Kaapissani on kaksi kynttiläjalkaa, jotka näyttävät tummuvan aika nopeasti .Tarkistelin esineiden merkkejä ja siellä oli tällaiset kirjaimet : P. M A U . H . Joku kuvio oli vielä näiden kirjaimien edessä, mutta en saanut selvää.
Nämä esineet ovat olleet sukulaiselle 50.vuotissyntymäpäivälahja vuonna 1939.
Leimat kynttiläjaloissa
7
415
Vastaukset
- husovarnatar
Vie kultäsepänliikkeeseen näytille.Osaavat sanoa aineen ja arvon tai ohjata eteenpäin.
- tietääks kukaan....
Mut jos ne on jotain "katinkultaa ", niin nehän nauraa mut pihalle.. :P
- Äläs nyt
Miksi nauraisi?
Myyväthän ne itsekin kaikenhintaisia koriste-esineitä.
- tunnearvo
Alpakka eli uushopea. ja sen merkki on U.H.
- nyt tiietään kaikki
Ai, että pelkkää alpakkaa.. :D Onneks en menny sinne kultasepänliikkeeseen.
- mä vaan
Prima Uushopea. Alla todennäköisesti messinki, päällä elektolyyttinen hopeointi.
- Nyt tiietään kaikki.
Voi kiitos..Nyt tuli selkeempi vastaus. :) Taitavat kummiski olla jotain halpaa rihkamaa.. Mä kun en ymmärrä muuta ku selkeet jutut, niinku kulta ja hopee jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462