Voi kauheus, kaikissa jäljellä olevissa asukeissa on omituisuuksia, kuka voittajaksi kysyn vaan??
Tanja - huumemyönteinen, kilahteleva raivooja, toisinaan ihan jees
Suvi - rasittava korkeelta ja kovaa kälätys ottaa korviin, toisaalta tässä porukassa järkeväkin, osittain
Janica - välillä turhan itsekeskeinen, helmi-shown olisi voinut jättää väliin, silti lienee suosikkien joukossa?
Sebastian - turhankin hyvä ihminen, laskeudu kuolevaisten joukkoon, suosikkiainesta
Ben - minä, minä ja minä ja ei minusta sitten enempää
Mikael - aluksi näytti voittajalta, nykyisellään ei jaksa kiinnostaa
Kaikissa jotain häikkää, kuka voittajaksi?
6
72
Vastaukset
- njkhjkj
´´Tanja - huumemyönteinen, kilahteleva raivooja,´´
Tanja-Ganjasta tulee isona Kannabismummo!
http://www.youtube.com/watch?v=ZW3VrDfA_QI- Liimato
Tanja varmaan juonu hermonsa riekaleiksi, tai haistellut liimoja.
Arvaukseni järjestykseen lopussa:
1. Mikael ( aika puolitylsä voittanut ennenkin )
2. Sebastian ( voittaja suosikki nörtti hyytynyt lopussa ennenkin )
3. Suvi ( en itse ymmärrä , mutta laaja kannatus )
-----------------------------------------------------------------
Nämä sitten voi olla miten sattuu mutta laitetaan näin:
4. Janica ( ilman seksin harrastamista olisi voinut voittaakin )
5. Ben ( Nättipoika pärjää, mutta liikaa kieroilua )
6. Tanja ( ylipaino estää voiton ja liian kovia mielipiteitä ei voittajilla koskaan ollut )- pooiikk
"Janica ( ilman seksin harrastamista olisi voinut voittaakin )"
Älä unohda, että Mikael on harrastanut myös seksiä talossa!!!
- entinen pultsari
Seksiä, tai sitä ilman, mutta kysyn vaan, että mitä mieltä olette? Tuollaista porukkaa vartenko sotiemme veteraanit, jo pois nukkuneet tai vielä elossa olevat, uhrasivat henkensä ja terveytensä puolustaessaan tätä maata. Onko sodassa traumatisoitunut pultsari ansainnut, että hänen kasvoilleen kustaan, niinkuin tämän päivän "benkut" ylvästellen kertoilevat tekevnsä omista sankariteoistaan mainiten?
- erttre
Tuo Benkun touhu kyllä sieltä huonoimmasta päästä, myös Annikan sokealta varastamiset kuuluu samaan kastiin...! Rami puhui joskus jostain minipossusta, jota juotettiin känniin ja Mikael mm. nauroi katketakseen, kun kuvitteli sokean Minnan juoksevaan tolppaa päin... Mikael on myös nimitelly läskiksi, ja muutenkin haukkunut ihmisiä ja se sen siili-tempaus... Annika on hu*ritellut ja lietsonut vihaa yhtä ihmistä kohtaan. Tanja on huumemmyönteinen... Suvi puhunut ohi suunsa mm. asiakkaistaan..
Janica ja Sebastian tuntuvat fiksukäytöksisimmiltä, joiden käytökset eivät ainakaan toisia osapuolia vahingoita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591