taas näitä kirjoituksia. Huh, onneksi en enää edes yritä mennä tanssimaan. Tanssiliikunta naisporukassa kyllä kiinnostaa mutta ei paritanssi. Olen yrittänyt olla haettavana, hakenut mutta 53v ei enää viitti kun ei kelpaa.Eli summa summarum: naiset hyväksytään tanssikumppaniksi ikähaarukassa 18-45 max ja vain jos hän kaunis, normaalit kurvit, hymyilee, juttelee. Voi mahoton... Kuka suomalainen tavisnainen tollasia kriteereitä nyt täyttää. Suurin osa tavallisen näköisiä ja monen kokoisia. Ei ole kumma jos väki tansseista kaikkoaa - minua ei enää saa mikään sinne. Enkä varsinkaan halua tanssitaitoista miesystävää. Näin tuntuu nyt.
Luin vuoden jälkeen
32
491
Vastaukset
- isoinjorma
Se on kyllä totta,että olet kyllä aika vanha akka;););) No,ei vaan ,vitsiä.....
Ei kai ne kaikki tanssuissa käyvät naiset ole ihan muotovalioita,olen kyllä pannut merkille,että siinä rivissä on kyllä ihan tavallisen näköistä,hieman persjalkaista,suomalaista naista,silti on pyörinyt todella hyvin. Riukukinttu missit on sitten erikseen,niitäkin on aina muutama eksynyt lavoille. - waaaaau
Eihän se iästä johdu. Tai johtuu siinä mielessä, että aikuiset naiset käyttävät koko tanssin ajan sen kertomiseen miksi eivät osaa niinkuin nuoremmat. En minä tai moni muukaan mies halua kuulla selitystä vaan tanssia. Tiukasti kiinni ja ota miehestä mittaa kun menet tanssimaan.
Aika moni on varmaan nähnyt vaikka töllöstä miten kypsän iän nainen vetää häpeilemätöntä tanssia jossain afrikassa tai kuubassa. Siinä ei kuulkaa selitellä eikä masennuta. Suomalainen nainen pystyy ihan samaan. Antaa mennä.- Nomen Nescio
Joo, niinhän sitä sanotaan, että tanssi on naiselle silleen helppoa, ei tarvitse kuin seurata ja olla nuori, nätti ja norja. No tuo menköön huumorin puolelle, ainakin osittain.
Mutta itse on tullut kierreltyä vain näillä eteläisen Suomen lavoilla, ja kyllä minusta on aina näyttänyt, että jos jätetään tämä nuoriso pois laskuista, niin ei tuolla lavoilla ulkonäön ja muiden ulkoisten ominaisuuksien puolesta ainakaan sen kummempaa porukkaa liiku kuin jossain muussa harrastuksessa. Sama pätee niin daamien kuin herrojen puolella.
Tuossa on tosiaan aika lailla perää, että monet vanhemmat naiset syystä tai toisesta tahtovat höpötellä koko tanssin ajan. Tähän keskittyminen vie heiltä sitten lopunkin mahdollisuuden seurata vähänkin perusaskeleesta poikkeavaa vientiä. Ainakin itse jätän enemmät keskustelut sille ajalle, kun en ole lattialla tanssimassa.
Sitten jos haluaisi edes vähän leikitellä tai kokeilla jotain, niin ei kovinkaan suurta intoa tunnu löytyvän, vaan ihmetellään heti, että mitäs mitäs. En itsekään ole mikään nuori poikanen enää, mutta tanssiessa haluan pitää hauskaa ja kunnolla, väillä töpeksien ja välillä jopa onnistuen, mutta silti naatiskelemalla.
- Vipeltäjä:)
Todella pystyy mihin vaan:9
Itsekin kohta 60v, vaan eipä tanssia haittaa, ihan yhtä hyvin pääsen tanssimaan ku parikymment vuotta sittenkin.
Tietty oon harjotellut kaik mahdolliset tanssilajit ja on niin pitkä tanssitausta et noita tuttuja on kertynyt riittäväst ei just tarvi seinäkukkasena olla, vaik ei toi ulkonäkö nyt niin ihmeellinen ole, et sil pääsis elvistelemään.
Hyvin on käynyt flaksi silloinkin kun poikkeen jossain vieraammassa tanssipaikassa, aina vaan näytän iloista naamaa niin voipi olla et toikin vaikutta et miehet uskaltaa hakea.
Sinne vaan mut hapanta naamaa ei kannata näyttää vaikkei nyt joka kipaleelle pääsiskään. - 4+2
Sama se on täälläkin. 50 ukot hakee vaan niitä 20-40 vuotiaita neitosia, joilla tanssilenkkarit. tiukka urheilupaita ja legginsit.
- vaalimaan kukko
Mutta olisiko tähän syynä ainakin osaksi se, että me "50 " -miehet arvostamme tanssiosaamista (siis ainakin me jotka itse harrastamme tanssia) ja mieluiten tanssitamme sellaisia jotka osaavat tanssia.
Ei naisia haeta tanssimaan pelkästään ulkonäön vuoksi, kyllä me miehetkin seuraamme ensin, kuka osaa tanssia. Esimerkiksi (jälleen kerran) nuo kengät naisten jaloissa. Jos jalassa on saappaat tai kymmenen sentin korkkarit, saa sellainen nainen jäädä minun puolestani hakurivistöön, olkoon sitten vaikka minkä näköinen!
Toki tähän on sanottava poikkeuksena sellaiset viehättävän näköiset naiset, pukeutuneena edellä mainittuihin epäsopiviin asuihin, mutta jotka näyttävät estottomasti haluavan juuri minun tanssittavan heitä. Näitäkin on joskus kohdalle osunut, vaikken olekaan mikään "parkettien partaveitsi" :-)
Ja sanottakoon vielä, että kyllä niitä osaavia naisia on minun ikäisteni joukossakin ja haen tietysti heitäkin.
Miksiköhän muuten tansseihin asiallisesti pukeutuneita pidetään jotenkin poikkeavina? Eihän esimerkiksi lenkkipolullakaan katsota vinoon juoksijaa lenkkarit jalassa. Meille tanssikin on harrastus ja sieltä kärkipäästä vieläpä harrastusten suosituimmuudessa! - Tatu
vaalimaan kukko kirjoitti:
Mutta olisiko tähän syynä ainakin osaksi se, että me "50 " -miehet arvostamme tanssiosaamista (siis ainakin me jotka itse harrastamme tanssia) ja mieluiten tanssitamme sellaisia jotka osaavat tanssia.
Ei naisia haeta tanssimaan pelkästään ulkonäön vuoksi, kyllä me miehetkin seuraamme ensin, kuka osaa tanssia. Esimerkiksi (jälleen kerran) nuo kengät naisten jaloissa. Jos jalassa on saappaat tai kymmenen sentin korkkarit, saa sellainen nainen jäädä minun puolestani hakurivistöön, olkoon sitten vaikka minkä näköinen!
Toki tähän on sanottava poikkeuksena sellaiset viehättävän näköiset naiset, pukeutuneena edellä mainittuihin epäsopiviin asuihin, mutta jotka näyttävät estottomasti haluavan juuri minun tanssittavan heitä. Näitäkin on joskus kohdalle osunut, vaikken olekaan mikään "parkettien partaveitsi" :-)
Ja sanottakoon vielä, että kyllä niitä osaavia naisia on minun ikäisteni joukossakin ja haen tietysti heitäkin.
Miksiköhän muuten tansseihin asiallisesti pukeutuneita pidetään jotenkin poikkeavina? Eihän esimerkiksi lenkkipolullakaan katsota vinoon juoksijaa lenkkarit jalassa. Meille tanssikin on harrastus ja sieltä kärkipäästä vieläpä harrastusten suosituimmuudessa!Oon itse 56v mies ja mulle 53-vuotias nainen ei ole mitenkään ikäloppu. Tanssitaito on se ratkaiseva juttu. Monesti naiset pyytelee koko ajan anteeksi kun töpeksivät jonkun kuvion... mitä väliä. Pääasia tansseissa on hauskanpito.
- kengät paikan mukaan
vaalimaan kukko kirjoitti:
Miksiköhän muuten tansseihin asiallisesti pukeutuneita pidetään jotenkin poikkeavina? Eihän esimerkiksi lenkkipolullakaan katsota vinoon juoksijaa lenkkarit jalassa. Meille tanssikin on harrastus ja sieltä kärkipäästä vieläpä harrastusten suosituimmuudessa!No voi ihme, "eihän esim. lenkkipolullakaan katsota vinoon juoksijaa lenkkarit jalassa".No herran tähden, miksi katsottaisiin, mutta lenkkarit jalassa parketilla kyllä katsotaan!
- Eri käyttötarkoitus
kengät paikan mukaan kirjoitti:
No voi ihme, "eihän esim. lenkkipolullakaan katsota vinoon juoksijaa lenkkarit jalassa".No herran tähden, miksi katsottaisiin, mutta lenkkarit jalassa parketilla kyllä katsotaan!
Ne on tanssilenkkarit ei juoksulenkkarit juu sii.. Aerobikkiin on sitten taas eri lenkkarit.
- Luetun ymmärrys?
No voi ihme, "eihän esim. lenkkipolullakaan katsota vinoon juoksijaa lenkkarit jalassa".No herran tähden, miksi katsottaisiin, mutta lenkkarit jalassa parketilla kyllä katsotaan!
Tuossa kyllä verrattiin sitä tansseihin asiallisesti pukeutumista lenkkarit jalassa juoksemiseen.. tanssilenkkareista ei mainittu mitään.
- rokki-kukko
Et ilmeisesti "kengät paikan mukaan" sitten itse tanssi tanssilenkkareilla, kun tuolla tavalla suhtauduit? Tuolla edellä verrattiin pukeutumista harrastuksen mukaan, lenkkarit kyllä kuuluvat myös tanssilattialle ja ovat tulleet jäädäkseen. Tosin tanssiin tarkoitetut "lenkkarit" eroavat juoksuun tarkoitetuista aika paljonkin. Kaikki tanssilenkkareilla tanssivat tietävät tämän.
Minäkin katson "vinoon" sellaista joka on tullut "tanssimaan" kengillä, jotka mitä ilmeisimmin on tarkoitettu lenkkipoluille! Tuollaisiakin tapaa aina silloin tällöin, varsinkin Agentsin tai Yölinnun esiintyessä, kassit ja nyssykät kasassa lattialla ja hytkytään musiikin tahtiin ringissä. Oikeastaan huvittavaa, että tuollaista 70-luvun tyyliä tosiaan näkee vielä tänäkin päivänä! - Niinpä niin
Luetun ymmärrys? kirjoitti:
Tuossa kyllä verrattiin sitä tansseihin asiallisesti pukeutumista lenkkarit jalassa juoksemiseen.. tanssilenkkareista ei mainittu mitään.
Lavoilla ne lenkkarit ovat käsittääkseni tanssilenkkareita, joten mikä on sun ongelmasi? ( luetunymmärtäminen?) Ei ne juoksulenkkarit luista parketilla. Tanssilenkkarit toimii juu sii.
- many tance
Enpähän ole muutamaa nuorison edustajaa lukuun ottamatta nähnyt lenkkareita tanssipaikoilla.
many tance kirjoitti:
Enpähän ole muutamaa nuorison edustajaa lukuun ottamatta nähnyt lenkkareita tanssipaikoilla.
No, etpä sitten ole kovinkaan paljon lavoilla käynyt, et ainakaan aktiivitanssijoiden suosimilla.
Kaikilla niillä yli kymmenellä lavalla (ja jopa muutamissa ravintoloissa), joissa olen tämän vuoden aikana taajaan vieraillut, on tanssilenkkareita käyttäviä tanssijoita näkynyt tasaisesti ikähaarukassa 16-70 v.
Esimerkiksi viime sunnuntaina Cavassa oli jokseenkin 75%:lla tanssijoista tanssilenkkarit jaloissaan.
Painopiste lenkkarien käyttäjien kohdalla asettuu neljänkymmenen vuoden paikkeille. Missähän kohdin sinun mielestäsi nuorison yläikäraja kulkee?- many tance
Truehum kirjoitti:
No, etpä sitten ole kovinkaan paljon lavoilla käynyt, et ainakaan aktiivitanssijoiden suosimilla.
Kaikilla niillä yli kymmenellä lavalla (ja jopa muutamissa ravintoloissa), joissa olen tämän vuoden aikana taajaan vieraillut, on tanssilenkkareita käyttäviä tanssijoita näkynyt tasaisesti ikähaarukassa 16-70 v.
Esimerkiksi viime sunnuntaina Cavassa oli jokseenkin 75%:lla tanssijoista tanssilenkkarit jaloissaan.
Painopiste lenkkarien käyttäjien kohdalla asettuu neljänkymmenen vuoden paikkeille. Missähän kohdin sinun mielestäsi nuorison yläikäraja kulkee?Tarkoitan lenkkareilla lenkkikenkiä jotka on tehty juoksemiseen.
Ns. tanssilenkkari on huono nimi tanssimiseen tarkoitetulle kengälle ja siihen nämä tanssin vastustajat aina tarttuvat. - Riittääkö paksuus..
Niinpä niin kirjoitti:
Lavoilla ne lenkkarit ovat käsittääkseni tanssilenkkareita, joten mikä on sun ongelmasi? ( luetunymmärtäminen?) Ei ne juoksulenkkarit luista parketilla. Tanssilenkkarit toimii juu sii.
..rautalangassa meinaan.
"Miksiköhän muuten tansseihin asiallisesti pukeutuneita pidetään jotenkin poikkeavina? Eihän esimerkiksi lenkkipolullakaan katsota vinoon juoksijaa lenkkarit jalassa."
Tässähän viitataan siihen, että tansseihin asiallisesti pukeutuneita pidetään jotenkin poikkeavina, mutta lenkkipolulle asiallisesti (viitataan juksijaan lenkkareissa) pukeutuneita ei katsota vinoon.
"No voi ihme, "eihän esim. lenkkipolullakaan katsota vinoon juoksijaa lenkkarit jalassa".No herran tähden, miksi katsottaisiin, mutta lenkkarit jalassa parketilla kyllä katsotaan! "
Tässä ymmärrettiin että ne juoksulenkkarit olisivat sitä asiallista pukeutumista.
Missään ei siis puhuttu, että juoksulenkkarit olisivat asiallista pukeutumista tanssilattialle, sen kaiken olet kuvitellut omien korviesi välissä.
En viitsi paksumpaa lankaa hakea, jos ei tuosta ymmärrä, niin anti olla.. - Ei liian vakavaa :DD
Riittääkö paksuus.. kirjoitti:
..rautalangassa meinaan.
"Miksiköhän muuten tansseihin asiallisesti pukeutuneita pidetään jotenkin poikkeavina? Eihän esimerkiksi lenkkipolullakaan katsota vinoon juoksijaa lenkkarit jalassa."
Tässähän viitataan siihen, että tansseihin asiallisesti pukeutuneita pidetään jotenkin poikkeavina, mutta lenkkipolulle asiallisesti (viitataan juksijaan lenkkareissa) pukeutuneita ei katsota vinoon.
"No voi ihme, "eihän esim. lenkkipolullakaan katsota vinoon juoksijaa lenkkarit jalassa".No herran tähden, miksi katsottaisiin, mutta lenkkarit jalassa parketilla kyllä katsotaan! "
Tässä ymmärrettiin että ne juoksulenkkarit olisivat sitä asiallista pukeutumista.
Missään ei siis puhuttu, että juoksulenkkarit olisivat asiallista pukeutumista tanssilattialle, sen kaiken olet kuvitellut omien korviesi välissä.
En viitsi paksumpaa lankaa hakea, jos ei tuosta ymmärrä, niin anti olla..Tarviit ilmeisesti rautakankea.. mutta luovutan :) Tanssilenkkarit tanssipaikalla on jees, muuta tässä en puolustele jos ymmärrä.käsittäkseni ole väittänyt.
- Ei liian vakavaa :DD
Ei liian vakavaa :DD kirjoitti:
Tarviit ilmeisesti rautakankea.. mutta luovutan :) Tanssilenkkarit tanssipaikalla on jees, muuta tässä en puolustele jos ymmärrä.käsittäkseni ole väittänyt.
UUDESTAAN: Tanssilenkkarit tanssipaikalla on jees, muuta tässä en puolustele, jos ymmärrät. Käsittääkseni en ole muuta väittänyt.
- tarkkuutta
"Sopii esimerkiksi vaivaisen jalalle", ilmeisesti tarkoitit, että sopii sellaiselle jolla on jaloissa vaivaisenluut.Luulempa, että kenen jalat ovat kovin vaivaiset ei paljon tanssi.
- Tanssii vaivaisetkin
tarkkuutta kirjoitti:
"Sopii esimerkiksi vaivaisen jalalle", ilmeisesti tarkoitit, että sopii sellaiselle jolla on jaloissa vaivaisenluut.Luulempa, että kenen jalat ovat kovin vaivaiset ei paljon tanssi.
"Luulempa, että kenen jalat ovat kovin vaivaiset ei paljon tanssi. "
- eikö juuri jalkavaivaisena ole tärkeää, että on hyvät jalkineet, jos kuitenkin haluaa pyörähtää parketilla ? tarkkuutta kirjoitti:
Tarkkuutta saat vaatia tekstin laatijalta. Minä laitoin Tanssitarvikkeen ko. tuotteen esittelyn sellaisenaan näytille yhtenä esimerkkinä tanssilenkkareista.
Totta kai tuon virheen havaitsin, mutta en katsonut tehtäväkseni sitä oikaista. Hieno juttu, että teitä avuliaita tietäväisiä aina löytyy.
Seuraava vastaaja näkyykin kertoneen myös sen totuuden, että nimenomaan silloin, kun jalat eivät ole oikein kunnossa, ovat hyvät ja tarkoituksenmukaiset jalkineet ehdoton edellytys harrastuksen jatkamiselle.
- Lavatanssimies
Höpönlöpön. Tanssikumppaniksi kelpaa kyllä ihan tavisnainen, kunhan osaa oikeasti tanssia. Mene kursseille.
- ei kiinnosta tanssit
Olipa tanssit, laivaristeilyllä pe-la.Sain itseni tanssifiilikseen useamman drinksun jälkeen ja myöhään meni. Seuraavana päivänä pikkujoulujuhlijat hummasivat koko päivän jja minua otti lähinnä päähän. Ei innostanut enää risteilyhauska... Lepäilin hytissä. Mietin ettei tanssi ja alkoholi oli kiva yhdistelmä. Pitääkö tämänkin ikäisen ottaa lasista rohkaista, hmmm... Olen pettynyt itseeni.
- rumba triste
Jotenkin kuulostaa tutulta "ei kiinnosta tanssit" -kirjoitus! Siis laivoilla vietettyjen iltojen suhteen. Harvoin, tuskin koskaan, on tullut vietettyä laivoilla nautinnollisia hetkiä tanssilattialla!
Tanssin harrastajana pidän siitä, että yleensä mahtuu tanssimaan. Myöskin kaikenlaiset tönijät ja päälle tanssivat vievät tanssinautinnon. Alkoholin voimalla lattialle uskaltautuvat nekin, jotka eivät muuten tanssi ja meno on sitten sen mukaista.
Yksi asia mitä en voi sietää tanssilattialla, on lasien kanssa toikkaroiminen. Toinen, nykyään jo onneksi kielletty, on tupakointi tanssilattialla! Jotkut jopa tumppasivat natsansa rehvakkaasti lattialle!
Laivoille mennessä kannattaa varautua siihen, että tanssiminen saattaa rajoittua niihin kahteen ensimmäiseen orkesterin settiin, jonka jälkeen meno yleensä tanssilattialla on jo kaaosta! Tosin tuossa alkuillasta ei taas useinkaan voi kunnolla antaa mennä, kun pitää väistellä niitä kakaroita!
Eli kyllä nautinnollisen A-la-carte -aterian jälkeen on hyvä vain jäädä istuskelemaan vaikka sinne tanssiravintolan etubaariin (Silja Serenade ja Symphony) ja siemailla salmiakkikossuja...
Joko tanssitaan tai sitten juodaan, molempia ei ole hyvä tehdä yhdessä :-) - Tanssin taikaa
rumba triste kirjoitti:
Jotenkin kuulostaa tutulta "ei kiinnosta tanssit" -kirjoitus! Siis laivoilla vietettyjen iltojen suhteen. Harvoin, tuskin koskaan, on tullut vietettyä laivoilla nautinnollisia hetkiä tanssilattialla!
Tanssin harrastajana pidän siitä, että yleensä mahtuu tanssimaan. Myöskin kaikenlaiset tönijät ja päälle tanssivat vievät tanssinautinnon. Alkoholin voimalla lattialle uskaltautuvat nekin, jotka eivät muuten tanssi ja meno on sitten sen mukaista.
Yksi asia mitä en voi sietää tanssilattialla, on lasien kanssa toikkaroiminen. Toinen, nykyään jo onneksi kielletty, on tupakointi tanssilattialla! Jotkut jopa tumppasivat natsansa rehvakkaasti lattialle!
Laivoille mennessä kannattaa varautua siihen, että tanssiminen saattaa rajoittua niihin kahteen ensimmäiseen orkesterin settiin, jonka jälkeen meno yleensä tanssilattialla on jo kaaosta! Tosin tuossa alkuillasta ei taas useinkaan voi kunnolla antaa mennä, kun pitää väistellä niitä kakaroita!
Eli kyllä nautinnollisen A-la-carte -aterian jälkeen on hyvä vain jäädä istuskelemaan vaikka sinne tanssiravintolan etubaariin (Silja Serenade ja Symphony) ja siemailla salmiakkikossuja...
Joko tanssitaan tai sitten juodaan, molempia ei ole hyvä tehdä yhdessä :-)Tuo aloittajan krijoitus kuvastaa sitä suurta tunnetilaa, mikä tanssiin liittyy.
Tiedän useita daameja, jotka eivät tanssi muuta kuin kursseilla. Tietenkin takana voi olla tanssia harrastamaton puoliso, joka on mahdollisesti mustis.
Kurssien kautta tulee niitä tanssituttuja, joita voi sitten lavoilla hakea tanssimaan. Näin muodostuu se kuuluisa sisäpiiri, josta siihen kuulumattomat ovat kateellisia.
Jos olet kohtuu (lue: liian hyvä) hyvä tanssimies, monetkaan daamit eivät uskalla sinua hakea ja näin sinulle muodostuu oma pikku sisäpiiri. - Turhaa urputusta
"Sain itseni tanssifiilikseen useamman drinksun jälkeen"
-luojan kiitos suurin osa ei niitä drinksuja tarvitse fiiliksen saamiseen. En ymmärrä sun valitusta tällä palstalla. Jos tanssit ei kiinnosta niin pysyt poissa kuten olet jo tehnytkin. Ei sota yhtä naista kaipaa.. - Toteamus naiselta
Tanssin taikaa kirjoitti:
Tuo aloittajan krijoitus kuvastaa sitä suurta tunnetilaa, mikä tanssiin liittyy.
Tiedän useita daameja, jotka eivät tanssi muuta kuin kursseilla. Tietenkin takana voi olla tanssia harrastamaton puoliso, joka on mahdollisesti mustis.
Kurssien kautta tulee niitä tanssituttuja, joita voi sitten lavoilla hakea tanssimaan. Näin muodostuu se kuuluisa sisäpiiri, josta siihen kuulumattomat ovat kateellisia.
Jos olet kohtuu (lue: liian hyvä) hyvä tanssimies, monetkaan daamit eivät uskalla sinua hakea ja näin sinulle muodostuu oma pikku sisäpiiri."monetkaan daamit eivät uskalla sinua hakea ja näin sinulle muodostuu oma pikku sisäpiiri."
Tarviiko? Se ei liene miehen ongelma, jos suosittuna tanssimiehenä hän voi valita vain ne mieluisimmat.
- Äinään Miäs
Onko numbaa?
- ei kiinnosta tanssit
Juu, en juurikaan aio hakeutua lavoille ja tanssipaikkoihin. Kursseja olen kyllä eron jälkeen käynyt monia paritanssista salsaan. Aina olen eniten nauttinut soolotanssista, mutta kyllähän se miehen kanssa tanssikin ok on, kun vaan osais seurata ja jotain jutella. Valitukseksi mainittu kirjoitteluni haluaa tuoda esiin näkökulmaa siitä että tanssiharrastus ei avaudu kaikille vaikka yhä uudestaan sitä aloittaa. Kun jää istumaan ja muita haetaan ympäriltä niin kyllähän se aikalailla itsetuntoon kolahtaa. Olen nätti mutta en kaunis, en kuulu sisäpiireihin. Ei ole aikaa käydä tansseissa niin että hakupiiriin pääsisi. Sopisi mulle hyvin maksu jolla saisi hyvältä tanssijalta ostettua muutamat tanssit ettei turhaan yule paikan päälle. Siinä olisi ansaintakeino miehille, vai onko sellaista jo jossakin.?
- Härskiurpo
Siitä maksusta voi sopia niiden tanssien jälkeen siellä sänkykamarin puolella.
- yks melkein 60vN
Minä satsaan naistenhakuihin.
- tanssit, juu vai ei
Naistenhaulla en juurikaan tohdi mennä hakemaan, pitäs sitä taitoo treenata. Koko elämä yhtä treenaamista...hmmm kun tanssitaitokin pitäs olla hyväksi trimmattu ennen tanssimaan menoa. Ei jaksas aina noita vaatimuksia, kun töissä ihan tarpeeks vaaditaan. Pikkujouluissa oli kyllä kiva ringissä jammailla ja tanssia, hain naistyökaveria humppaan, rennommin se meni kuin miehen kans tanssiessa. Enpä tiedä mikä syy on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82738Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1642652- 1842501
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n122024Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari201983Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541828Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691558Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http181145Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?691139Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta741004