Moni luulee väärin, että kevyt uskolla, tapakristillisyydellä tai kirkon jäsenmaksulla pääsee taivaaseen. Joku luulee, että kun on vauvana kastettu, niin pääsee automaattisesti taivaaseen. Eräät papit opettavat harhaoppisesti, että kaikki pääsevät taivaaseen, mutta tämä ei pidä paikkansa. Iso osa ihmisitä joutuu helvettiiin, joka on ikuista piinaa sinne joutuville.
Vain ylhäältä uudesti syntynyt pelastuu taivaaseen. Kuten Raamattu kertoo, niin tämä uskovan taivaaseen johtava tie on kapea kulkea ja moni sinne ei pääse. Leveää tietä kulkevat joutuvat kadotukseen ikuisiksi ajoiksi.
Miten sitten pelastuu taivaaseen. Jos ottaa Jeesuksen pelastajana vastaan, niin hän tottelee Jeesusta ja julkistaa uskonsa sekä ottaa kirkon jäsenyyden siten, että ottaa kasteen kirkossa, ellei ole jo lapsena kastettu. Mutta mitä oikein käytännössä pelastava usko tarkoittaa.
Nyt on sellaiset ajat, että Kristus itse puhuu profeettojensa kautta ihmisille asioita. Kristus on sanellut 21.11.2011 selvän tekstin siitä, mitä pelastus vaatii:
"...If you doubt your security, then come to ME on your knees, repent of all your sin before ME, your GOD, and from your heart give ME your life!
Announce your decision to another person, then read MY Word, spend time in the pages. Get to know ME in a secret place, pray earnestly, and I will show you that I am a GOD WHO passionately longs to know you intimately — more than you ever imagined!.."
http://end-times-prophecy.com/blog/?p=2171
"...Jos olet epävarma turvallisuudestasi, polvistu eteeni, kadu kaikkia syntejäsi (tee parannus) minun, sinun Jumalasi, edessä, ja anna koko sydämestäsi minulle elämäsi!
Ilmoita päätöksesi jollekin toiselle henkilölle, sitten lue Sanaani, vietä sen sivuilla aikaa. Mene rauhalliseen, salaiseen paikkaan ja opettele tuntemaan minut, rukoile tosissasi (rehellisesti ja vilpittömästi), ja minä tulen näyttämään sinulle, että minä olen Jumala, joka kaipaan intohimoisesti tuntea sinut - enemmän kuin olet koskaan kuvitellut! ..."
Siis kyseessä on usko, joka saa katumaan syntejä Jumalan edessä, usko jonka kertoo häpeilemättä muille ihmisille, usko joka innostaa ihmistä lukemaan Raamattua, usko jossa ihminen rukoilee tosissaan, vilpittömästi sekä rehellisesti Jumalan kanssa ja usko, että ihminen yrittää parhaansa mukaan totella Jumalaa.
Siis pitää uskoa Jeesukseen, mutta se yksin ei riitä, vaan pitää uskoa Jeesusta. Aito usko vaikuttaa ihmiseen siten, että hän alkaa uskoa eli totella Jeesusta.
Jos olet tällainen, niin Jeesus pelastaa sinut taivaaseen.
Miten pelastun taivaaseen
42
267
Vastaukset
- "hönö"
Et mitenkään.
- "hönö"
Nyt on sellaiset ajat, että Kristus itse puhuu profeettojensa kautta ihmisille asioita. Kristus on sanellut 21.11.2011 selvän tekstin siitä, mitä pelastus vaatii:
? Ketäköhän ne "profeetat" mahtaa olla
Varmaan niitä valon enkeleitä - Uskissss
Kristus on 24.11.2011 antanut viesti, jossa hän kertoo siitä, että pelastaa vanhurskaat pahoilta ajoilta. Tässä kuvausta siitä, millainen on pelastettavien joukko:
"..Children, awaken! Humble yourself before ME. Come to a humble repentance on the floor on your knees before the MOST HIGH GOD. The hour is quickly fading. Very few are coming to ME in full, humble repentance.
Very few will be removed to safety. MY Word says this. Don’t let anyone tell you different. Look in MY Word. Seek the Truth. Very few will be taken, very few will be rescued. MY Word is Truth. I am not a man that I should lie.
MY bride is pure and perfected. Very few are in this number. Very few want to come low in humble repentance and to seek MY Cross of Humility. This should make you sober.
I am seeking the few who are willing to give ME their complete lives and forsake all others and the ways of the world to put ME first in their life. This is what I require. If you have heard differently—you are hearing wrong and the enemy is leading you astray.
So come now—on your face. Surrender to ME; let ME reign in your heart. I will remove you to safety and you will be safe in MY Loving Arms for all eternity. The exchange is worth it: your life for eternal salvation, safekeeping, and being near your GOD, WHO created you and loves you like no other..."
http://end-times-prophecy.com/blog/?p=2176
Vaikka tie on kapea ja harva pääsee perille, niin mahdotonta se ei ole. Pitää vain nöyrtyä ja lopettaa itsekäs ajattelu, niin tämä antaa tilaa ihmiselle lähestyä Jeesusta. Yllä on kuvattu, miten tämä onnistuu. Ei se mahdotonta ole. Harmi vain se, että kovin harva haluaa tehdä tämän. Taivas on paljon kivempi paikka kuin kadotus. Kannattaisi jotain tehdä.- "hönö"
Kristus on 24.11.2011 antanut viesti, ....
Tuliko se kirjeenä, vai sähköpostina? - Uskissss
"hönö" kirjoitti:
Kristus on 24.11.2011 antanut viesti, ....
Tuliko se kirjeenä, vai sähköpostina?Kristuksen kirjeiden takana on kaksi todistajaa Sabrina ja Susan, joille Kristus on sanellut kirjeet. Näillä sivulla on myös Byddy Baker niminen henkilö, joka todistaa myös viesteistä. Itse ole koetellut tätä pitkää kirjesarjaa kristittynä ja havainnut viestien olevan Herralta.
- "hönö"
Uskissss kirjoitti:
Kristuksen kirjeiden takana on kaksi todistajaa Sabrina ja Susan, joille Kristus on sanellut kirjeet. Näillä sivulla on myös Byddy Baker niminen henkilö, joka todistaa myös viesteistä. Itse ole koetellut tätä pitkää kirjesarjaa kristittynä ja havainnut viestien olevan Herralta.
Ootko ihan tosissas?
Jos homma jatkuu hakeudu hoitoon. - :-)
Uskissss kirjoitti:
Kristuksen kirjeiden takana on kaksi todistajaa Sabrina ja Susan, joille Kristus on sanellut kirjeet. Näillä sivulla on myös Byddy Baker niminen henkilö, joka todistaa myös viesteistä. Itse ole koetellut tätä pitkää kirjesarjaa kristittynä ja havainnut viestien olevan Herralta.
Kyllä taas viedään yhtä uskissssta ihan 6-0
- ???
Onko Jumalan "suunnitelma" mielestäsi onnisyunut jos ehkä 2-3% maailman väestöstä pelastuu?
- "hönö"
??? kirjoitti:
Onko Jumalan "suunnitelma" mielestäsi onnisyunut jos ehkä 2-3% maailman väestöstä pelastuu?
...onnisyunut ...
Ettet vaan olis juonu niitä prosentteja kun laskusi meni pahasti pieleen? - 666
Uskissss kirjoitti:
siis tä. et oo tosissas, no nyt on kyllä jääny hissi yläkertaan.
siis mitä nappeja te vedätte.
ei millään pahalla, mut oikeen 2 todistajaa ja byddy baker.
kuulostaa joukkoitsemurha uskonlahkolta jossa nuoria tyttöjä taas viedään ja mailmanloppu tulee v2012 .
ja kuinka ollakaan ainoa joka tuleeselviytymään ja kohta perustamassa uutta lahkoa on BYDDY BAKER. - omankeliumi
Uskissss kirjoitti:
Harhoissaan eläviä ihmisiä.
mut se on tyhmä joka uskoo, ei se niinkään joka väittää ihan ufojuttuja.
- oikea lutsku
Kuules nyt, ihmiset saa itse valita.
saarnaa kotonasi.
itse kuuntelen miel koulutettuja pappeja. - horjua.
Älä kysy liian vaikeita, uskoni saatta horjua.
- Uskisss
Tässä on erään tytön todistus siitä, kun hän pääsi vierailemaan helvetissä ja myös taivaassa. Lukekaa nämä, niin tiedätte sen eron, millaista elämä on ylhäältä uudesti syntyneillä kristityillä taivaassa ja millaista oikeasti on helvetissä ikuinen elämä.
http://spiritlessons.com/Documents/8_year_old_girl/English_Rapture_and_Tribulation.pdf
Tässä lisää todistusta samasta aiheesta:
http://spiritlessons.com/Documents/Prepare_to_meet_your_God/English_Prepare_to_meet_your_God.pdf
Ja tässä yksi vielä:
http://spiritlessons.com/Documents/Ricardo_Cid/English_8_hours_in_heaven_by_RICARDO_CID.pdfNuo on kevyttä kaauraa...
Bill Wiesen vaimo:
"Löysin mieheni sellaisessa tilassa, etten ollut koskaan ennen nähnyt häntä sellaisena. Kun Billin oppii tuntemaan, tietää, että hän on luonteeltaan hyvin tasainen ja tyyni, kuin viilipytty. Hän ei ole sen tyyppinen, että kiihtyisi tai joutuisi tunnekuohun valtaan mistään, ellei Jumala sitä aiheuta joskus. Joka tapauksessa näin hänet siinä syvästi järkyttyneenä,"
Bill Wiese:
Bill Wiese:
”Olen niin siunattu; minulla on hyvä vaimo. Olen todella kiitollinen Jumalalle. Olen ollut naimisissa neljä vuotta ja tuntenut Annetten kuusi vuotta, ja täytyy sanoa, että nämä ovat olleet elämäni parhaimmat kuusi vuotta, joten ylistys Jumalalle.
6 vuoden kokemuksella vaimo tietää olleen jotain järkyttävää :D
http://spiritlessons.com/Documents/Bill_Wiese_23_Minutes_In_Hell/Finnish_Bill_Wiese_23_Minuuttia_helvetissa.htm- oikea lutsku
helluntailaisten muka-näkyjä taas.
ken uskoo näkyihinsä on aikas tyhmä. vrt Raamattu.
- "hönö"
Mitä hiivattia minä siellä taivaassa tekisin? Ketä muut paimentais ja ohjais ja suojelis.
Täällä on hyvä olla. Minä haluan jäädä maalle.- "hönö"
..jäi sanomatta, että on puulämmitys. Olis tosi mukavaa kun olis ikituli, ettei tarvis jatkuvasti pieniä puita.
- Kaikilla hyvä?
Mielenkiintoista. Haluaako joku todellakin jäädä ikuisesti tähän paikkaan. Viittaisi siihen, että sinulla on ollut täällä sangen mukavat oltavat. En nyt puutu tähän aiheeseen, mistä täällä puhutaan muuten, koska se ei nyt kiinnosta, vaan nimenomaan tämä, että joku todellakin haluaisi jäädä tänne ikuisesti.
Esim. kaikki katulapset, joita maailma pitää sisällään, eikä ole riittävästi auttajia itsekkyytemme tähden, onko se ok, että hekin jäävät tänne ikuisesti kärsimään? Kaikilla hyvä? kirjoitti:
Mielenkiintoista. Haluaako joku todellakin jäädä ikuisesti tähän paikkaan. Viittaisi siihen, että sinulla on ollut täällä sangen mukavat oltavat. En nyt puutu tähän aiheeseen, mistä täällä puhutaan muuten, koska se ei nyt kiinnosta, vaan nimenomaan tämä, että joku todellakin haluaisi jäädä tänne ikuisesti.
Esim. kaikki katulapset, joita maailma pitää sisällään, eikä ole riittävästi auttajia itsekkyytemme tähden, onko se ok, että hekin jäävät tänne ikuisesti kärsimään?Ei kai se ole paikasta kiinni mihin haluaa jäädä vaan siihen uskooko ikuisuuteen. En käsitä, mitä taivaaseen pääsyllä on hyötyä? Mitä siellä tehdään? Ollaanko siellä paikkaan sidottuja orjina? Miten sellainen voi olla hienoa ja arvokasta?
- Kaikilla hyvä?
ateisti1982 kirjoitti:
Ei kai se ole paikasta kiinni mihin haluaa jäädä vaan siihen uskooko ikuisuuteen. En käsitä, mitä taivaaseen pääsyllä on hyötyä? Mitä siellä tehdään? Ollaanko siellä paikkaan sidottuja orjina? Miten sellainen voi olla hienoa ja arvokasta?
Miten niin paikkaan sidottuja orjina?
Enkä puhu mistään taivaaseen pääsystä.
Minusta sinulla on vähän hassu kuva niin upeasta paikasta.
- urosrapu
Synny uudest ylhäältä Hei!
Kaste ei ketään pelasta,eilapsikaste eikä uskovien kaste.
Kaste on hyvän oman
tunnon pyytämistä Herralta,siinä veteen astuu vanha
syntinen ihminen,ja ylös nousee uudesti syntynyt Jumalan lapsi.
Kaste on symboolinen teko,Jeesuksen opetuksen mukaan.
Lapsia kastavat papit tekevät lapsikasteesta suuremman teon kuin Jeesuksen
ristinkuoilema.Se mitä Jeesus ristillä teki,siinä on kaikki pelastus,armo,rakkaus.
Se riittää niin lapsille kuin aikuisillekin,Suurempää rakkautta ei ole olemassa
mitä Jeesus on puolestamme tehnyt,Hän hankki meille armahduksen ja ian
kaikkisen elämän
Ev Lut papit johtavat harhaan miljoonia ihmisiä lapsikasteen eksytyksellä.- Uskissss
Jeesusta tulee totella. Jos otat vastaa Jeesuksen pelastajana etkä ole jo kastettu, niin sinun tulee mennä ja ottaa kaste kirkossa.
- Kindlein
AHDISTAVAA lukea näitä sisäänlämpenevien omahyväisten pikkuryhmien käsityksiä lapsikasteesta. Näitä kaikkitietäviä jäykkiä mielipiteissään olevia on vaikea tunnistaa kristityiksi.
Kyllä aikuiskastekin on symboolinen teko. "Ja te saatte voiman, kun Pyhä Henki" tulee teihin." Taivaskelpoisuuden määrittää ainoastaan Jumala. "Minä olin alaston ja te vaatetitte minut. Olin nälkäinen ja annoitte minun syödä." Nämä kriteerit ovat Raamatusta.
"Yksin uskosta, yksin armosta, yksin Kristuksen tähden." selventää Martti Luther pelastuksen tiestä.Luterilainen kirkko on pikkuryhmä :D 70 miljoonaa jäsentä ja hellareita on yli 105 miljoonaa...tosin katolilaiset vihtoo kanssa vettä, mutta siitä tulikin mieleen...
Eihän oikeita kristittyjä kastettu vedellä, vaan Pyhällä Hengellä..joten te olette KAIKKI väärin kastettuja..sorii..
Monessa UT:n kohdassa pelastuu vain tekemällä hyviä tekoja, eli olemalla auttavainen muita kohtaan. Niissä kohdissa ei ole mainintaa Jeesuksen pelastusteosta. Mikä sitten on luotettavaa "tietoa"? Tulimerestäkään ei Johannes mitään tiedä, luulisi niin oleellisen asian olevan joka paikassa varmana tietona.
Pitääköhän Jeesus Raamattua luotettavana kirjana, onhan siinä väärennettyjä Paavalin nimiin pantuja kirjoituksia, sekä aivan päinvastaisia kertomuksia Jeesuksen ajoista, riippuen kuka on sattunut kirjoittamaan. Kuulopuheiden perusteella, tuskin sentään itse Jumalalta!- Kristittyabc
Sinä Helsinkijokeri et näytä tietävän juuri mitään Raamatusta. Ihminen voi pelastua vain Jeesuksen sovitustyön kautta. Usko Jeesukseen pelastaa, teot eivät riitä pelastukseen. Uskova ihminen tekee kuitenkin parannuksen ja pyrkii tottelemaan Jeesusta, jolloin hän alkaa tekemään myös hyviä tekoja.
Ylhäällä on aivan erinomainen ohje siitä, miten pelastuu taivaaseen ja tässä ketjussa mainituissa linkeissä on tekstiä siitä, millainen paikka taivas on. Kristittyabc kirjoitti:
Sinä Helsinkijokeri et näytä tietävän juuri mitään Raamatusta. Ihminen voi pelastua vain Jeesuksen sovitustyön kautta. Usko Jeesukseen pelastaa, teot eivät riitä pelastukseen. Uskova ihminen tekee kuitenkin parannuksen ja pyrkii tottelemaan Jeesusta, jolloin hän alkaa tekemään myös hyviä tekoja.
Ylhäällä on aivan erinomainen ohje siitä, miten pelastuu taivaaseen ja tässä ketjussa mainituissa linkeissä on tekstiä siitä, millainen paikka taivas on.Todellinen Jeesuksen Kristuksen tunteminen
3 Siitä me tiedämme tuntevamme hänet, että pidämme hänen käskynsä. 4 Joka sanoo tuntevansa hänet mutta ei pidä hänen käskyjään, on valehtelija, eikä totuus ole hänessä. 5 Mutta joka noudattaa hänen sanaansa, hänessä Jumalan rakkaus on todella saavuttanut päämääränsä. Tästä me tiedämme olevamme hänen yhteydessään. 6 Sen, joka sanoo pysyvänsä hänessä, tulee myös elää samalla tavoin kuin hän eli.
http://www.evl.fi/raamattu/1992/1Joh.2.html#o4
Minä olen samaa mieltä jokkerin kanssa tuosta. Tekoja vaaditaan uskon lisäksi, mutta luterilaiset ovat saaneet päähänsä pelkän uskon riittävän...Mitä Jumala tekee ihmisellä, joka sanoo uskovansa Jumalan haluavan ihmisen elää niin, mutta elää kuitenkin itse pellossa? Onks se hyvä syy kiduttaa ihmistä ikuisesti, kun ei usko Jumalalla olevan poikaa? Etenkin kun vanhan testamentin puolella nimenomaan korosti sitä, että on vain yksi Jumala...Eikä muita saa pitää..Kristittyabc kirjoitti:
Ylhäällä on aivan erinomainen ohje siitä, miten pelastuu taivaaseen ja tässä ketjussa mainituissa linkeissä on tekstiä siitä, millainen paikka taivas on."Kristittyabc". Ainakin Matt 25 tuomitaan ihmisiä sen mukaan ovatko auttaneet lähimmäisiä vai eivät.
Sitten Ilmestyskirjassa 20: 12-13 voi ymmärtää, että viimeiset tuomiot tulivat "kunkin tekojensa mukaan". No, enhän minä Raamatusta mitään ymmärrä.- Kristittyabc
mave kirjoitti:
Todellinen Jeesuksen Kristuksen tunteminen
3 Siitä me tiedämme tuntevamme hänet, että pidämme hänen käskynsä. 4 Joka sanoo tuntevansa hänet mutta ei pidä hänen käskyjään, on valehtelija, eikä totuus ole hänessä. 5 Mutta joka noudattaa hänen sanaansa, hänessä Jumalan rakkaus on todella saavuttanut päämääränsä. Tästä me tiedämme olevamme hänen yhteydessään. 6 Sen, joka sanoo pysyvänsä hänessä, tulee myös elää samalla tavoin kuin hän eli.
http://www.evl.fi/raamattu/1992/1Joh.2.html#o4
Minä olen samaa mieltä jokkerin kanssa tuosta. Tekoja vaaditaan uskon lisäksi, mutta luterilaiset ovat saaneet päähänsä pelkän uskon riittävän...Mitä Jumala tekee ihmisellä, joka sanoo uskovansa Jumalan haluavan ihmisen elää niin, mutta elää kuitenkin itse pellossa? Onks se hyvä syy kiduttaa ihmistä ikuisesti, kun ei usko Jumalalla olevan poikaa? Etenkin kun vanhan testamentin puolella nimenomaan korosti sitä, että on vain yksi Jumala...Eikä muita saa pitää..Hyvät teot ilman uskoa eivät pelasta. Usko näkyy ihmisessä hyvinä tekoina. Usko ilman hyviä tekoja ei ole uskoa.
- Ev.lut.
Kristittyabc kirjoitti:
Hyvät teot ilman uskoa eivät pelasta. Usko näkyy ihmisessä hyvinä tekoina. Usko ilman hyviä tekoja ei ole uskoa.
Niin, hyvät teot tulevat automaattisesti uskon mukana.
- Uskissss
Kristus on antanut huomattavan julkisen kirjeen Susanin kautta 28.11.2011. Tässä kirjeessä Jeesus puhuu ihmisen läheisen elämän Jumalan kanssa olevan välttämätöntä, jotta pelastuisi. Ihmisellä tulee olla sellainen usko Jeesukseen, että hän pitää koko ajan läheistä yhteyttä Jumalaan. Tässä asiasta on kerrottu:
"..Without the intimacy of MY SPIRIT in FULL, your eyes have scales over them and you will not see or believe it when someone tells you MY Coming is close. You are in a lukewarm condition toward ME, your GOD, and you need to seriously examine the condition of your heart toward ME, your MOST HOLY GOD! Your eternal salvation depends on it!
Children wake up! If you do not see that MY Coming is close, you have gravitated far away from ME into a lukewarm condition and further into a love affair with the world, to which I am vehemently opposed. Does not MY Word say that the world is an enmity to ME and that you cannot maintain a friendship with ME and the world both?
Children, come to ME for eye salve and a heart of flesh through a full surrender. I want a sincere, heart-felt surrender, repentance on your face for your vile sins committed against a MOST HOLY GOD. Then I will fill you completely with MY SPIRIT if you ask for HIM and truly desire HIS Presence in your life. You must want this. I do not force this decision on anyone. It must be made by the individual. I can only plead and request for you to come to ME in humble repentance before it is too late.
Think seriously over this MY children. Your eternal destination depends on it. Many will throw their lives away in this last hour because they refuse to consider MY Pleadings, MY Word, MY Drawing through MY SPIRIT..."
Koko kirje ja toinen huomattava Jumalan antama kirje on luettavissa: http://end-times-prophecy.com/blog/?p=2199 - agnus Dei
Turha saarna.
he jotka uskoo uskoo omalla tavallansa ja ne jotka eivät niin sitten eivät. - Voi Tsiisus
Jeesus ilmestyy yleensä amerikkalaisille ja puhuu englantia. Minä ainakaan en halua viettää ikuisuutta sellaisessa paikassa joka on pullollaan omahyväisiä jenkkejä. Hirveä ajatus!
- 121uskossa121
Synny ylhäältä uudesti.Pitääkö minun mennä syntymään ylhäältä uudesti, vai synnytetäänkö minut ylhäältä uudesti. Eihän ihminen voi synnyttää itseään uskoon, tai uudestisyntyä hengessä. Kaikki on Israelin Jumalan työtä
- gsdfgsdfgsd
Sabrina todistaa Jumalan puheesta, jossa Herra ottaa tässä taas kantaa siihen miten pelastua: http://end-times-prophecy.com/blog/?p=2529
Huomatkaa, että pelastuksesta osallisten kristittyjen tulee päivittäin rukoilla tosissaan ja läheisessä suhteessa Jumalaan. Tässä kirjeessä Jumala kehottaa meitä rukoilemaan Isä-meidän rukouksen päivittäin:
"...I am a righteous GOD and therefore I also judge fair. If someone confesses ME as his or her GOD, as his or her SAVIOR, then they are saved. I and MY SON are one, although HE has brought the perfect SACRIFICE. So if you believe in HIS NAME and SACRIFICE and ask forgiveness with a repentant heart, you are saved.
But then the road only begins. Then it is about to keep walking in MY Roads and Regulations. I judge everyone very fair. I am no respecter of persons. I love everybody, as everyone are MY children, which I created and made.
BUT … To whom much is given, much is required. Who grows IN ME, in truth and knowledge, will also be accountable for this. For every word you speak you will be accountable. For every action you do, you will be accountable.
Therefore it is so important to come DAILY under the protection and washing of the BLOOD of MY SON, DAILY MY beloved, daily. Let yourselves be washed clean, after confessing your sins. Come to ME with a repentant open heart
Let yourselves not be stopped by various situations or circumstances. Do not give the devil the chance to come near you. Give him not the chance. Many do not know how to keep the enemy at bay. It is however in MY Word: Ephesians 6: The Spiritual Armor, very important.
Do this daily, clothe yourselves with this garment, protect yourselves with the BLOOD of MY SON, come to ME with a repentant heart… Ask forgiveness for your sins, consciously and unconsciously, pray the prayer as MY SON taught you in MY Word…" - kristittyuskis
Tässä Herra on aivan kohta tulossa noutamaan maan päältä morsiusseurakuntaa Karitsan häihin turvaan tulevia ahdistusten aikojen tapahtumia.
Nyt olisi aika pikaisesti otettava Jeesus vastaan pelastajana, jotta pääsee turvaan täältä maan päältä pois tempauksessa.
Uutiset Lähi-Idästä ovat huolestuttavia:
Venäjän eteläinen armeijakunta hälytystilassa ja valmistautuu sotaan
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=2044
Syyria on siirtänyt ohjusjoukot rajoille, asentanut ohjuksiin myös taistelukaasupommeja ja Assad parhaillaan jakaa kannattajilleen kaasunaamereita.
http://www.debka.com/article/21577/ - uskissss
Jumala on ottanut kantaa taas kirjeessään siihen, että kuka pääseen taivaaseen. Ei riitä pelkästään se, että uskoo Jeesuksen olemassa oloon vaan täytyy myös uskoa Jeesusta. Eli totella meidän kolmiyhteistä Jumalaamme. Jos uskoo Jumalaan, niin ei uskalla olla tottelematta Jumalaa:
"February 23, 2012: Letter from FATHER GOD – Given to Sabrina:
...Only those who walk in MY perfect Will, those who do not only talk, hear and read MY Word, but also effectively DOING it, enter MY kingdom.
It is written: The Way is narrow and few there be that find it … My Book is full with indications how to walk on this narrow Way, full. But you make your own gospel. You compromise with yourselves. This is a very dangerous thing..."
http://end-times-prophecy.com/blog/?p=2956
Tuossa kirjeessä myös kerrotaan siitä, että Raamattu on täynnä ohjeita, miten elää Jumalan tahdon mukaista elämää. Jumalan Sanan kanssa ei saa tehdä kompromissejä eikä Jumalan Sanasta saa vääntää jotain toista kirkollista oppia. Perinnäissääntöjä ei saa upottaa Jumalan Sanaan.
Raamattu on kaikki mitä tarvitsette. Ja luterilaisen kirkon piispoille sellainen viesti, ettette saa tehdä Raamatussa kerrottuun mitään kompromisseja kirkolliskokouksen paineesta. Ette saa tulkita ajan mukaisesti Raamatun Sanaa, koska Jumala on sama kuin mitä se aina on ollut ja Sanaa ei ole muutettu. Raamattu on kirjoitettu siten, ettei jotain ohjetta saa rikkoa sen takia, että se on kiusallinen ohje. Jumala ymmärtää parhaiten, miten meidän tulee elää ja mitkä on ne ohjeet, joita tottelemme. - kirkko ei kuule
Tämä taisi taas olla sellainen viesti, johon on turha vastausta odottaa.
- kristittyabc
Joo - tuo tottelemisen vaatimus on naispapeille ja homoliittoja kannattaville piispoille kova paikka. Ja kun vielä pitäisi julistaa kadotuksen olevan olemassa kirkollisverojen maksajille sekä vahistaa totuutena se, että Jeesus on todellakin sikinyt Pyhän Hengen voimalla neitsyeenä olleeseen Mariaan.
- Papin veli
kristittyabc kirjoitti:
Joo - tuo tottelemisen vaatimus on naispapeille ja homoliittoja kannattaville piispoille kova paikka. Ja kun vielä pitäisi julistaa kadotuksen olevan olemassa kirkollisverojen maksajille sekä vahistaa totuutena se, että Jeesus on todellakin sikinyt Pyhän Hengen voimalla neitsyeenä olleeseen Mariaan.
Ei tule mittää ei. Nyt tuli liikaa kertaheitolla. Kohta alat vaatia varmaan, että pitäis alkaa vielä uskomaan Raamattua? Kas kun et samalla vaadi, että sitä pitäisi vielä lukeakin Raamattua? Jätkä, nyt menit liian pitkälle.... turpiin sulle pitäs antaa...
- Jepjepjepjepjep
Jos raamattu olisi kirjoitettu vähän hauskempaan tyyyliin ja olisi lyhyempi siitä saisi aika hyvän satukirjan. Ramatussa ei ole yhtään sivua, jos ei olisi jotain hohoijaa ihmettä. Maailman luominen seitsemässä päivässä, pyhä hengen ja neitsyen poika - jeesus, eevan tekeminen aatamin kylkiluusta, käveleminen veden päällä ja muita juttuja. Veti puupuja kai hatusta myös. Sitten miljoonat ihmiset vielä pari tuhatta vuotta ihmettelee näitä sirkustemppuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467505
- 334133
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 402299
- 432278
- 162256