaa kovin tämän sponttaanin "ilmoitukseni" saavuttama suosio? Suunnilleen 85% näistä postaajista on näet ottanut suorastaan elämäntehtäväkseen yrittää nollata tämä minun vilpitön iloni ja yritys jakaa sitä muiden samanhenkisten kanssa.
Nytpä tuli nähtyä että niitä "samanhenkisiä" tällä palstalla ei ole oikeasti kovinkaan paljon ja ymmärrän hyvin miksi tämä ilmapiiri täällä on niin kovin vinoutunut. Oikeastaan minä uskoin että noita "kolkompia" ihmisiä täällä ei voi olla enempää kuin yksi- tai korkeintaan pari. Tulupahan tuokin nyt näin tahattomasti mitattua :D
Kiitos vielä sinulle tinat vilpittömyydestäsi! - Joko alkaa...
...."kuume" nousta? Enää muutama päivä 'kättelyyn'. :)
Kiitos kysymästä! Kumma kyllä vielä ei ainakaan pahemmin ole jännittänyt =( :) Kaikki alkaa olla jo valmista. Ainoastaan pieniä viimeistelyjä vielä pukineissa. Aikani on kulunut tramppaamalla ompelijan luona joko sovittamassa tai antamassa mielipiteitäni hänen ideoistaan. Hienosti meillä on toiminut kaiken kaikkiaan. Minä olen taiteilija ja sen pitää myös näkyä.
Kiitos teille vilpittömille kannustajille! "Näkyillään" 06,12,2011 !
- somerolainenn
tää on niin siistiä!!! en oo saanu kutsua linnaan enkä menis vaikka saisin. Toisaalta oon kyl niin pätevä että taidan kohta kutsun saada ja sitten kyllä menen juhliin. ja kaiken lisäksi olen somalialainen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472