Olin lauantaina menossa kuntosalille ja yllätyin todella pahasti. Pukuhuoneessa oli menossa jonkinlainen muslimien rukoushetki. Kello oli about 15.00 ja pukuhuoneessa oli ryhmä mustia miehiä polvillaan ja lattialla oli käsipaperipyyhe johon he laskivat otsansa.
En pidä itseäni rasistina, enkä mysökään ole rasisti, mutta lähdin heti salilta pois ja aion tehdä tästä kirjallisen valituksen kuntosaliketjulle.
Eikö tällaiselle toiminnalle ole omat paikkansa?
Muslimien rukoushetki kuntosalin pukuhuoneessa!
8
169
Vastaukset
Oliko ne alasti?
;o)- Karsinasi on ahdas
Olet ahdasmielinen. Miksi ihmiset eivät saisi rukoilla ihan missä vain ja miten vain, jos heillä on sellainen tapa, joka kuuluu heidän uskontoonsa? Eiväthän he tehneet sulle eivätkä kenellekään mitään pahaa. Vai?
- Jeesus Itse
Eikös heille ole rakennettu sinunkin verorahoilla omat rukouspaikkansa? Eihän tuollainen toiminta kuulu julkisiin tiloihin. Ei se ole ahdasmielisyyttä jos tuollaiseen puuttuu. Mitäs jos sinä pidät jossain Afganistanissa oman rukoushetken paikallisella kuntosalilla? Toivottavsti silloin sinun uskomuksesi taivaasta pitää paikkansa, koska lähtö on edessä aika pirun nopeasti.
- Ahtaus on syntiä
Jeesus Itse kirjoitti:
Eikös heille ole rakennettu sinunkin verorahoilla omat rukouspaikkansa? Eihän tuollainen toiminta kuulu julkisiin tiloihin. Ei se ole ahdasmielisyyttä jos tuollaiseen puuttuu. Mitäs jos sinä pidät jossain Afganistanissa oman rukoushetken paikallisella kuntosalilla? Toivottavsti silloin sinun uskomuksesi taivaasta pitää paikkansa, koska lähtö on edessä aika pirun nopeasti.
Miksi rukoilu haittaa, onko rukoilija jotenkin tiellä, etkö pääse ohi? Ei, vain ajatuksesi, mielesi on niin ahdas, että sinne ei mahdu jonkun rauhallinen rukoilu.
Mitäpä meinaat känni- ym. huumehörhöistä, jotka virtsaavat ja paskovat ja sottaavat kaikella mahdollisella tavalla ympäriinsä? Entä kaikenlaisten astaloitten heiluttajista, jotka voivat tujauttaa ketä tahansa tuntematonta vastaan tullessaan? Kaikenlaisesta huliganismista ja vandalismista? Miten ne mahtuvat mielen maisemaasi? - gdfgdgdgdgdf
Ei erilaisten maallisten yhdistysten kokouksiakaan voi alkaa pitää toisten omistamissa rakennuksissa ilman asiaankuuluvaa lupaa. Uskonnollinen toiminta ei pidä olla tässä mielessä missään erityisasemassa.
- N U P I
Ahtaus on syntiä kirjoitti:
Miksi rukoilu haittaa, onko rukoilija jotenkin tiellä, etkö pääse ohi? Ei, vain ajatuksesi, mielesi on niin ahdas, että sinne ei mahdu jonkun rauhallinen rukoilu.
Mitäpä meinaat känni- ym. huumehörhöistä, jotka virtsaavat ja paskovat ja sottaavat kaikella mahdollisella tavalla ympäriinsä? Entä kaikenlaisten astaloitten heiluttajista, jotka voivat tujauttaa ketä tahansa tuntematonta vastaan tullessaan? Kaikenlaisesta huliganismista ja vandalismista? Miten ne mahtuvat mielen maisemaasi?Olen melko suvaitevainen, jos mustalainen tulee ovissa vastaan, no problem, mutta entäs, kun vastaantulee n1gerlauma, mitä tuo mölisevä, sekasortoinen lauma oikein haluaa, sitäkö, jota he kuulemma pakoilevat, vai todella itselleen ongelmia, suuri osa suomen kansaa on aikapaljon kyllästyneet tuohon joukkoon joiden ei tarvitse edes noudattaa maamme lakeja, olen senikäinen mies, että kotiteurastus on minulle tuttua, jos minä tapaan sinut musta raiskaaja, silloin syöt pallisi ja jopa kiität siitä.
- N U P I
Ahtaus on syntiä kirjoitti:
Mitäpä meinaat känni- ym. huumehörhöistä, jotka virtsaavat ja paskovat ja sottaavat kaikella mahdollisella tavalla ympäriinsä? Entä kaikenlaisten astaloitten heiluttajista, jotka voivat tujauttaa ketä tahansa tuntematonta vastaan tullessaan? Kaikenlaisesta huliganismista ja vandalismista? Miten ne mahtuvat mielen maisemaasi?Eihän rukoilu ketään haittaakaan, mutta jos haluaisitte rukoilla esimerkiksi minun omistamillani kiinteistöillä, poistan teidät jopa poliisivoimin, möliskää jä pyllistelkää kotonanne, sekin osittain minun maksama. Minun mielenmaisemaan kuuluu, että tervehditään kaupan naispuolistakin kassanhoitajaa, jos syljet, olet rasisti. Perk.le, onko se niin vaikea oppia, että jos olet maahamme tullut pakolaisena, ÄLÄ ALA ISÄNNÄKSI.
- N U P I
Miten olisi, jos sinä työelämään vielä kykenisit, olisiko se normaalia toimintaa, kun muslimiukko vaarantaa terveyttä sylkemällä naispulisen kassanhoitajan silmille, joka on todeksi näytetty. Vai ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi912671On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522618Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712577Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä792478Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu761996Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl471987Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1401843Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291412Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko311395Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?181296