Kauanko Karamban kotiutukset kestää??????

Odottaaaa...

Onko kukaan kotiuttanut Karambalta voittoja? Kauanko on kestänyt ennen kuin ne näkyvät tilillä???

11

729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotiuttanut

48 tuntia ekaks odottavat käsittelyä, sitten kun lähtevät käsittelyyn, menee noin 2 päivää, niin tulevat tilille.

• Kusetus paikka

Mulle ei tullu ollenkaan. 240€ jäi saamatta ja ilmottivat vaan että jokin tekninen virhe oli syynä että rahani hävisi tililtä. Eivät korvanneet mitenkään.

• jännitys tiivistyy

No nyt sitten jännityksellä odotetaan tuleeko voitot kun on yli 20 000€ kyse....ulkomaanmatkat on varattu ainakin=) Sain ainakin vahvistusviestin että kotitus on hyväksytty ja siirretty maksettavaksi, katsotaanpa tuleeko!!!!!

• voitettu mikä voitet

Eihän ne niin voi tehdä kun siellä on pelihistoriassa kaikki voitot ja jokainen pelikin erikseen, vaadi vaan rahasi maksettavaksi!!!!!

• Huora Sipoosta
        jännitys tiivistyy kirjoitti:

No nyt sitten jännityksellä odotetaan tuleeko voitot kun on yli 20 000€ kyse....ulkomaanmatkat on varattu ainakin=) Sain ainakin vahvistusviestin että kotitus on hyväksytty ja siirretty maksettavaksi, katsotaanpa tuleeko!!!!!

Sama mullakin mutta voittoja yli 187M€ joten jännitys tiivistyy. Lupasivat kyllä maksaa. Ostin jo 74 etelän matkaa ja pari tuhatta ferraria. Oho. Just tuli varmistusviesti että rahat on tilillä. katsotaan onko.. Perkele olivat ottaneet rahaa mun tililtä. Huh. Ei olis pitänyt antaa noin outoon paikkaan luottokorttitietoja.No ei siinä mitään. Oli kiva pelailla silti!

• uteleen?
        jännitys tiivistyy kirjoitti:

Tulee ne, jos kerran hyväksytty!!
        Missä pelissä voitit?

• Sukanvarsi persiissä
        uteleen? kirjoitti:

Tulee ne, jos kerran hyväksytty!!
        Missä pelissä voitit?

Siwassa pelasin tuplapottia ja osu voitto kohdilleen! Lupasivat maksaa kyllä! Vahvistusviestikin tuli just postin mukana. Jännitys tiiwistyy!

• uteleen?
        Sukanvarsi persiissä kirjoitti:

Siwassa pelasin tuplapottia ja osu voitto kohdilleen! Lupasivat maksaa kyllä! Vahvistusviestikin tuli just postin mukana. Jännitys tiiwistyy!

Voi fuck näitä trolleja!!

Karamba-voittaja, kerro mikä peli??

• Tiernapoika moi!
        uteleen? kirjoitti:

Voi fuck näitä trolleja!!

Karamba-voittaja, kerro mikä peli??

Voi näitä trolleja. Ei kukaan ole mitään voittanut. Joku firmalainen vain mainostaa puljuaan. Hiffaatko idiootti?

• Monikätinen rosvo

Mainostus ainakin on outoa. Mulle tuli sähköpostiin viesti otsikolla Voittoilmoitus sinulle S****, vaikka en ole pelannut mitään. Avasin sen ja siinä houkutellaan mukaan lupaamalla isoja voittoja. Johan sen maalaisjärki sanoo että jostain ne voitot otetaan eli suurin osa kyllä menettää rahansa.

• Anonyymi

Olen juuri odottanut 3 viikkoa että kotiuttavat muutaman satasen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2225
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1828
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      175
      1370
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      836
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      759
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      751
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      607
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe