Ei olisi sotia,köyhyyttä,orjuutta,apartheidia,nälkää eikä tauteja!
Ilman Abrahamilaisia uskontoja maailma olisi parempi paikka elää
28
93
Vastaukset
"Ei olisi sotia,köyhyyttä,orjuutta,apartheidia,nälkää eikä tauteja! "
Jos inhoat yllä luettelemisiasi asioita, niin silloinhan sinä olet samaa mieltä kuin minäkin, joka olen uskova kristitty.
Minulla on myös ilo kertoa, että on olemassa maailma, jossa ei ole luettelemiasi pahoja asioita. Sitä maailmaa kutsutaan Taivaan valtakunnaksi.
Kun otat Jeesuksen Kristuksen vastaan omaksi Vapahtajaksesi ja Herraksesi, sinäkin voit päästä Taivaan valtakuntaan, sen jälkeen kun kerran tämä maallinen elämä, sotien, nälän, tautien ym pahojen maailmassa, päättyy.- .
Sinunlaiset ovat niitä ongelmia aiheuttanut, mitään et kuitenkaan halua parantaa muuta kuin omatuntoasi rukoilemalla.
Sinun lupauksesi "paremmasta kuolemanjälkeisestä elämästä" todistaa vain sen että et oikeasti ole millään tavalla hyvä ihminen sillä etä halua tehdä mitään muuta kuin laiskotella sen edestä että edes pyrkisit parantamaan maailmaa.
Aika hyvin teikäläiset ovat niitä pahoja asioita kylläkin aikaansaanut. - fjfdjxrtxtrjxr
. kirjoitti:
Sinunlaiset ovat niitä ongelmia aiheuttanut, mitään et kuitenkaan halua parantaa muuta kuin omatuntoasi rukoilemalla.
Sinun lupauksesi "paremmasta kuolemanjälkeisestä elämästä" todistaa vain sen että et oikeasti ole millään tavalla hyvä ihminen sillä etä halua tehdä mitään muuta kuin laiskotella sen edestä että edes pyrkisit parantamaan maailmaa.
Aika hyvin teikäläiset ovat niitä pahoja asioita kylläkin aikaansaanut.Jaakob ei ole kyennyt tarjoamaan kenellekkään mitään konkreettistä apua muissakaan aloituksistaan sillä ne ovat vain tyyli "rukoile" tai "ota Jeesus vastaan" siinäkin tapauksissa kun ihminen on syventynyt masennukseen ja ainoa oikea parannuskeino on terapia eikä hengellinen humpunki!
. kirjoitti:
Aika hyvin teikäläiset ovat niitä pahoja asioita kylläkin aikaansaanut."Sinun lupauksesi "paremmasta kuolemanjälkeisestä elämästä" todistaa vain sen että et oikeasti ole millään tavalla hyvä ihminen sillä etä halua tehdä mitään muuta kuin laiskotella sen edestä että edes pyrkisit parantamaan maailmaa"
Väitteestäsi paistaa läpi se, että todellisuudessa sinua ei kiinnostakaan maailman pahuus, vaan yrität vain käyttää sitä tekosyynä kristinuskoa vastaan.
Vaikka kristinuskon nimissä olisikin tehty paljon pahaa, niin sen nimissä on tehty myös paljon hyvää, Sinä voit tulla uskoon ja ryhtyä tekemään sitä hyvää ja näyttää näin muille uskoville mallia, kuinka pitää elää oikeana uskovana.. Tällä tavoin voit tehdä arvokasta ja jaloa työtä maailmassa olevaa pahuutta vastaan.fjfdjxrtxtrjxr kirjoitti:
Jaakob ei ole kyennyt tarjoamaan kenellekkään mitään konkreettistä apua muissakaan aloituksistaan sillä ne ovat vain tyyli "rukoile" tai "ota Jeesus vastaan" siinäkin tapauksissa kun ihminen on syventynyt masennukseen ja ainoa oikea parannuskeino on terapia eikä hengellinen humpunki!
"Jaakob ei ole kyennyt tarjoamaan kenellekkään mitään konkreettistä apua muissakaan aloituksistaan sillä ne ovat vain tyyli "rukoile" tai "ota Jeesus vastaan..."
Niillä pääseekin jo pitkälle!- Mikkob.
Jaakob kirjoitti:
"Jaakob ei ole kyennyt tarjoamaan kenellekkään mitään konkreettistä apua muissakaan aloituksistaan sillä ne ovat vain tyyli "rukoile" tai "ota Jeesus vastaan..."
Niillä pääseekin jo pitkälle!Niin sinä väität, tulee itsellesi vaan parempi olo kun rukoilet etkä ketään oikeasti viitsi edes auttaa.
Kehtaat vielä netissäkin neuvoa muita ihmisiä olle tekemättä mitään konkreettista ystäviensä puolesta. - .
Jaakob kirjoitti:
"Sinun lupauksesi "paremmasta kuolemanjälkeisestä elämästä" todistaa vain sen että et oikeasti ole millään tavalla hyvä ihminen sillä etä halua tehdä mitään muuta kuin laiskotella sen edestä että edes pyrkisit parantamaan maailmaa"
Väitteestäsi paistaa läpi se, että todellisuudessa sinua ei kiinnostakaan maailman pahuus, vaan yrität vain käyttää sitä tekosyynä kristinuskoa vastaan.
Vaikka kristinuskon nimissä olisikin tehty paljon pahaa, niin sen nimissä on tehty myös paljon hyvää, Sinä voit tulla uskoon ja ryhtyä tekemään sitä hyvää ja näyttää näin muille uskoville mallia, kuinka pitää elää oikeana uskovana.. Tällä tavoin voit tehdä arvokasta ja jaloa työtä maailmassa olevaa pahuutta vastaan.Sinua Jaakob ei kiinnosta parantaa yhtään ketään muuta kuin se että olet tyytyväinen omaan elämääsi.
Sinunlaisille on aina tyylinä olla tekemättä mitään kärsivänpuolesta oikeasti ja sitten voivotellaan miten kärsivä oli itse syyllinen omaan kärsimykseensä kun ei jakanut sinun mielipiteitä uskostasi. - Jaakob tietää
. kirjoitti:
Sinua Jaakob ei kiinnosta parantaa yhtään ketään muuta kuin se että olet tyytyväinen omaan elämääsi.
Sinunlaisille on aina tyylinä olla tekemättä mitään kärsivänpuolesta oikeasti ja sitten voivotellaan miten kärsivä oli itse syyllinen omaan kärsimykseensä kun ei jakanut sinun mielipiteitä uskostasi."näyttää näin muille uskoville mallia, kuinka pitää elää oikeana uskovana.."
Ja sitten hyvänä uskovaisen mallina haukutaan ateisteja,muslimeita,juutalaisia ja kaikkia muita sekä erittäin hyvänä esimerkkinä hyökätään jonkun pikkumaan kimppuun öljyn takia. Jaakob tietää kirjoitti:
"näyttää näin muille uskoville mallia, kuinka pitää elää oikeana uskovana.."
Ja sitten hyvänä uskovaisen mallina haukutaan ateisteja,muslimeita,juutalaisia ja kaikkia muita sekä erittäin hyvänä esimerkkinä hyökätään jonkun pikkumaan kimppuun öljyn takia."Ja sitten hyvänä uskovaisen mallina haukutaan ateisteja,muslimeita,juutalaisia ja kaikkia muita sekä erittäin hyvänä esimerkkinä hyökätään jonkun pikkumaan kimppuun öljyn takia."
Sinä voit näyttää mallia siitä mitä tehdään ja mitä ei.. kirjoitti:
Sinua Jaakob ei kiinnosta parantaa yhtään ketään muuta kuin se että olet tyytyväinen omaan elämääsi.
Sinunlaisille on aina tyylinä olla tekemättä mitään kärsivänpuolesta oikeasti ja sitten voivotellaan miten kärsivä oli itse syyllinen omaan kärsimykseensä kun ei jakanut sinun mielipiteitä uskostasi."Sinunlaisille on aina tyylinä olla tekemättä mitään kärsivänpuolesta oikeasti ja sitten voivotellaan miten kärsivä oli itse syyllinen omaan kärsimykseensä kun ei jakanut sinun mielipiteitä uskostasi."
Sinun ei tarvitse ottaa mallia minusta, vaan voit tulla uskoon ja osoittaa olevasi parempi kuin minä. Näin voit olla hyvänä esimerkkinä muille.- Jaakob tietää
Jaakob kirjoitti:
"Ja sitten hyvänä uskovaisen mallina haukutaan ateisteja,muslimeita,juutalaisia ja kaikkia muita sekä erittäin hyvänä esimerkkinä hyökätään jonkun pikkumaan kimppuun öljyn takia."
Sinä voit näyttää mallia siitä mitä tehdään ja mitä ei.Ja sitten hyvänä uskovaisena valehtelet minkä osaat aivan jatkuvasti ja pyrit sanelemaan esim. mitä ateismi on.
Olet Jaakob todella huono ihminen. - .
Jaakob kirjoitti:
"Sinunlaisille on aina tyylinä olla tekemättä mitään kärsivänpuolesta oikeasti ja sitten voivotellaan miten kärsivä oli itse syyllinen omaan kärsimykseensä kun ei jakanut sinun mielipiteitä uskostasi."
Sinun ei tarvitse ottaa mallia minusta, vaan voit tulla uskoon ja osoittaa olevasi parempi kuin minä. Näin voit olla hyvänä esimerkkinä muille.Minä olen parempi kuin sinä, minä sentään olin vapaaehtoinen ja kävin fyysisesti paikalla auttamassa maanjäristysuhreja kun sinunlainen vain viettä pari minuuttia polvillasi tekemättä mitään muuta kuin toivoit että uhreille menee hyvin.
. kirjoitti:
Minä olen parempi kuin sinä, minä sentään olin vapaaehtoinen ja kävin fyysisesti paikalla auttamassa maanjäristysuhreja kun sinunlainen vain viettä pari minuuttia polvillasi tekemättä mitään muuta kuin toivoit että uhreille menee hyvin.
"Minä olen parempi kuin sinä, minä sentään olin vapaaehtoinen ja kävin fyysisesti paikalla auttamassa maanjäristysuhreja kun sinunlainen vain viettä pari minuuttia polvillasi tekemättä mitään muuta kuin toivoit että uhreille menee hyvin"
Silloinhan sinä olet toiminut kuten Raamattu ja kristinusko kehoittaa! On oikein kiva kuulla että kunnioitat Raamattua ja kristinuskoa, toisin kuin monet muut, jotka pilkkaavat kristinuskoa ja pitävät Raamattua satukirjana.
Jatka vain siihen tyyliin!- .
Jaakob kirjoitti:
"Minä olen parempi kuin sinä, minä sentään olin vapaaehtoinen ja kävin fyysisesti paikalla auttamassa maanjäristysuhreja kun sinunlainen vain viettä pari minuuttia polvillasi tekemättä mitään muuta kuin toivoit että uhreille menee hyvin"
Silloinhan sinä olet toiminut kuten Raamattu ja kristinusko kehoittaa! On oikein kiva kuulla että kunnioitat Raamattua ja kristinuskoa, toisin kuin monet muut, jotka pilkkaavat kristinuskoa ja pitävät Raamattua satukirjana.
Jatka vain siihen tyyliin!Yrität nyt sitten lohkaista irtopisteitä murhauskonnollesi muiden hyvistä teoista.
Olet Jaakob todella huono ihminen kun yrität varastaa muiden konkreettisita hyvänteoista uskonlahkollesi kunniaa.
Minä jatkan hyviä tekojani mutta sinä jatkat tekemättä mitään hyvää kellekkään muuta kuin hihhulointia netissä.
Minä autan ihmisiä oli heidän uskontonsa mikä tahansa, sinä vaan valehtelet muista!
olet saamaton vätys! - 24rgf
Jaakob kirjoitti:
Jatka vain siihen tyyliin!Melko kuvottavan vitttumainen paskiainen tuo Jaakob. Tulis se saakelin ylöstempaus ja veis tuomoset pois ja äkkiä.
- Psi300
24rgf kirjoitti:
Melko kuvottavan vitttumainen paskiainen tuo Jaakob. Tulis se saakelin ylöstempaus ja veis tuomoset pois ja äkkiä.
Jaakobilla se taitaa olle enemmänkin alastempaus!
Aloittaja on aivan oikeassasillä kristinusko ja islam ovat maailman verisimmät uskonnot ja historia todistaa sen
Jaakob oletko tuolla mainitsemassasi taivaassa, sillä sehän on jo täällä maanpäällä oleva olotila, ja ellet ole niin kuoleman jälkeen se on liian myöhäistä"Aloittaja on aivan oikeassasillä kristinusko ja islam ovat maailman verisimmät uskonnot ja historia todistaa sen"
Todistakoon historia mitä tahansa, mutta nyt elämme tätä päivää, emmekä missään menneisyydessä.
En ole kehoittamassa ketään mihinkään uskontoon, koska mikään uskonto ei todellakaan auta. Apu tulee ylhäältä, Jeesukselta Kristukselta niille, jotka haluavat ottaa Hänet vastaan omaan sydämeensä.
Se on apu sekä tähän maanpäällisen elämään että sen jälkeiseen iankaikkiseen elämään.- -Maailmanseuraaja-
Jaakob kirjoitti:
"Aloittaja on aivan oikeassasillä kristinusko ja islam ovat maailman verisimmät uskonnot ja historia todistaa sen"
Todistakoon historia mitä tahansa, mutta nyt elämme tätä päivää, emmekä missään menneisyydessä.
En ole kehoittamassa ketään mihinkään uskontoon, koska mikään uskonto ei todellakaan auta. Apu tulee ylhäältä, Jeesukselta Kristukselta niille, jotka haluavat ottaa Hänet vastaan omaan sydämeensä.
Se on apu sekä tähän maanpäällisen elämään että sen jälkeiseen iankaikkiseen elämään.Afrikassa kristityt polttavat naisia ja lapsia noitina parasta-aikaa Jaakob, pitäisikö sinun mennä sinne sanomaan uskonveljillesi että se on väärin.
vai aiotko vaan mukavassa kodissasi viettää pari sekunttia rukoillessasi asiasta että tulee itsellesi taas hyvä fiilis.
Kristinuskon aiheuttamat arvet/traumat vaivaavat vieläkin maailmassa ja kristityt mellastavat sen minkä kerkeävät, taitaa jaakob elää jossain fantasiamaailmassansa muutenkin teksteistänsä päätellen.
Tai sitten Jaakob on vaain myötämielinen noitarovioille,organisoiduille kristilisille pedofiiliringeille ja Breivik-tyyppisille uskonsotureille. -Maailmanseuraaja- kirjoitti:
Afrikassa kristityt polttavat naisia ja lapsia noitina parasta-aikaa Jaakob, pitäisikö sinun mennä sinne sanomaan uskonveljillesi että se on väärin.
vai aiotko vaan mukavassa kodissasi viettää pari sekunttia rukoillessasi asiasta että tulee itsellesi taas hyvä fiilis.
Kristinuskon aiheuttamat arvet/traumat vaivaavat vieläkin maailmassa ja kristityt mellastavat sen minkä kerkeävät, taitaa jaakob elää jossain fantasiamaailmassansa muutenkin teksteistänsä päätellen.
Tai sitten Jaakob on vaain myötämielinen noitarovioille,organisoiduille kristilisille pedofiiliringeille ja Breivik-tyyppisille uskonsotureille."Afrikassa kristityt polttavat naisia ja lapsia noitina parasta-aikaa Jaakob, pitäisikö sinun mennä sinne sanomaan uskonveljillesi että se on väärin"
Eivät polta Afrikassa, eivätkä ole Euroopassakaan polttaneet moniin satoihin vuosiin, joten se ongelma on poistunut jo aikoja sitten.
"Kristinuskon aiheuttamat arvet/traumat vaivaavat vieläkin maailmassa ja kristityt mellastavat sen minkä kerkeävät, taitaa jaakob elää jossain fantasiamaailmassansa muutenkin teksteistänsä päätellen"
Mistään arvista ja traumoista ei ole jälkeäkään.
Ihminen, joka ei usko Jumalaan, elää illuusiomaailmassa kaukana realiteeteistä.
"Tai sitten Jaakob on vaain myötämielinen noitarovioille,organisoiduille kristilisille pedofiiliringeille ja Breivik-tyyppisille uskonsotureille"
Millään mainituilla asioilla ei ole mitään tekemistä kristinuskon kanssa. eivätkä kumoa sitä, että Jumala on olemassa ja hänelle jokaisen on tehtävä tili viimeisellä tuomiolla.- info-
Jaakob kirjoitti:
"Afrikassa kristityt polttavat naisia ja lapsia noitina parasta-aikaa Jaakob, pitäisikö sinun mennä sinne sanomaan uskonveljillesi että se on väärin"
Eivät polta Afrikassa, eivätkä ole Euroopassakaan polttaneet moniin satoihin vuosiin, joten se ongelma on poistunut jo aikoja sitten.
"Kristinuskon aiheuttamat arvet/traumat vaivaavat vieläkin maailmassa ja kristityt mellastavat sen minkä kerkeävät, taitaa jaakob elää jossain fantasiamaailmassansa muutenkin teksteistänsä päätellen"
Mistään arvista ja traumoista ei ole jälkeäkään.
Ihminen, joka ei usko Jumalaan, elää illuusiomaailmassa kaukana realiteeteistä.
"Tai sitten Jaakob on vaain myötämielinen noitarovioille,organisoiduille kristilisille pedofiiliringeille ja Breivik-tyyppisille uskonsotureille"
Millään mainituilla asioilla ei ole mitään tekemistä kristinuskon kanssa. eivätkä kumoa sitä, että Jumala on olemassa ja hänelle jokaisen on tehtävä tili viimeisellä tuomiolla.Parasta aikaa afrikassa polttavat naisia ja lapsia noitina ja kristityt papit syyttävät lapsia noituudesta jotta voivat rahastaa perhettä "parantumisista"
tänävuonna tapettiin yli 3000naista ja lasta noitina kristittyten taholta.
Mutta ethän sinä Jaakob semmoista halua kuulla, olet vain tyytyväinen itseesi ja uskontoosi kun pääset itsekeskeisesti hyräille että uskontosi on ainoa oikea.
Ja se että sinä elät fantasiamaailmassa ei tee jumalastasi olevassaolevaa.
"Millään mainituilla asioilla ei ole mitään tekemistä kristinuskon kanssa. eivätkä kumoa sitä, että Jumala on olemassa ja hänelle jokaisen on tehtävä tili viimeisellä tuomiolla"
-Kyllä se vaan on kristinuskon ydin ja sinunlaiset pidätte itseääne ihmisyyden yläpuolella. info- kirjoitti:
Parasta aikaa afrikassa polttavat naisia ja lapsia noitina ja kristityt papit syyttävät lapsia noituudesta jotta voivat rahastaa perhettä "parantumisista"
tänävuonna tapettiin yli 3000naista ja lasta noitina kristittyten taholta.
Mutta ethän sinä Jaakob semmoista halua kuulla, olet vain tyytyväinen itseesi ja uskontoosi kun pääset itsekeskeisesti hyräille että uskontosi on ainoa oikea.
Ja se että sinä elät fantasiamaailmassa ei tee jumalastasi olevassaolevaa.
"Millään mainituilla asioilla ei ole mitään tekemistä kristinuskon kanssa. eivätkä kumoa sitä, että Jumala on olemassa ja hänelle jokaisen on tehtävä tili viimeisellä tuomiolla"
-Kyllä se vaan on kristinuskon ydin ja sinunlaiset pidätte itseääne ihmisyyden yläpuolella."tänävuonna tapettiin yli 3000naista ja lasta noitina kristittyten taholta"
Jos olet noin innokas puolustamaan naisia ja lapsia, niin sinun täytyy olla todella kiihkomielinen kristitty. Onkin mahtavaa, että olet asettunut tässä asiassa samalle kannalle kuin Raamattu ja Jumala, toisin kuin monet muut, jotka eivät usko Jumalaan ja pitävät Raamattua satukirjana.
Koska olet niin innokas vastustamaan väkivaltaa, etkö voisi ryhtyä tekemään samaa jaloa työtä myös Suomessa? Maassamme tapetaan keskimäärin 11.000 viatonta lasta äitinsä kohtuun abortin muodossa joka vuosi.
Siitä asti kun aborttilaki tuli voimaan, on puoli miljoonaa lasta jo surmattu.
Ei siis tarvitse mennä Afrikkaan asti etsimään väkivaltaa.- yrrhzsrhs
Jaakob kirjoitti:
"tänävuonna tapettiin yli 3000naista ja lasta noitina kristittyten taholta"
Jos olet noin innokas puolustamaan naisia ja lapsia, niin sinun täytyy olla todella kiihkomielinen kristitty. Onkin mahtavaa, että olet asettunut tässä asiassa samalle kannalle kuin Raamattu ja Jumala, toisin kuin monet muut, jotka eivät usko Jumalaan ja pitävät Raamattua satukirjana.
Koska olet niin innokas vastustamaan väkivaltaa, etkö voisi ryhtyä tekemään samaa jaloa työtä myös Suomessa? Maassamme tapetaan keskimäärin 11.000 viatonta lasta äitinsä kohtuun abortin muodossa joka vuosi.
Siitä asti kun aborttilaki tuli voimaan, on puoli miljoonaa lasta jo surmattu.
Ei siis tarvitse mennä Afrikkaan asti etsimään väkivaltaa.En ole kristitty sillä minä kehtaan sentään nähdä mitä teikäläiset todellisuudessa tekevät.
Sinunkin vinkuminen siitä että kristityt eivät tee mitään pahaa on selvä merkki siitä että sen edestä että tekisit jotain hyvää niin mielummon laitat kädet silmillesi ja korvillesi etkä halua edes nähdä mitä kaikkea pahaa uskonveljesi edes puuhaa.
Et ole Jaakob osa ratkaisua tai edes hyvätahtoinen, olet vaan osa ongelmaa, sinunlaisesi takia syyttömät kärsivät kun et edes kehtaa tunnustaa että uskonnossasi on ongelmia. - Spöge.
yrrhzsrhs kirjoitti:
En ole kristitty sillä minä kehtaan sentään nähdä mitä teikäläiset todellisuudessa tekevät.
Sinunkin vinkuminen siitä että kristityt eivät tee mitään pahaa on selvä merkki siitä että sen edestä että tekisit jotain hyvää niin mielummon laitat kädet silmillesi ja korvillesi etkä halua edes nähdä mitä kaikkea pahaa uskonveljesi edes puuhaa.
Et ole Jaakob osa ratkaisua tai edes hyvätahtoinen, olet vaan osa ongelmaa, sinunlaisesi takia syyttömät kärsivät kun et edes kehtaa tunnustaa että uskonnossasi on ongelmia.Tuossakin kohdassa Jaakob kielsi että kristityt polltaisivat naisia ja lapsia noitina afrikassa vaikka siitä oli iso uutinen kesällä.
Taitaa kaverilla olla jokin ylihurskas murhamieli kun semmoista kannattaa niin kovaa että pyrkii kieltämään että asioita edes tapahtuu kun se että sanoisi jotain itse pahaa asiaa vastaan.
Tai sitten on niin liero että ei yksinkertaisesti kykene sanoa mitään uskonveljiensä tekoja vastaan.
- Nähty on!
Jaakob taitaa rakastaa muiden ihmisten kärsimystä, saa hänet tuntemaan ylimielisyyttä.
"Jaakob taitaa rakastaa muiden ihmisten kärsimystä, saa hänet tuntemaan ylimielisyyttä"
Sinäkin voit innokkaana väkivallan vastustajana ryhtyä johonkin toimenpiteisiin, että lapsien surmaamiset Suomessa loppuisivat. Yli puoli miljoonaa lasta on jo kärsinyt väkivaltaisen kuoleman äitinsä kohtuun siitä asti kun aborttilaki tuli voimaan.- se siitä
Jaakob kirjoitti:
"Jaakob taitaa rakastaa muiden ihmisten kärsimystä, saa hänet tuntemaan ylimielisyyttä"
Sinäkin voit innokkaana väkivallan vastustajana ryhtyä johonkin toimenpiteisiin, että lapsien surmaamiset Suomessa loppuisivat. Yli puoli miljoonaa lasta on jo kärsinyt väkivaltaisen kuoleman äitinsä kohtuun siitä asti kun aborttilaki tuli voimaan.Minä en kannata aborttia mutta nainen saa itse päättää synnyttääkö, sinä taas et ole tehnyt mitään aktiivista toiminpiteitä suomessa olevaan aktiiviseen ja organisoituun kristittyyn pedofiliaan ja naisten alistamiseen.
Sinä et tee mitään hyvää tai aktiivista heidän puolestaan koska taidat aktiivisesti kannattaa pedofiliaa ja naisten pahoinpitelyä suomessa kristittyjen uskonveljiensi puolesta.
Et kehtaa edes tunnustaa ongelmia uskonnossasi koska olet pahamielinen uskonveljiesi ja Jeesuksesi perseennuolija!
- Herra Saamelainen
Jaakobin hyökkäilystä aloittajaa vastaa kertoo sen harmittavan faktan että hän taitaa aktiivisesti kannattaa sotia,köyhyyttä,orjuutta,apartheidia,nälkää sekä tauteja.
Taitaa olla sama motivaatio kuin SamiAankin ajatusmaailma, kärsivä ihminen on helpompi käännyttää uskoonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve442931Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922793On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952571Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1032147Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl512031Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611772Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?201648