Vihreällä piippuleimalla varustettu astiasto. Lila/sinertävä kukkanen.Mistään ei löydy nimeä sarjalle, joten osaisitteko te auttaa? Olisin myös kiinnostunut että minkähän arvoisesta sarjasta on kyse?
http://kuvaton.com/k/Ygdx.jpg
http://kuvaton.com/k/Ygdv.jpg
Minkä niminen Arabian astiasto?
5
543
Vastaukset
- Fasetta
Kuvassa on Arabian CU-mallin kastikekaadin, jossa on nimeämätön siirtokuva. Itse CU-malli on Arabialle Rörstrandilta kopioitu. CU-malli oli Arabialla käytössä ensin 1903-1917 ja sitten vielä 1930-44. Koska kastikekaatimessasi on piippuleima (käytössä 1932-1949), merkitsee se, että astiastosi on peräisin ajalta 1932-44.
CU-malli on koristeellinen ja erittäin kaunis (jos koristeellisesta tykkää). Kuvan mukaisella siirtokuvalla varustettuna se lienee aika harvinainen myös. Eli mielestäni astiasto kuuluu Arabian vanhojen astioiden parhaaseen päähän.
Itse voit netistä katsella, mitä vanhat Arabian astiat maksavat. Juuri tällä hetkellä ne eivät ainakaan nuorison keskuudessa liene muodissa edes juhla-astioina, mutta ken tulevaisuudesta tietää. - tipsukkaaa
Kiitos paljon! Etsin netistä pitkään sarjan nimeä mutta en löytänyt. Joten kiitos!
- tipsukkaaa
Tietäisikö joku lisää tästä sarjasta?
- tipsukkaaa
tai arvoa?
- astiatori
Arvo taitaa pyöriä n. 50€, tai hieman yli jos on harvinainen haluttu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462