POJILLE TYTTÖJEN KYPSYYDESTÄ

lauraee

Millainen käytös teitä poikia miellyttää tytöissä ? Pidättekö te huomionhakuisista tytöistä ? Ja niin sanotuista lissuista ? Millainen käytös teistä on kypsää ja ihailtavaa ja teidän kiinnostusta herättävää ?

12

515

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokssdj3

En todellakaan pidä niin sanotuista lissuista...

Kiinnostun yleensä vähän ujommista ja kilteistä tytöistä. Sellaisista herttaisista ja suloisista :)

• mokwdnfijwn

Sama täällä, luonnollisen näköiset ja hiukan hiljaisemmat tytöt jotenki sytyttää, kun taas huomionhakuiset tyrkyt alkaa vaa vituttaa.

• no moi sullekki

Minä:)

• Lissut sopii yhden yön juttuihin ja ne rauhallisemmat suhteeseen.

• haluan tyttöjä

Sellaset rauhalliset mutta rohkeat ja jotka osvaavat kuitenkin olla riehakkaitakin tarvittaessa

• >20v

Pidän sellaisista, jotka ovat sosiaalisia, älykkäitä, tykkää keskustella asioista, luovia, ja jotka omaa hyvän itseluottamuksen ja uskaltaa näyttää sen. Tykkään myös rohkeudesta ja ennakkoluulottomuudesta. En tykkää "tyhmä ja ylpeä siitä" -asenteesta, mustasukkaisuudesta, sukupuoliroolien noudattamisen vaatimuksesta ("Sä oot mies, sun kuuluu..."), siitä, ettei halua kehittyä ihmisenä enkä turhasta negatiivisuudesta. Myskin tavoitteiden puute ja päämäärättömyys ovat aika rasittavia ominaisuuksia, etenkin jos tyttö on tyytyvänen niiden puutteeseen.

Sanomattakin on selvää, että kaikkea ei voi saada. Jos huomionhakuisuudella tarkoitetaan sitä, että on ulospäinsuuntautunut ja haluaa tutustua ihmisiin, ei se mitenkään ole ristiriidassa sen kanssa, mitä toivon. Se käsitys mikä mulla on lissuista on sellainen, että keskimääräinen lissu ei pidä musta, koska luultavasti en täytä sen kriteerejä, joten aivan sama olisinko itse kiinnostunut vai en.

• 2131231312

Nothing matters

• ei lissuja!

tytöllä täytyy olla hyvä itseluottamus ja älyäki päässä mut niitten täytyy sit osata olla vähä villejäki mutta ei mitää lissutyttöjä!!

• Poikaystäväni sanoi, että aitous on tärkein.

• t. tyttö

• 12v poika

Minä pidän hauskoista ja anti-pissis tyyppisistä

lissut ei tule kuuloobkaan
      olin yhden tytön kaa vuoden ja jätin sen ku se paljastu lissuks

kiitos

• Hahhahahaaa

Sanoo 12v poika? Ootko vittu tosissas :D:D:D:D???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      10
      3433
    2. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      59
      3279
    3. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      44
      2979
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2848
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2688
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2648
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      97
      2620
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      113
      2327
    9. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      55
      2063
    10. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      66
      1971
    Aihe