Akustinen kitara aloittelijalle

aloittelija

Terve!

Olisin kiinostunut ostamaan hyvän akustisen kitaran itselleni, koska on jo kauan poltellut oppia soittamaan kitaraa. Oon rämpytellyt tommosta ihan lelua kitaraa toisinaan, mutta tuossa ei ole mitään järkeä, kun ei soi oikein ja ylimmäinen kieli katkennut.

Eli mitä kitaroita suosittelette? Ajattelin ostaa teräskielisen. Hintahaarukka jtn 150€...lisäksi varmaan kannattaa ostaa tuo joku capo myös heti.

Miten muuten tuo kitaran virittäminen onnistuu? Tiedän siis, että niitä namiskoja kääntelemällä se tapahtuu, mutta onko tuohon siis jtn apuvälinetta, jolla tuo kävisi helposti, kun ei ole tullut soiteltua mitään, niin sävelkorvakaan tuskin silloin on mikään kummoinen ja en haluaisi mennä katkaisemaan kieliä heti aluksi....

2

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kitaristi+30+0jkwer0

Teräskielinen akustinen.

Jos olet Helsingistä niin käy äkkiä Itäkeskuksen Musafasulla hakemassa pois Yamahan APX500 elektroakkari joka maksoi 190 euroa (käytetty), jos se vielä siellä on, tuolla rahalla et tuota uutena saa.

Teräskieliselle tuo 150 euroa on aika vähän, joten paljoakaan ei voi laadullisesti toivoa tuohon hintaan.

Katso myös käytettynä.

• tuomas111

Mulla olisi myytävänä fazerilta ostettu ihan uusi samic teräskielinen ja elektroakustinen kitara..hinta 100 euroa..

jos se kiinnostaa niin vastaa tähän viestiin...asun itä-helsingissä..

kitara on ihan hyvä aloittelijallekin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe