Tuolla aiemmin oli mielenkiintoinen linkki.
Uskaltaako tuolta ostaa kallista järkkärirunkoa. Miten takuut toimii jos on tarvis.
Hinnassa säästäisi aika hyvin tuolta ostettaessa.
http://www.simplyelectronics.net/
Ulkomailta osto?
3
98
Vastaukset
- tomppi84
olen itekkin miettinyt ostoa tuolta, mutta huomasin että yritys on rekisteröity honkongiin, hintaan tulee vissiin tulli alv?
- jooseppi alat...
Kyllähän sitä voipi ostaa ulkomailtakin, mutta!
Kotimaiselta fyysiseltä myyjältä ostetussa on myös kaikki muut herkut mukana. Voit kysellä vaikkapa jossain ongelmatilanteessa neuvoja ja muuta hyödyllistä. Palvelu on aivan toista kun tietää myyjän saavan osan voitosta tilin muodossa vaikkapa asuntolainan velanmaksuihin. Valtiolle kertyy verotuloja jne..
Jokin järjen käyttö veropakoilullekin..
- Äly hoi
Pitääkö jokaisen kysyä samaa, mitä muuut on aikaisemmin kysyneet. Tälle aiheelle löytyy oma loossi. Lue sieltä. Tutustu tämän keskustelukerhon aiempiin keskusteluihin. Käytä hakusanoja tosta ylhäältä "HAE" oks se liian pienellä. Tai niin. Eihän niihin voi uskoa tai luottaa, mun pitää itte kysyä ja saada taas uudet omat vastuaukset.
Ei ulkomailta uskalla mitään ostaa, ei o muutkaan uskaltanu. Eikä 2000€ tai 5000 € ole edes kallis jostain tuotteesta ulkomailta ostettaessa, paitsi sun rahossa. Käytä järkees.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472