Hei!
Ainolle, Annille ja Onnille syntyy pikkuveli (laskettu aika 30.11)! Haemme O:lla alkavaa pojannimeä, Jossa olisi mahdollisesti myös n tai i. Sisaruksien kokonimet
Aino Emilia (5)
Anni Emilia (3)
Onni Elias (3)
Toista nimeä ei siis tarvitse miettiä:)
Kiitos jo etukäteen!
Aino, Anni, Onni ja ???
9
162
Vastaukset
- mun list...
Oiva
- annionni
Tämä on varmaan joku provo. Sisarustin nimet ovat aivan liian lähellä toisiaan. Toiset nimetkin ovat samoja. On tosi mielikuvituksetonta, jos tämä on oikeasti jonkin perheen tilanne. Varmaan joukkoon sopisi Oino, jos sellainen etunimi olisi olemassa. Meillä on kuitenkin yli 20 aakkosta ja nimistössä oli 50 000 etunimeä, mutta minkäs teet, kun joillain jumittaa.
- nsölwfhvi
Olli
Oliver
Ossi
Ei paljoa ole... - -ada-
Oiva, Olli, Oliver, Oskar, Osmo, Oula, Ohto, Okko, Ossian, Osmi, Omar,
Eino ois täydellinen!!! - oisko näin
aika paha....ei samaan tyyliiin kyllä taida olla? Eino lienee tosiaan lähin..ja jos ei tartte olla nelikirjaiminen ja oolla alkava niin Aarni tai Aaron olisi sopiva....
- Phai
Otto Elias
- Täti
Lastenne nimet luettuani minulle tuli ihan ensimmäiseksi mieleen Eino.
O:lla alkava nimi voisi olla Oiva, Ossi, Olli ja Ooke.
Myös Immo sopisi teidän sarjaanne ;)
- Mauriina
Onko nimen pakko alkaa O:lla? Jos ei, niin ehdotan Einoa. Jos taas nimen tulee akaa O:lla ehdotan Okkoa.
- jotmdja
jos olis ollu tyttö oisin ehdottanu oilia. Oini oivi okko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472