Varsinkin kesäisin en voi olla vaihtamatta hymyä vastaantulevan naisen kanssa. On kiva nähdä sporttisia tyttöjä ja yleensäkin, että joku nuorehko naishenkilö harrastaa näinkin "epämuodikasta" lajia kuin juokseminen ulkona.
Olin juuri muuttanut maaseudulle, kun ensimmäisellä juoksulenkilä vastaan tuli nuori kaunis juoksijatyttö. En tiedä olinko juuri hänen kääntymispisteessä, mutta hän kääntyi perääni. Valitettavasti vauhtini taisi olla hänelle liikaa.
Kerran maaseudulla juoksiessa vastaani tuli kiinalaisen näköinen todella hyväkroppainen nuori nainen tiukoissa trikoissa. Hymyilimme ja jatkoimme.
Juoksutapahtuman maalissa eräs puolituttu naisihminen tuli sanomaan, että on lähdössä aivan lähelle kotiinsa saunaan. Tuli vielä toistamiseen sanomaan, että hänellä on sauna lämpimänä... :) Melkein kysyin, että onko lauteilla tilaa... Muutenkin juoksutapahtumissa juoksu tuntuu yhdistävän ja juttua syntyy, jos vain pystyy puhumaan.
Thaimaassa yliopistokaupungeissa ja niiden lähikaupungeissa on paljon tyttöporukoita iltaisin lenkillä. Tytöt kikattelevat hermostuneena, kun ohitan heidät. Rohkeimmat uskaltavat kysyä mistä päin olen.
Ladullakin alkoi eräs lähes tuttu aasialaistaustainen nuori nainen hihkumaan nimeäni, kun ohitin hänet ylämäessä. Juttelimme hetken.
Tuttujen kanssa alan aina juttusille ja vaihdan kuulumisia, mutta se on kivaa, että tuntemattomatkin alkavat juttusille.
En ymmärrä noita väitteitä, että naiset olisivat zombieita tuolla ulkona. Annettakoon kuitenkin jokaiselle lenkkeilyrauha.
Ihanat naiset lenkkipolulla
7
584
Vastaukset
- sauvat viuhuu
No kyllä minäkin hymyilen jos mieskin! :) vaikka en juokse vaan viuhdon sauvakävellen..usein kyllä miehetkin ovat kovin totisia ja puuskuttaen painavat lippis silmillä ja kuuntelevat musaa..Ulkomailla pikku flirtti on jotenkin näkyvää ja sallitumpaa?..Minulta kyllä saat hymyn..ps mulla on tiukat trikoot..
- tiukat trikoot ok.
ni missä päin?
- sauvat viuhuu
tiukat trikoot ok. kirjoitti:
ni missä päin?
Keski-Suomessa liikutan trikoita ja itsesäni siinä samalla..:) Kaikki vaan lenkille ja hymyä suupieliin :)
- Kondiksessa
sauvat viuhuu kirjoitti:
Keski-Suomessa liikutan trikoita ja itsesäni siinä samalla..:) Kaikki vaan lenkille ja hymyä suupieliin :)
Täällä yksi lenkkeilevä mies,mutta en trikoissa:-DD ja samoissa maisemissa.
- missä maaseudul?
juoskusa harrastava nainen/tyttö on jotenkiniin kiihottava näky ehkä se tekee veilä kun huolehtii kunnostaan,, eli ei voi olla kovin ihrakas...ja toi että pyydetään suihkuun / saunaan munki ainaienne haave/fantasia..
vai juoksutapahtumiiin.. - Semmostahan se
Lenkillä kyllä tapaa välillä hyvinkin mielenkiintoisia naisia ja joskus jotain tulee juteltuakin. Harmikseni vain nuo kaikki naiset, joita olen tavannut, ovat varattuja. Asun pienellä paikkakunnalla ja tuntuu jo jotenkin siltä että kaikki on varattu... Olen 25 vuotias nuorimies ja en ole koskaan edes vielä seurustellut.
Tästä voin toisaalta syyttää vain itseäni, sillä olen uppoutunut harrastuksiini toisinaan niin paljon että naiset ovat ns."unohteet" aina sitten. Välillä kuitenkin havahdun ajattelemaan että taas on yksi vuosi tullut lisää mittariin ja nainen puuttuu yhä. Nyt kun olen alkanut niille jutella rohkeasti niin kaikki onkin jo varattu. Noh, ei voi mitään. - waitinforu
ni missä maaseudulla tommosta näkee kun ei hgissäkään kukaan hymyile.mulkkoilevat enintää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama133453Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603293Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä462992Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942848On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732648Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972620Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132327Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl572077Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661971