Sunnuntaiksi kannattaa laittaa lauantai-ip:n numerot kenoon. Samat numerot toistuu jatkuvasti syklillä.
Samat numerot kenoon
3
196
Vastaukset
- jokuhan mättää
No eipä oo toistunut sen jälkeen kun palautetta veikkaukseen lähetettiin. Kerran vaan 10 samaa sen jälkeen, eikä edes 7-9 ole ilmestynyt. Siihen asti joka kerta melkein poikkeuksetta. ( lue kirjoitukset lotosta, oliskohan samoin kenossa).
- kennoooo
Niin kauan kuin keno on ollut olemassa olen pelannut joka ainoa päivä samoilla numeroilla kasi tasolla ja suurin voitton on ollut 20 euroo, täytyy siis jotain kummallista olla kun koskaan ei satu kohdale, olen vaihdellu panosta euros jopa viiteen euroon......nyt olen huomannut että päiväarvonnassa olisin joskus jopa euron voittanut, mutta ilta arvonnassa ei sitten ole yhtään oikein...
- 19+9
Pakkohan niiden samojen numeroiden on esiintyä, kun ei niitä ole kuin 70, ja 20 pitää joka kerran arpoa. HALOO.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462