Tämän päivän äidit

miehen mielipide

Ajattellin ilmaista miehisen mielipiteeni tämän päivän naisista - tulevista vaimoista ja äideistä. Minua kauhistuttaa syntymättömien lasten puolesta kun katson tämäön päivän naisia. He ovat täysin rappeutuneet niin fyysisesti kuin moraalisestikin. Kaikista kauheinta on se, että omaa rappeutumistaan koitetaan kaikin keinoin puolustella ja haetaan myötätuntoa samanlaista elämäntapaa vaalivilta naisilta.

Aloitetaanpas fyysisestä rappeutumisesta. En tunne ainuttakaan sinkkunaista, joka ei käyttäisi alkoholia tai polttaisi, mikä näkyy naisen ihossa ja äänessä. Myös roskaruokaa mätätään oikein urakalla. Sitten ihmetellään ja haukutaan miehiä, jotka hakevat hoikkia ja raittiita vaimoja ulkomailta. Jos päästätte itsenne noin sikamaiseen kuntoon, niin ihan turha on miehiä haukkua, jotka paremmannäköisiä vaimoja hakevat ulkomailta, kun ei Suomesta löydy. Ei ole ollenkaan kiva katsoa päivittäin ryttynaamaista, käheä-äänistä valasta. Alkoholi ja tupakka tunnetusti rappeuttaa elimistöä, joten en voi mitenkään kuvitella kuin sairaita ja joka asialle allergisia lapsia syntyvän näillä naisilla.

Sitten se henkinen rappeutuminen, joka johtaa moraalin laskuun. Ennen oli koko suvun häpeä, mikäli nainen meni naimisiin ei netseenä. Nykyään moraali on niin rappeutunut, että viimeistään lukiossa aloitetaan seksielämä ja avioon astuessa naisilla on ollut parhaimmillaan kymmeniä seksikumppaneita. Ei kyllä huvita mennä sänkyyn ja miettiä, mitäköhän tauteja tuolla naisella on? Myös naisen sukupuolielin on monilla todella löysä. Voisi sanoa, että tälläistä naista pannaan kuin sankoa - yhtä vältää on. Myös teiniraskaudet ja uusperheet ovat lisääntyneet. Nämä ilmiöit luovat uusia ongelmia, vaikka muitakin ongelmia riittää.

Varsinkin suomalaisten suosimilla lomarannoilla ulkomailla olen nähnyt suomalaisia kännääviä valasnaisia, jotka jakelevat itseään paikallisille pelimiehille. Sitten nämä naiset ihmettelevät, miksei miehet heitä huoli vaimoikseen.

Aikuinen vapaa ihminen saa tehdä, mitä haluaa, mutta eniten pelottaa lasten puolesta. Moni tuntemani nainen jatkoi juomista ja polttamista myös raskaus- ja imetysaikana, sekä jo lapsen saatuaan sulki miehensä perheen ulkopuolelle ja sitten ihmetteli, miksi lapsen isä lähti lätkimään. Olen nähnyt myös, että roskaruuan syöttäminen alkaa jo alle 3-vuotiaille lapsille, koska eivät kuullemma jaksa tehdä ruokaa lapselle, kun on muutakin puuhaa. Myös lasten nähden on poltettu, jolloin lapsi hengittää tahtomattaan tupakan myrkkyjä. Myöskään perheen hajoaminen ja uusien kumppanien mukaantulo ei tee hyvää lapsen psyykkeelle.

Katselin taannoin tilastoja ja aivan järkytyin äitien vastuuttomuudesta; aivan liian moni fyysisesti terve nuori oli työkyvyttömyyseläkkeellä enne 25:ttä ikävuotta. Nykypäivän nuorilla on myös lähes jokaisella joku allergia tai yliherkkyys. Myös nuorten moraalikäsitys on pahasti rappiolla - perheessä näytetyn käytösmallin mukainen.Tämän päivän äidit ovat suurimmaksi osaksi täysin kelvottomia.

Löytyisikö Suomesta enää ainuttakaan naista, joka ajattelisi olevansa tuleva äiti ja ensisijaisesti ajattelisi vielä syntymätöntä jälkikasvuaan, eikä vain itseään ja omaa hauskanpitoaan? Ottaisin välittömästi vaimokseni naisen, joka bileissä juo mehua, ei polta, noudattaa terveellisiä elämäntapoja ja vaalii todella tarkkaan parisuhteitaan. Vain sellainen nainen on hyvä vaimo ja kelvollinen äiti.

Tähän te - rappeutuneet akat - vastaatte, miksi miehet saavat pitää hauskaa ja naiset eivät? Minäpä sanon tähän sen, että nainen on ensisijaisesti tuleva äiti ja hänen tulisi heti sukukypsyyden saavutettuaan ensisijaisesti ajatella tulevaa jälkikasvuaan ja pitää itsestään asianmukaista huolta päätarvoitustaan silmällä pitäen. Mies ei voi fysiologiansa puolesta kantaa, synnyttää ja imettää lasta, joten lapsi on ensisijaisesti äidin vastuulla. Minun roolini miehenä on luoda taloudellinen turva perheelleni, jotta vaimoni voi rauhallisin mielin kasvattaa lastani. Löytyykö Suomesta enää kunnollisia naisia?

62

900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • What ever

Enpolta eikä alkoholikaan ole koskaan erityisemmin kiinnostanut. Lapsia on 2 ja hyvin olen heistä huolta pitänyt, samoin kuin miehestänikin. Kodin hoidan yksin ja työssäkin käyn.
      Siitäkään huolimatta en sinunlaistasi miestä haluaisi. Ai miksikö?
      Koska kirjoituksesi on katkeran miehen vuodatusta. Kenties miehen, jonka vaimmo tai naisystävä on jättänyt. Ai miksi jättänyt? Siksi, että haluat täydellisyyttä, jota kukaan meistä "valaista" ei voi sinulle tarjota.
      Käyttäisit edes oikeita ilmaisuja... valas = lihava. Lihava ei ole välttämättä paha/huono nainen. Vaan kun sinun silmissäsi sen täydellisen äidin ja vaimon pitää olla myös kaunis. Maallista touhua jos mikään. Halunnet rinnallesi naisen joka on synnytysten jälkeen 17-vuotias, Äiti-Teresa, huippumalli, yksi suomen vuoden äideistä, urallaan edennyt huippujohtaja (kovapalkkainen), myös sinun vastuusi kantava ja eritoten sinun vuoksesi olemassa oleva. Niin, ja ennen kuin avaat sanaisen arkkusi, olen 170cm ja 57 kg ja sanovat jopa nätiksi, vaikken siitä sen enemmälti korvaani lotkautakaan. Onnea vaan etsintään - et tule koskaan löytämään, kiitos ulosantisi, joka lienee samanlainen myös kasvotusten.

• ap

Niin kuin viestini lopussa mainitsin; naisen velvollisuus on kasvattaa lapsi ja minun velvollisuuteni on elättää perheemme. Lapseni äiti saa aivan itse päättää, haluaako käydä töissä vaiko ei. Minun tuloni ovat sitä luokkaa, että suurempikin perhe saa keskivertoa paremman elintason. En siis vaadi vaimoani tienaamaan pennin penniäkään. Kunhan hoitaa kotia ja kasvattaa lapsista kunnolliset kansalaiset, niin olen tyytyväinen.

En myöskään vaadi täydellistä ulkonäköä. Riittää, ettei syö roskaruokaa, eikä syötä sitä lapsillemmekkaan. Naisen pitää myös olla täysin raitis ja tupakoimaton. Ihan sama, vaikkei naama ja kroppa olisikaan huippumallin tasoa. En myöskään halua, että naisellani olisi kirjava suhdehistoria.

Minun vaatimukseni eivät ole kummoiset, muttei siltikään ole vielä kohdalleni osunut sitä oikeaa kumppania.

• Täydellinenkö nainen
        ap kirjoitti:

Niin kuin viestini lopussa mainitsin; naisen velvollisuus on kasvattaa lapsi ja minun velvollisuuteni on elättää perheemme. Lapseni äiti saa aivan itse päättää, haluaako käydä töissä vaiko ei. Minun tuloni ovat sitä luokkaa, että suurempikin perhe saa keskivertoa paremman elintason. En siis vaadi vaimoani tienaamaan pennin penniäkään. Kunhan hoitaa kotia ja kasvattaa lapsista kunnolliset kansalaiset, niin olen tyytyväinen.

En myöskään vaadi täydellistä ulkonäköä. Riittää, ettei syö roskaruokaa, eikä syötä sitä lapsillemmekkaan. Naisen pitää myös olla täysin raitis ja tupakoimaton. Ihan sama, vaikkei naama ja kroppa olisikaan huippumallin tasoa. En myöskään halua, että naisellani olisi kirjava suhdehistoria.

Minun vaatimukseni eivät ole kummoiset, muttei siltikään ole vielä kohdalleni osunut sitä oikeaa kumppania.

Sinun täytynee olla susiruma tai hirveän tyhmä tai molempia.

Tämä lause kertoo, että olet vanhanaikainen mielipiteiltäsi, etkä tule senkään vuoksi helposti löytämään reipasta ja kunnollista naista Suomesta:
        "naisen velvollisuus on kasvattaa lapsi ja minun velvollisuuteni on elättää perheemme."

• Epätäydellistä
        Täydellinenkö nainen kirjoitti:

Sinun täytynee olla susiruma tai hirveän tyhmä tai molempia.

Tämä lause kertoo, että olet vanhanaikainen mielipiteiltäsi, etkä tule senkään vuoksi helposti löytämään reipasta ja kunnollista naista Suomesta:
        "naisen velvollisuus on kasvattaa lapsi ja minun velvollisuuteni on elättää perheemme."

Lähinnä avaajan tyyppisistä mielipiteistä tulee mieleen aspergerin sydrooma tai kehitysvammaisuus, tällöin puolisoa etsitään vääristä piireistä. Etsitään siis itseään huomattavasti parempaa kumppania.

Itse en tunnista tyypillistä, suomalaista, nuorta naista avaajan kuvauksesta, joten ihmettelen millaisiin piireihin avaaja onkaan eksynyt?

Kaikki tuntemani nuoret ja nuorehkot naiset 17 vuodesta ylöspäin aina tuonne neljään kymppiin asti, ovat kunnollisia, kauniita, hoikkia/normaalipainoisia ja kohtuullisesti tai hyvin vähän alkoholia nauttivia ja tupakoimattomia. Niin, että ihmetellä täytyy....

• yksi asperger vaan
        Epätäydellistä kirjoitti:

Lähinnä avaajan tyyppisistä mielipiteistä tulee mieleen aspergerin sydrooma tai kehitysvammaisuus, tällöin puolisoa etsitään vääristä piireistä. Etsitään siis itseään huomattavasti parempaa kumppania.

Itse en tunnista tyypillistä, suomalaista, nuorta naista avaajan kuvauksesta, joten ihmettelen millaisiin piireihin avaaja onkaan eksynyt?

Kaikki tuntemani nuoret ja nuorehkot naiset 17 vuodesta ylöspäin aina tuonne neljään kymppiin asti, ovat kunnollisia, kauniita, hoikkia/normaalipainoisia ja kohtuullisesti tai hyvin vähän alkoholia nauttivia ja tupakoimattomia. Niin, että ihmetellä täytyy....

Miten helvetissä Aspergerin syndrooma liittyy tähän mitenkään? Johan on kumma, kun pitää tunka selvästikin itselle täysin tuntemattomia käsitteitä, jotta kirjoitus olisi raflaavampi.

• Epätäydellistä
        yksi asperger vaan kirjoitti:

Miten helvetissä Aspergerin syndrooma liittyy tähän mitenkään? Johan on kumma, kun pitää tunka selvästikin itselle täysin tuntemattomia käsitteitä, jotta kirjoitus olisi raflaavampi.

Syystä, että aspergerit, yhdenasian ihmiset, kulkevat laput silmillä, vilkuilematta sivuille ja näkevät kaiken mustavalkoisena juuri kuten avaaja.

Haistakoon pikän PAS*AN periaatteineen!

• hauska juttu

Ihan kamalaa, että Suomessa ei ole kuin juoppoja ja itsensä suhteen vastuuttomia naisia, jotka eivät kelpaa täyttämään sinun vanhaiakaisia käsityksiä sukupuolirooleista. Toivottavasti sinäkin todella etsit vaimosi ulkomailta ja jäisit tulevan vaimosi kotimaahan asumaan ja elämään.

Onneksi Suomesta löytyy vielä niitä kunnollisia miehiä, jotka varmasti saavat kunnollisen ja tavallisen naisen.

• ap

Tämä on oiva esimerkki siitä itsekeskeisyydestä, josta puhuin; ei ajatella omaa napaansa pidemmälle ja ihan tavalliset perusvaatimuksetkin torjutaan itsekkäisiin tekosyihin nojaten. Eikö Suomessa enää osata elää ilman viinaa, tupakkaa ja roskaruokaa? Eipä näköjään...

Moni nainen valittaa, ettei mies välitä perheestään ja ei muuta tee kuin kaljaa kittaa ja viettää aikaa enemmän töölön kuin perheensä kanssa. Tässä oli reilu mies, joka tekee perheensä vuoksi kaikkensa. Lupaan rahoittaa perheemme elämän, osallistua kotitöihin niin paljon kuin töiltäni kerkiän, viettää vapaa-aikani perheen kanssa ja noudatan tervettä elämäntapaa. Jotta eroaisin vaimostani, pitäisi olla erittäin pätevä syy. Vaimolta toivon, että hoitaisi lapset, kodin ja noudattaisi tervettä elämäntapaa. Ettekö te naiset mitenkään osaa päättää, mitä te oikeasti haluatte?

• Lässyn-lässyn
        ap kirjoitti:

Tämä on oiva esimerkki siitä itsekeskeisyydestä, josta puhuin; ei ajatella omaa napaansa pidemmälle ja ihan tavalliset perusvaatimuksetkin torjutaan itsekkäisiin tekosyihin nojaten. Eikö Suomessa enää osata elää ilman viinaa, tupakkaa ja roskaruokaa? Eipä näköjään...

Moni nainen valittaa, ettei mies välitä perheestään ja ei muuta tee kuin kaljaa kittaa ja viettää aikaa enemmän töölön kuin perheensä kanssa. Tässä oli reilu mies, joka tekee perheensä vuoksi kaikkensa. Lupaan rahoittaa perheemme elämän, osallistua kotitöihin niin paljon kuin töiltäni kerkiän, viettää vapaa-aikani perheen kanssa ja noudatan tervettä elämäntapaa. Jotta eroaisin vaimostani, pitäisi olla erittäin pätevä syy. Vaimolta toivon, että hoitaisi lapset, kodin ja noudattaisi tervettä elämäntapaa. Ettekö te naiset mitenkään osaa päättää, mitä te oikeasti haluatte?

Mene takaisin sinne monikulttuuriset suhteet palstalle purkamaan omaa pahaa oloasi, ja anna kunnollisten ihmisten olla rauhassa.

Ps. miksi et ole jo hakenut sitä täydellistä vaimoasi Thaimaasta?

• thaimaasta vaimo?
        Lässyn-lässyn kirjoitti:

Mene takaisin sinne monikulttuuriset suhteet palstalle purkamaan omaa pahaa oloasi, ja anna kunnollisten ihmisten olla rauhassa.

Ps. miksi et ole jo hakenut sitä täydellistä vaimoasi Thaimaasta?

Niinpä! Saisit kunnollisen naisen, jonka moraalikaan ei ole rappeutunut. Thainaisethan eivät tunnetusti jakele itseään kelle sattuu, esim vanhoille, läskeille, irstaille turistimiehille. *reps*

• mee jo
        ap kirjoitti:

Ihan tiedoksesi, että lasten kasvattaminen ja kodinhoitaminen ovat sekä äidin että isän tehtäviä.
        En koskaan huolisi miehekseni moista laiskaa apinaa, joka itse aikoo tehdä vain 8 tunnin työpäivää 5 päivänä viikossa, mutta minulla olisi 24/7 työaika. ja mikä olisi palkka?? Saisin jakaa tiukkaa tavaraani tuolle valittajalle, joka sitten auliisti maksaisi ylöspitoni?? Eli saisin siis olla piikasi ja h****si??
        PLIIDE, hea jo se muija ulkomailta!!!!

• tumpelo
        ap kirjoitti:

Oletko siis naista vailla vai röhnöttääkö sohvallasi sellainen kähisevä valas?

• neitsytmaariako?

Hei!

Suosittelen sinulle menoa islamilaiseen maahan, jossa voit yrittää muuttaa uskosi islamiin ja hommata islamilainen vaimo.

Heillä on tärkeää mennä neitsyenä naimisiin, immelkalvo ehjänä.

Ottaisin muuten sinut itse, sillä meilllä muutoin samanlaiset arvot, mutta olet selvästi käytetty mies, sillä tiedät noin paljon naisten alapäiden löysyyksistä.

Jos olisit neitsyt voisin sinua harkita.

• Niinpä ja just

tuli telkasta dokkari kun niitä immenkalvoja rakennellaan uudestaan.
        Ovat miehet sitten tyytyväisiä kun menevät naimisiin "neitsyen" kanssa! ;oD

• kaunis äiti ja vaimo

Niin, nainen on se joka jakelee, mutta mies ei? Miten tämä on mahdollista?! Kyseessähän on paradoksi; kenelle ne naiset sitten itseään jakelevat jos miehet eivät tätä riettautta harrasta? Vai onko ok että mies jakelee munaansa ympäri pitäjiä, mutta naisen kohdalla asia on väärin? Voisitko perustella, miksi näin on.

Tietyissä muslimimaissa naisen seksielämää määrätään yhteiskunnan taholta niin tarkoin, että kuolemantuomio on luvassa jos ei neitsyyttä pysty todistamaan hääyönä. Siellä siis naiset(lue tytöt) henkensä pitimiksi säästävät itseään sille oikealle rakkaudelle, jopa 50 vuotta vanhemmalle herrasmiehelle. Kannatan sinua hakemaan vaimon sieltä, varmasti hoitaa kodin ja lapset ja on tiukkaa tavaraa hääyönä.

Mistä muuten tiedät, että monet naiset ovat Suomessa noin väljiä? Oletko itse jaellut likaisesti itseäsi, vai miten voit tietää kun noin julistat tätät totuutta?

• ap

Naisenhan se tavara löystyy käytössä. Miehen tavara vain paranee aktiivisessa käytössä.

Itselläni on ollut muutama suhde, mutta kaikki kariutuneet naisten heikkouksiin. Yksi petti. Toinen harrasti rahan kiskomista ilman mitään takaisinantia. Kolmas sanoi, ettei haluakaan hankkia ikinä lapsia, vaikka suhteemme alussa ei muusta puhunutkaan kuin lasten hankkimisesta ja perheen perustamisesta. Neljäs kaveriporukassaan ajautui dokaamiseen ja hillittömään polttamiseen. Viides oli työkaveri ja sain työpaikkaporukoilta selville, että tätä naista on paneskellu puolet meidän firman miehistä.

Juu, myönnetään, että traumoja on, joten tulevan vaimon valintaan suhtaudun aika kriittisesti. En millään tajua, mitä te naiset haluatte? Nettipalstoilla itkette, että haluatte kunnollisen miehen, vakaan perhe-elämän ja rahaa. Kaikkea olisi nyt tarjolla pientä takaisinantia vastaan. MIkä ei nyt taaskaan kelpaa?

• Vai löystyy..
        ap kirjoitti:

Naisenhan se tavara löystyy käytössä. Miehen tavara vain paranee aktiivisessa käytössä.

Itselläni on ollut muutama suhde, mutta kaikki kariutuneet naisten heikkouksiin. Yksi petti. Toinen harrasti rahan kiskomista ilman mitään takaisinantia. Kolmas sanoi, ettei haluakaan hankkia ikinä lapsia, vaikka suhteemme alussa ei muusta puhunutkaan kuin lasten hankkimisesta ja perheen perustamisesta. Neljäs kaveriporukassaan ajautui dokaamiseen ja hillittömään polttamiseen. Viides oli työkaveri ja sain työpaikkaporukoilta selville, että tätä naista on paneskellu puolet meidän firman miehistä.

Juu, myönnetään, että traumoja on, joten tulevan vaimon valintaan suhtaudun aika kriittisesti. En millään tajua, mitä te naiset haluatte? Nettipalstoilla itkette, että haluatte kunnollisen miehen, vakaan perhe-elämän ja rahaa. Kaikkea olisi nyt tarjolla pientä takaisinantia vastaan. MIkä ei nyt taaskaan kelpaa?

käytössä, enpä ole moista ennen kuullut. Haluat siis myös seksittömän avioliiton, ettei vaimon tavara vain löysty? Vai harrastetaanko sitä vain jouluna ja juhannuksena juhlan kunniaksi? Kannattaa varmaan jättää ne lapsetkin tekemättä, ettei vaimo vain joudu synnyttämään, siinähän se alapää vasta pilalle meneekin.

• Hyvä tavara
        ap kirjoitti:

Menisit psykiatrille purkamaan noita traumojasi. Täällä kaikki vain nauravat sinulle. Psykiatrille maksetaan siitä, että pokka pysyy.

• ap
        Vai löystyy.. kirjoitti:

käytössä, enpä ole moista ennen kuullut. Haluat siis myös seksittömän avioliiton, ettei vaimon tavara vain löysty? Vai harrastetaanko sitä vain jouluna ja juhannuksena juhlan kunniaksi? Kannattaa varmaan jättää ne lapsetkin tekemättä, ettei vaimo vain joudu synnyttämään, siinähän se alapää vasta pilalle meneekin.

Kunhan ei ole valmiiksi pilattua tavaraa ennen avioliittoa. Tämän jälkeen löystyminen kuuluu asiaan.

• olet hauska äijä
        ap kirjoitti:

Kunhan ei ole valmiiksi pilattua tavaraa ennen avioliittoa. Tämän jälkeen löystyminen kuuluu asiaan.

Jo viisi naista ei ole halunnut perustaa kanssasi perhettä, etkä vieläkään älyä katsoa peiliin!

Kolmaskin järkiintyi seurustelunne edetessä. :D

"Kolmas sanoi, ettei haluakaan hankkia ikinä lapsia, vaikka suhteemme alussa ei muusta puhunutkaan kuin lasten hankkimisesta ja perheen perustamisesta."

• tyttö syntyi 13.9.

Täällä yhden lapsen äiti joka nyt 2,5kk ikäinen neitokainen ja jo samoissa mitoissa kuin ennen raskautta, en polta, en juo (en edes ennen raskautta) ja käyn kerran viikossa salilla ja pidän 3 kertaa viikossa zumba tunteja joskus saatan käydä syömässä roskaruokaa. Entisiä suhteita on ollut ennen nykyistä jotka kariutui miehien saamattomuuteen ei opiskellut eikä käynyt töissä vaan kittasi sitä kaljaa ja pelaili tietokoneella.. Nyt aivan ihana mies vaikka ei tienaakkaan hirveitä summia, laskut maksetaan yhdessä, mies auttaa kotona esim. tiskaamalla ja tekemällä ruuat ja minä kun olen päivisin kotona siivoilen sen minkä neidin hoidolta kerkiän (neiti kun on niin virkku ja seuran kipeä). Ja illalla mies tahtoo hoitaa neitiä niin pääsen itse käymään salilla yms. pitämässä kunnostani huolta :) Raskausaikanakin kävin pitämässä zumba tunteja jonka johdosta ei varmaan niitä ylimääräisiä kilojakaan jäänyt :) Meillä kukoistaa myös sängyssä seksiä on n.4-5 kertaa viikossa ja aina yhdessä jotain pientä uutta ja kivaa yritetään keksiä ettei vanhoihin kaavoihin kangistuttaisi :) Eli kyllä meitä kuvailemasia ns. "ihanne naisia" löytyy mutta sunkin kannattaisi suunnata jonnekkin muualle kuin sinne baariin ;)

• ap

Sinä kuullostat lähes täydelliseltä vaimolta. Ainoa juttu, että minä voisin vaikka itse maksaa perheen laskut ja auttaisin kodin hoidossa niin paljon kuin töiltäni kerkiän. Välillä on pitkiä työmatkoja tai ylipitkään joutuu töissä olemaan, ettei kerkiä kauheasti tehdä, mutta auttaisin erittäin mielelläni kodin hoidossa.

Pitääpi suunnata sinne jumppasalille naisia katselemaan. Baareissa en käy. Se olisi viinmeinen paikka, josta seuraa hakisin.

• salli mun nauraa

Hah!

Ne miehet, jotka hakevat vaimoja Thaimaasta jne. ovat yleensä niitä, jotka eivät suomalaisnaisille kelpaa. Olen tämän ihan itse lähipiirissäni huomannut. Ja turha kehuskella ulkomaalaisilla vaimoilla, jotka eivät ole kiinnostuneet itse ihmisestä, vaan tämän rahoista. Itseäni ainakin hävettäisi myöntää, että joku ihminen on valinnut minut vain rahojeni takia, koska minulle on tärkeintä, että minusta pidetään minun itseni takia.

Eikä kaikki suomalaisnaiset ryyppää ja polta jne. Minä lopetin alkoholin käytön parikymppisenä, koska ei vaan kiinnostanut juosta baareissa ja kärsiä krapulasta. Ja selvinpäin oli ihan yhtä hauskaa. Tupakointi taas loppui, kun alettiin "tehdä" lapsia. Ilman liikuntaa en voisi elää, vaikka en missimitoissa olekaan. Kuitenkin arvostan terveellisiä elämäntapoja. Ja mies tuntuu olevan ihan tyytyväinen, koska olen sellainen perus "pullantuoksuinen" äiti ja kuitenkin pidän myös meidän parisuhteesta huolta. Ja minulle ap ei olisi lähelläkään unelmamiestä, koska raha ei ratkaise. Vaikka rahaa olisi, niin jos mies viettäisi suurimman osan ajasta töissä, niin... ei kiitos. :)

• Suosittelen

kaveripiirin vajhtamista. Ja ihan tosissani jos lähipiiriisi kuuluu noita valaita, jotka vain polttavat ja ryyppäävät. Seura tekee yleensä kaltaisekseen...
      Usko vain, että suurin osa ihmisistä on kuitenkin niitä tavallisia, normaaleja ihmisiä eikä tuon otantasi kaltaisia ihmishirviöitä.

• eräs nainen pallolta

hmm..en polta, koska mielestäni tupakka haisee pahalta, ja tupakoinnissa ei mielestäni ole mitään järkeä(menee rahat ja terveys "syöpäkääryleen" takia)

en ryyppää sanan varsinaisessa merkityksessä vaan nautiskelen erilaisista viineistä ja erikoisoluista ruoan kera/saunan jälkeen..viikonloput pyhitän nautiskelulle.

en pidä roskaruoasta, ällöttävää rasvapaskaa, tykkään kokata itse(opiskelen ravintolakokiksi ja opinnot pian päätöksessä) ja nautin oikeasti hyvästä ruoasta, en tykkää käyttää edes pakasteita. tuoretta sen olla pitää :)

leivon myös itse.

olen hieman ylipainoinen, mutta opintojeni myötä olen alkanut enempi kiinnostumaan ruoan erinäisistä vaikutuksista kehoon. opintojeni takia olen myös lisännyt liikunnan määrää arjessa jotta jaksaisin koulussa paremmin.

olen kunnianhimoinen, haluaisin joskus perustaa oman yrityksen, enkä jumittaa jossain "paskaduunissa". haluan oikeasti tehdä työtä josta nautin ja jossa voi kehittyä ja yllättää sekä ylittää itsensä.

ja mitä tulee "seksuaaliseen siveyteeni" niin sänkykumppanini voi laskea vasemman käden sormilla...

tosin olen 26v, varattu, enkä kovin kiinnostunut perhehelvetistä...en voi ymmärtää ihmisiä jotka vapaaehtoisesti pistävät itsensä sellaiseen vankilaan kuin perhe...itsensä kehittäminen ja matkustelu on mielenkiintoisempaa kuin itsensä neljän seinän sisällä hajottaminen.

pikku dilemma jutussasi, jos odotat tulevalta naiselta lähes neitseellisyyttä, niin miksi puolustat sitä että miehet saavat olla pukkeja ja tehdä ns."lehtolapsia"?
      en itsekään tietty kannata sitä että saisi nyt elää ns lutkaillen, mutta eikö miestenkin sitten pitäisi sitä vastoin ryhdistäytyä, sillä usein kuulee naisten sanovan että mielummin he sinkkuilevat kuin ottavat miehen riesaksi..eli toisin sanoen miehet odottavat tyttöystäviltään tajutonta paapomista kaikessa samalla kun itse kaatavat paskaa naisensa niskaan..kuka idiootti jaksaisi sellaista?ei kukaan järkevä nainen ryhdy suhteeseen miehen kanssa joka on juoppo/saamaton/kaiken aikansa tietokoneella viettävä pettävä/hyväksikäyttävä k.pää.

joten ennenkuin mollaat ylipäätään ketään naisia, niin sopisi tarkastella myös miehiä..eivät miehetkään mitään "helmiä" ole..ainakaan suomalaiset, heille kun viina maistuu turhankin hyvin.

• ap

Ilman näitä "perhehelvettejä" ei saada uutta väestöä meidän jatkajiksemme. Perheen päätarkoitus on luoda turvallinen ympäristö lapsille, jotta heistä kasvaa kelvollisia jatkoja meidän jälkeemme.Jos vanhemmat kauheasti rellestävät milloin missäkin, niin kuka hoitaa lapsia? Myös elanto täytyy jostain hankkia, koska perheen ylläpito todellakin maksaa pitkän pennosen.

Itse kannatan roolijakoa, jotta jokainen hoitaisi parhaiten erikoisalansa. Minulla on vakaa työpaikka ja tienaan hyvin. En pysty tulemaan raskaaksi, synnyttämään ja imettämään, joten nämä hommat on aivan pakko naisen hoitaa. En odota mitään tajutonta paappomista, vaan jokainen hoitaa oman erikoisalansa, jolloin me ikään kuin rakennamme jotain yhteistä.

Jos molemmat tekevät töitä ja hoitavat kotia samalla tavalla, niin siinä aivan takuulla käy niin, että hommia hoidetaan hutiloiden. Ei jakseta kunnolla hoitaa kotia, koska työt väsyttävät. Ei myöskään jakseta tehdä kunnolla töitä, koska kotihommat väsyttävät. Jos taas yksi hoitaa kotia ja lapsia parhaansa mukaan, niin toinen voi täysin keskittyä tienaamiseen, jolloin molemmat osa-alueet tulee hoidettua kunnolla.

Nisen sukupuolielin on paitsi nauttimista varten, niin myös lapsen synnytystä varten. Siksi naisen sukupuolielin on paljon tärkeämpi kuin miehen. Täten sitä tulee varjella paljon tarkemmin kuin miehen elintä. Esi-isämme ovat tämän tienneet ja siksi vaatineet naisilta neitsyyttä. Nykyään naiset eivät tätä faktaa kuitenkaan halua hyväksyä.

Islamilaisissa maissa nainen on eriarvoisessa asemassa suhteessa mieheen. Tähänkin on oma pätevä syynsä. Nimittäin, naiset ovat hyvin emotionaalisia ja usein tekevät päätöksiä enemmän tunteita kuin järkeään käyttäen, toisin kuin miehet. Naisten tasa-arvoinen asema suhteessa miehiin länsimaissa on suhteellisen tuore ilmiö, mutta heti nämä oikeudet saatuaan, naiset menivät liiallisuuksiin ja "purkivat paineensa" koko alistumisajaltaan.

Naiset ovat unohtaneet olevansa ensisijaisesti tulevia/nykyisiä äitejä ja vasta tämän jälkeen ihmisiä. Nainen on arvokkaampi kuin mies, sillä yksi mies voi käydä paneskelemassa vaikka kuinka monta naista, mutta naisen tehtävänä on saattaa tähän maailmaan miehen luoma elämä ja kasvattaa tästä yhteiskuntakelpoinen aikuinen. Juuri siksi naisen tulisi varjella itseään paljon tarkemmin kuin miehen.

• ap
        ap kirjoitti:

Ilman näitä "perhehelvettejä" ei saada uutta väestöä meidän jatkajiksemme. Perheen päätarkoitus on luoda turvallinen ympäristö lapsille, jotta heistä kasvaa kelvollisia jatkoja meidän jälkeemme.Jos vanhemmat kauheasti rellestävät milloin missäkin, niin kuka hoitaa lapsia? Myös elanto täytyy jostain hankkia, koska perheen ylläpito todellakin maksaa pitkän pennosen.

Itse kannatan roolijakoa, jotta jokainen hoitaisi parhaiten erikoisalansa. Minulla on vakaa työpaikka ja tienaan hyvin. En pysty tulemaan raskaaksi, synnyttämään ja imettämään, joten nämä hommat on aivan pakko naisen hoitaa. En odota mitään tajutonta paappomista, vaan jokainen hoitaa oman erikoisalansa, jolloin me ikään kuin rakennamme jotain yhteistä.

Jos molemmat tekevät töitä ja hoitavat kotia samalla tavalla, niin siinä aivan takuulla käy niin, että hommia hoidetaan hutiloiden. Ei jakseta kunnolla hoitaa kotia, koska työt väsyttävät. Ei myöskään jakseta tehdä kunnolla töitä, koska kotihommat väsyttävät. Jos taas yksi hoitaa kotia ja lapsia parhaansa mukaan, niin toinen voi täysin keskittyä tienaamiseen, jolloin molemmat osa-alueet tulee hoidettua kunnolla.

Nisen sukupuolielin on paitsi nauttimista varten, niin myös lapsen synnytystä varten. Siksi naisen sukupuolielin on paljon tärkeämpi kuin miehen. Täten sitä tulee varjella paljon tarkemmin kuin miehen elintä. Esi-isämme ovat tämän tienneet ja siksi vaatineet naisilta neitsyyttä. Nykyään naiset eivät tätä faktaa kuitenkaan halua hyväksyä.

Islamilaisissa maissa nainen on eriarvoisessa asemassa suhteessa mieheen. Tähänkin on oma pätevä syynsä. Nimittäin, naiset ovat hyvin emotionaalisia ja usein tekevät päätöksiä enemmän tunteita kuin järkeään käyttäen, toisin kuin miehet. Naisten tasa-arvoinen asema suhteessa miehiin länsimaissa on suhteellisen tuore ilmiö, mutta heti nämä oikeudet saatuaan, naiset menivät liiallisuuksiin ja "purkivat paineensa" koko alistumisajaltaan.

Naiset ovat unohtaneet olevansa ensisijaisesti tulevia/nykyisiä äitejä ja vasta tämän jälkeen ihmisiä. Nainen on arvokkaampi kuin mies, sillä yksi mies voi käydä paneskelemassa vaikka kuinka monta naista, mutta naisen tehtävänä on saattaa tähän maailmaan miehen luoma elämä ja kasvattaa tästä yhteiskuntakelpoinen aikuinen. Juuri siksi naisen tulisi varjella itseään paljon tarkemmin kuin miehen.

Naisella ei ole yhtään mitään oikeutta miettiä "itsensä kehittämistä" ja muuta hömppää, jos se haittaa perheen perustamista. Nainen on ensin äiti, vasta sitten ihminen.

• boring..
        ap kirjoitti:

Naisella ei ole yhtään mitään oikeutta miettiä "itsensä kehittämistä" ja muuta hömppää, jos se haittaa perheen perustamista. Nainen on ensin äiti, vasta sitten ihminen.

keskiajallako vielä elät, vai mistä noita sovinistisia sammakoita koko ajan tulee?

Ai ettei nainen saisi ennen avioliittoa koeajaa miestä, jotta voi varmistua siitä, että mies osaa makkarissakin naisensa pitää tyytyväisenä? Valitettavan usein mies kun ei välitä naisensa tyydyttämisestä tuon taivaallista, joten eikö olekin vain reilua, että nainenkin pääsee miesehdokkaita testaamaan?

Naisella on oikeus tehdä juuri siten, kuin hän haluaa. Aivan kuten miehelläkin.

Tiedoksesi vielä, että naisen tehtävä ei ole synnyttää ja hoitaa MIEHEN luomaa elämää, koska yhdessähän he sen elämän luovat. Ja nainen siinä sen rankemman homman saa, kun joutuu lapsen kantamaan, synnyttämään ja vielä kasvattamaankin, eli vähän RESPECTII peliin nyt, eiks juu?

Urpå...

Naisesta tulee parempi nainen ja parempi äiti, jos mies on tosissaan mukana touhuissa, eikä vaan rahaa takomassa, varsinkin kun suurin osa miehistä ei sitä rahaa kunnolla osaa edes tehdä. Miehen tehtävä on huolehtia naisestansa auttamalla kaikin keinoin, että nainen pysyy kuosissa, ettei tule tarvetta juoda tms, ja että nainen jaksaa miellyttää miestänsä yhtä paljon kuin mies miellyttää naistansa.

Sun elämän realiteetit ovat pikkaisen hukassa, ja ilmeisestikin arvostat itsesi turhaan naisia korkeammalle jalustalle.

• wefwqf
        ap kirjoitti:

siis toisin sanoen, nainen ei ole mielestäsi ihminen lainkaan??mikäs nainen sitten on jos ei ihminen?
        otanta tekstistäsi:"Nainen on ensin äiti, vasta sitten ihminen. "..
        kodinkoneko nainen on?(ja vielä enempi kone jos ryhtyy kanssasi suhteeseen...)

• äiti m
        ap kirjoitti:

Ihan pakko kommentoida tähän kommenttiin kun ap sanoo että nainen on ensisijaisesti äiti: Joka ikinen ihminen on ensisijaisesti ihminen eikä nainen tai mies, äiti tai isä. Entäs ne naiset jotka eivät voi saada lapsia? Ovatko he jotain hyödyttömiä toisen luokan kansalaisia?

Sinänsä kyllä olen monesta asiasta samaa mieltä, seksuaalimoraali on nykyään liian löyhää ja sekä miesten että naisten tulisi mielestäni odottaa avioliittoon seksin harrastamista. Mies ja nainen ovat saman arvoisia ihmisinä. Myös nainen jolla ei ole lapsia on arvokas ihminen.

Tuli mieleen, alkuperäinen kirjoittaja, tiedätkö sinä millaista todellinen rakkaus on? Rakkaus ajattelee aina ensin toisen ihmisen tarpeita. Todellinen rakkaus ei ole katkera eikä arvostele toista tämän vioista tai menneistä "synneistä". Mikäli haluaa löytää todellisen rakkauden, pitää olla valmis hyväksymään myös toisen ihmisen epätäydellisyys. Jos etsii rakkautta perusteella "minä vaadin tätä sinulta ja sinun pitää täyttää minun odotukseni prikulleen tai en enää sinua rakasta" - ei tule koskaan aitoa rakkautta löytämään. Sinä et ole täydellinen, - ei kukaan ole. Kuulostaa siltä että vaadit naiselta vähän liikaa, etkä itseltäsi muuta kuin sen että elättäisit perheen. Onko niin että sinussa ei mielestäsi itsessäsi ole mitään vikaa? Että olet täydellinen kumppani? Jokainen ihminen haluaa rakkautta ja arvostusta ihmisenä, ja se todellinen rakkaus ei tosiaankaan ole sitä vikojen etsimistä, vaan tahtoa rakastaa toista sellaisena kuin hän on, epätäydellisenäkin.

• Vink vink,.-

Ei löydy mutta etelästä löytyy tuhansia hoikkia neitseitä - käypä vaikka Thaimaassa, siellä monta neitsyttä odottaa aviomiestään.

• heipskeikkaa

Eipä auta vaikka nainen ei olisi ollut kenenkään muun kanssa jos sillä ainoolla ukolla on pippelissä tauti.

• VoiVoiSinua

Tähän ei voi mitään muuta todeta kuin että toivottavasti et löydä sitä täydellistä naista itsellesi ja perusta perhettä hänen kanssaan koska teijän lapsista tulee niin epätäydellisiä noilla sun normeilla.. Voipi olla että nainen sanoo "Heippa" ottaa lapset ja lähtee sitten susta tulee etäisä joka ruikuttaa sitä kuinka paljon exä nykii rahaa lapsilla.. Niin se aina menee..

• ....................

Aina näitä katkeroituneiden poikamiesten yleistyksiä suomalaisista naisista. Miksiköhän et niine suurine palkkoinesi ole jo noutanut sitä vaimoa sieltä ulkomailta, vaan ruikutat jossain netin keskustelupalstoilla?

• Varsinkin ;)

Kun tällaiset tapaukset uhoavat hakevansa vaimon ulkomailta, kun suomalaiset naiset ovat niin huonoja eivätkä tiedä mitä haluavat. Ja sitten itse eivät kuitenkaan toteuta uhkaustaan... voisko olla niin etteivät itse tiedä mitä haluavat? (Tai sitten edes ne ulkomaalaiset naiset eivät huoli mokomaa sovinistireppanaa.)

• eräs nainen pallolta

kysymys ap:lle.

Miksi minä olen parisuhteessa ja sinä et(jos kerran olisit ah niin täydellinen aviomieskandidaatti).
      en ole varakas, enkä mikään missi.
      en polta enkä välttämättä halua lapsia.
      en ole korkeasti koulutettu mutta maalaisjärki toimii sitäkin paremmin..ja sitäpaitsi en koe rahaa tärkeimmäksi mittariksi elämässä..vaan enempi nykyään sen että kunhan nauttii elämästään.

ehkä vika on sinussa ja sinun vaatimuksissasi kun et kelpaa. jo pelkkien viestiesi perusteella voin sanoa, että EI MIKÄÄN IHME JOS OLET SINKKU..ja toivottavasti kukaan ei suostukaan teikäläisen "ikeen alle"..
      säälin sinua ja ehdottomuuttasi.

• neitsytmaariako?

Olen kanssasi niin täysin samaa mieltä! Itse ole neitsyt 24 vuotias nainen joka etsin samanhenkistä miestä, olen vakavasti harkinnut meneväni muslimimaahan etsimään miestä.Minulla on hyvä koulutus = opettaja ja työpaikka josta luovun kun lapsen saan, olen suunnitellut häät ja tulevan talon valmiiksi ja päättänyt lasten nimet. Haluan ainakin 5 lasta, jotka hoidan ja kasvatan itse kotona. Olen urheilullinen hoikka, kannatan terveitä ja puhtaita elämäntapoja, tahtoisin maalle, jossa voisin itse viljellä osan ruoastamme.

Sinut muutoin ottaisin, mutta mielestäni 5? seksikumppania on hirveä määrä!!! En voi uskoa että kannatat oikeasti itse omia arvojasi, kun noin monen kanssa olet vehdannut. Minua ällöttää, tunnut likaiselta ja käytetyltä! En voisi ola kanssasi, sillä minua loukkaisi tuollainen seksuaalinen vastuuttomuus.

Ensin naimisiin ja sitten vasta sänkyyn jaseksiä harrastetaan vain lasten hankintaan.

Nainen n tosiaan ensin vaimo ja äiti ja sitten vasta oma itsensä, mutta ei miehenkään kuulu tuollatavalla naisia pyörittää ja vehtata jokaisen naisen kanssa!

Hyi olkoon! Olisitpa sinäkin puhdas niin voisin sinua ehkäpä harkitakin.Mutta likaista en huoli.

• --------------------

Nyt olet ollut ihan väärässä seurassa. Omassa tuttavapiirissäni on pilvin pimein urheilullisia ja henkisestikin suoraselkäisiä ihmisiä niin sinkuissa kuin parisuhteellisissakin. Millaisissa porukoissa mahdat liikkua? Voivat elintavat liittyä hieman koulutustasoonkin, sillä akateemisissa piireissä kuvailemaasi sakkiin törmää harvemmin.

Mutta katsopa ensin peiliin ja ryhdistäydy ennen kuin arvostelet muita. Miksi syytät vain naisia ja kerrot itse olevasi niin olematon vanhempi, että jätät kasvatusvastuun pääosin toiselle? Elannon tienaaminen on erittäin huono tekosyy luistaa vanhemmuudesta. Lapsi ei osaa arvostaa sitä, että isä tuo rahaa, vaan läsnäolo ja lapsesta huolehtiminen ovat ne, mitä pieni lapsi tarvitsee. Siksi perheellisen onkin hyvä järjestellä myös työelämänsä elämäntilanteen mukaan: jos pieniä lapsia, niin sitten sellaiset työkuviot että pystyy panostamaan mahdollisimman paljon lapsiin. Tämä pätee niin naisiin kuin miehiinkin. Näytä olevasi parempi vanhempi kuin nämä haukkumasi selkärangattomat, niin sinulla olisi edes varaa arvostella muita.

Kaikista ihmissitä ei vain ole vanhemmiksi ja siksi lapsia ei saisi ajatellakaan elämään kuuluvana välttämättömyytenä, joita vain pitää hankkia statussymboliksi kun muutkin tekevät niin. Naisia ei pidä nähdä potentiaalisina vaimoina ja äiteinä, koska kukaan heistä ei ole sitä koskaan ensisijaisesti. Mutta jos vanhemman roolin ottaa osaksi elämäänsä, niin silloin siihen on panostettava tosissaan, oli sitten isä tai äiti. Itse elän terveellisesti ja urheilullisesti. Suurin intohimoni nyt gradunteon ohella on kestävyysjuoksu. En tupakoi, alkoholia käytän erittäin harvoin ja silloinkin vain kohtuudella hyvässä seurassa. Parisuhteessa olen ollut lukiosta lähtien. Enkä halua lapsia, koska en erityisemmin ole niistä kiinnostunut. Sitä paitsi tiedän, että ne vaativat paljon panostusta, jota en halua niihin tuhlata.

• UmmNoora

En jaksanut lukea koko ketjua niin paljon vastauksia olet saanut, mutta omasta puolestani olen kanssasi samaa mieltä.. fiksusti ja asiallisesti kirjoitat ja kyllä omalta tulevalta puolisoltaan ja lapsiensa äidiltä saa edellyttää kunnollisuutta. Olen itse ajatellut monesti samoja asioita ja vaikka en minäkään täydellinen ihminen ole, silti pian neljän lapsen äitinä olen aina ajatellut että naisen tärkein tehtävä on lapsista ja perheestä huolehtiminen ja hyvän esimerkin näyttäminen. Nykyajan äiditkin monesti tuntuvat olevan riitaisia ellun kanoja joille kaikki omat menot ovat niitä hankittuja lapsia ja perhettä tärkeämpiä. Toivottavasti löydät puhdassydämisen ja kivan tytön elämääsi.

• onneksi ei sinun....

voi apua!
        sanotaanko nyt näin, että toivottavasti ap löytää "vertaisensa", eli sellaisen naisen joka vaatii mieheltä yhtä paljon kuin tuo ap vaatii naiselta..
        eli toisin sanoen miehen olisi ap:en näkemysten mukaan oltava:

- yhtälaiseen neitseellinen kuin vaimonsa(ei siis mikään huoripukki jonka oven taakse ilmestyy "lehtolapsia")
        - koulutettu ja älykäs
        - hyväkäytöksinen ja isällinen luonne
        - naistaan arvostava
        - mies on kuitenkin ensisijaisesti isä ja siittäjä ja sitten vasta ihminen
        - urheilullinen ja hyvännäköinen
        - ei tupakoi ja käytä päihteitä
        - elää terveellisesti
        - nauttii perhe-elämästä ja neljän seinän sisällä olemisesta
        - osaa olla kotona hyödyksi ja auttaa kotitöissä, eikä jätä kaikkea naisensa harteille.
        - isomunainen ja taitava seksissä, sillä naisenkin seksuaaliset tarpeet tulee kyetä tyydyttämään.
        - USKOLLINEN(tuntuu olevan miehille pirun vaikeata nykypäivänä)
        jne, jne....

säälin naista joka joutuu ap:en orjaksi..voivoi

• ap

Kiva, että joku on kanssani samaa mieltä.

Tuntuu, ettei täällä kukaan enää halua "puhaltaa yhteen hiileen", vaan eletään samassa asunnossa, mutta kahta eri elämää; kaikille omat rahta, omat menot, kaikki omaa, yhteistä vain lapset. Sitten ihmetellään erotilastoja...

• kotiruuan tekijä

Täytyy vissiin dietille ruveta ku bmi on 24 ja pari kiloa jäi raskaudesta.. :) Ja vissiin tarttis tässä heti lähteä baariin dokaamaan kun oon tasan kerran tytön (1v) syntymän jälkeen ns. ryyppyvapaaillan ottanu. Joo, ja tuo tupakointi vissiin pitäis aloittaa? Ei mut vakavasti puhuen; ymmärrän aloittajan pointin. Aika monelta äidiltä on arvot ja vastuu kadoksissa.. Ei haluta imettää, syötetään ala-arvoista evästä lapsille jne..

• ap

Näiden vastausten perusteella voin vetää sen johtopäätöksen, että Suomen baareissa kännäilevät vain ja ainoastaan ulkomaalaiset naiset, jotka myös polttavat, koska kukaan suomalainen nainen ei ole ikinä tupakkaa kaupan hyllyä lähempänä ollut.

Te jatkuvasti asetatte naisen ja miehen samalle tasa-arvoasteikolle, mutta näinhän ei ikinä tule olemaan. Ne naiset, jotka eivät lapsia halua, eivät kiinnosta minua lainkaan. Minun mielestäni he eivät ole naisia.

Tasa-arvo on se, että kummallakin sukupuolella on samanlaiset oikeudet ja velvollisuudet. Naisen ja miehen fysiologia ja psykologia on täysin erilainen. Psykologiset erot on tieteellisesti todistettu, kun fysiologiset erot kuka tahansa näkee. Eli tasa-arvoa ei mitenkään voi olla. Siksi miehellä ja naisella on pakko olla myös erilaiset kriteerit parisuhteessa. Naisen on välttämätöntä varjella terveyttään ja sukupuolielintään, koska juuri naisen sisällä uusi elämä saa alkunsa. Mies ei mitenkään voi tulla raskaaksi ja synnyttää. Se on sanomattakin selvää.

Yhteiskunnan pelisäännöt sanelevat rahan tarpeen, koska jollain on perhe elätettävä. Siksi miehen on aivan pakko käydä töissä, jotta vaimo voi keskittyä lapsen hoitoon. Kodin hoito voidaan jakaa puoliksi. Kun kummatkin hoitavat omat osansa, niin kaikki perhe-elämän osa-alueet tulee hoidettua kunnolla.

• ap

Täällä on kauheasti keksitty omaa; mukamas vaadin missimittaista vaimoa ja orjaa, mutten mitään sellaista ole sanonut. Ainoat vaatimukseni ovat hyvä terveys ja siksi normaali paino, koska ylipaino on terveysriski. Kannatan roolijakoa, mutta kunnioitan naisenkin toiveita.

• Mistä näitä sikiää

eli siis, tohtoriksi väitellyt ja sittemmin hyvin palkattu ja korkeassa arvossa oleva vaimosi, kenties siinä vaiheessa jo ministeritasolla, jää kotiin hoivaamaan kalleintaan, eli sukuelimiään, saattautumaan raskaaksi sinulle, synnyttämään ja hoitamaan lasta ja työtön miehensä (sinä) yrittää vaan etsiä työtä sitä kuitenkaan löytämättä. Tasa-arvo toteutuu ja miehellä hyvä olla? :)) Voi saatana mitä paskaa jaksat jauhaa!!!! Etkö ihan aikuisten oikeasti tajua mitä elämä/maailma on??????????????????????

• ap

Taas tätä turhanpäiväistä liiottelua ja sanojen vääristelyä. Ei näitä jaksa...

• neitsytmaariako?

En ymmärrä miksi ap ei vastaa minulle?

• ap

Mitä vastausta odotat mielipidekirjoitukseesi? Ilmaisit mielipiteesi, muttet varsinaisia kysymyksiä esittänyt.

• kohta2xä

et oo tosissas?jospa muuttasit jonnekkin muualle etsimään vaimoa.eihän tollasta kukaan täysjärkinen ottas miehekseen saati lastensa isäks.

• --------------------

Provohan tämä on. Lopetetaan ruokkiminen,

• Tasapainoinen liitto

Minä olen nuori 2 lapsen äiti, hoikka ja hyvässä kunnossa, en polta, harvoin juon alkoholia (2-3 kertaa vuodessa), kokkaan tavallista kotiruokaa, leivon ja hoidan kotia, itseäni ja parisuhdetta. Ehkäpä siis melkein täytän vaatimuksesi, mutta lapsilleni minä olen äiti, en parisuhteessa. Mieheni pitää minua tietysti lastensa äitinä, mutta sitten kun olemme kahden ja meillä on parisuhdeaikaa, minä olen hänelle nainen, saan tuntea itseni halutuksi ja kauniiksi ja ainoaksi laatuani. Mieheni on samoin isä lapsilleen, mutta minulle hän on myös ihana, komea ja rakastettava mieheni, kun olemme kaksin. Ja näin se pitää myös ollakin, jotta parisuhteen saa toimimaan, toisen olemusta ei saa tukahduttaa!

• piip piip ggg

Lapset lapset... lopettakaas nyt se kinastelu :)

• raitis äippä 50 v

Joo, avaajahan puhuu ihan asiaa. Ei olisi kannatttanut äitisi juoda ja polttaa raskausaikanaan.

• mustakylkikummallaki

Montaako naista olet itse ehtinyt paneskella kun tiedät että monelle se on löysä?
      Pata kattilaa soimaan..

• GROOVYYYY

Jatka siis niiden miesten pyllyjen paneskeluja, ei muuta sanottavaa hinttipojulle =)

• Iskä57

Avaaja ei näytä tietävän biologiasta yhtään mitään. Kyllä miehen, tulevan isänkin tulee pitää terveydestään huolta, jotta siittiöt olisivat priimaa tavaraa ja tulevat lapset terveitä! Eipä ole tuo lasten tekeminen yksin naisen kontolla.

Jos teikeläisen kaltainen ääliö tulisi kosiskelemaan kauniita tyttäriäni, niin haulikon kaivaisin esiin ja sitten katsottaisiin, olisiko sulla kuntoa juosta!

• ...

Hauska juttu, että esitit treffi-pyyntösi äitien jutut-palstalla, jossa sattuu olemaan vain naisia joilla synnytyselimet ovat jo hiukan tai enemmän venyneet...

Deitti-ilmoituksesi olisi enemmän kohdallaan, jossakin sinkkupuolella, eikös?

Käy esittämässä nuo omat talousasisasi ja naisen valas ja neitseellisyys arviosi jossain sellaisessa ja tule sitten lisää viihdyttämään meitä ja kerro miten kova vienti sinulla juttujesi jälkeen oli. Suoraan sanottuna ei ole ihme, ettet ole vielä naista itsellesi löytänyt. Täytyy varmasti olla todella epätoivoinen alkaessaan tapailla kaltaisiasi hyvin elämässään pärjääviä miehiä, olkoon se epätoivo tullut vaikka siten h*oran maineesta, ylipainosta tai tupakoinnin rupsauttamasta naamasta...

• Akkanen

Ketkähän ne nyky naisten pillut sangon kokoisiksi painaa? Ettei vaan nyky miehet? Sinäkö näytät ihan itse mallia millainen ihanne mies pitäisi olla? Voi vittu.

• Holyshit

Hohhoijaa, siis edelleenkö joku jaksaa jauhaa tämän pöntterön kanssa? Sitähän se just odottaakin ja naureskelee kuinka jengi jaksaa jaksaa jaksaa ja jaksaa =))

• olennainen.

Olen nainen ja lapseni yksin kasvattanut koska mies luisti kuin liero kaikesta paitsi siitä mikä lasten saannissa oli mukavinta, mutta olen kanssasi paljolti samaa mieltä kun katselee tätä touhua. Just ja just saadaan mukulat laitokselta kotiin kun ollaan jo viilettämässä "kavereiden" kanssa ja bilettämässä. Tehtäis ne lapset sitten kun niitä on aikaa ja halua hoitaa. Kun ryhdytään äidiksi niin silloin mun mielestä ollaan ensin äiti ja sitten tulee muu maailma. Lapset ovat erittäin lyhyen ajan pieniä joten siitä ajasta kannattaa ottaa kaikki irti. Myös isän!
      Siitä en ole kanssasi samaa mieltä että hoitaminen ja kasvattaminen olisi vain ja ainoastaan äidin vastuulla. Mikä yhdessä tehdään se yhdessä hoidetaan. Ollakseen mahdollisimman hyvä äiti lapsilleen nainen tarvitsee miestä tuekseen. Moni äiti käy tai jopa joutuu käymään töissä kodin ulkopuolella joten en löydä syytä miksi hänen pitäisi hoitaa lapset ja kotikin yksin illalla ja viikonloppuisin.
      En ole edes lukenut noita viestejä täällä koska ei kiinnosta. Kirjoitan vain oman mielipiteeni.
      Mistä Suomessa saisi niitä kunnollisia miehiä?

• Kuhan pohin

oletkohan sinä ap se katkeroitunut poikamies joka minulle tilitti että kaikki suomalaiset naiset voisi laivata Afrikkaan kun kuitenkin juoksevat mustan miehen perässä. Tilalle voisi sitten tuoda virolaisia ja venäläisiä naisia. Itse en nimittäin usko että kelpaisit niille venäläisille tai virolaisillekkaan naisille. Tietysti kaikissa kulttuureissa on naisia joille rahasi kelpaisivat, mutta sinulla on vähän suuret luulot itsestäsi ja kovat vaatimukset naiselle. No ehkä sinä et ole sama. Kunhan vain tuli mieleeni. Itselläni on edelleenkin suomalainen mies, joka tienaa vähemmän kuin minä. Usko tai älä, parisuhteemme toimii silti.

• <3 <3 <3

Hyviä arvoja joita itsekkin kaipaan miehessä. Olisi ihan mielekästä hoitaa kotia ja olla kotona kun lapset tulevat koulusta ja hoitaa pienempiä kotona..Sillä edellytyksellä että saisin mieheltäni rahaa niin että pystyisin pitäään itsestäni huolta, siis käymään kampaajalla ja ostamaan itselleni vaatteita.. Mielestäni on ihana ajatus että nainen voi keskittyä olemaan lastensa kanssa,edellyttäen siis että parisuhde toimii, mies osallistuu myös lasten kasvatukseen ja tekee heidän kanssaa jtn...jos kaikki toimii parisuhteessa hyvin, niin ihan hyvin voisin ajatella tllaista elämäntapaa-...harmi vaan että tästä ei akrtu eläke, eli kun olisin elämäni sinulle antanut ja jostain syystä eroaisit minusta, kärsisin siitä eläkepäivilläni kun saan vain muutaman satasen eläkkeen...
      ainoa asia mistä en pidä, on tämä y leistäminen koska minä kyllä tiedän ystäväpiirissänikin paljon naisia jotka eivät juo tai polta tai jaa tavaraansa...hmmm.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe