En voi mitään, mutta tulee mieleen joku kiihkomielinen lahkosarnaaja, kun katselee tuota Sebastianin meuhkaamista. En voi sietää tuota naismaista ihanaa ihanaa ihanaa oikeesti. Hankki tuolla kirjeen lukemisella taas aikaa päälähetykseen, niin menee taas sekin pelkäksi Sebastian Sebastian Sebastian mitä miten missä milloin. Huh huh. Sebastian kertoi, että Jumala vaikutti siihen että läksi bb taloon. Käskiköhän myös kilvoitella ja ahnehtia voitosta. En usko. Sebastian näytelmä jatkuu yhtä tyhmänä kun tähänkin asti. Jos voittaa, niin herra siunatkoon aamen, mutta en toivo.
lahkosaarnaaja
22
139
Vastaukset
- Emmatamma
No voi sinua Lahkosaarnaajakammoinen! Jopa psykoanalyytikko Teemu Ryhänen sanoi eilen BB-Extra lähetyksessä, että Sebastian on aina samanlainen, oma itsensä. Lisäksi Teemu Ryhänen sanoi, että Sebastianin analyysit ovat vähintäänkin ammattilaisen tasoa, jopa yli monien analyytikoiden.
Mitään kiihkomielistä en ole Sebastianin käytöksessä havainnut. "Ihanaa, ihanaa"- huudahdukset ovat täysin ymmärrettäviä kun jotain ihanaa tapahtuu.
Kirje läheiseltä omaiselta sai Sebastianin haltioitumaan. Mieluummin minä sitä katselen ja kuuntelen kuin esm. Tanjan v-sanan toistelua ja raivopuuskia.- Brigitte Bardot
Kaippa noihin jokaiseen katsojan mitta vähitellen täyttyy. Mulla tuli täyteen kiintiö tosta Sebusta. Aattelen vaan niitä lapsiparkoja, jotka joutuu Sebun kouluun. Noin ahdaskatseista ihmistä saa hakemalla hakea. No ehkäpä hän löytää lestadiolaisseuduilta sopivan viran.
Janica oli aluksi mun suosikki mutta kun noita samoja maneereja on riitävän kauan katsellut niin alkaa ellottaa.
Mikuli ja Benuli ja Tanuli ja Suvi-Tuuli nyt ovat mitä ovat - noihin on ollut tyytyminen.
50 000 ei oo kukaan ansainnut.
- tylsittyttää
Psykanalyytikoillakin on omat näkemyksensä ja näkökantansa.Ei kaikki ammattiauttajatkaan ole aina oikeassa ja psygologiassakin on erilaisia koulukuntia. kuten varmaan tiedät. Oma itsensä hän varmaan on jos on aina tuollainen kieroilija ja feikkaaja.
- totinen tosikko
Jotenkin iloton tyyppi tuo Sebastian. Tanja oli oikeassa tiuskaistessaan sille "hanki vähän huumorii".
- Ahne Sebastian
Ja sairaan ahne myös. Juuri nyt kun meneillään on piparinpaistotehtävä, eikä kaikki ole edes vielä paistettu, niin Sebastian pölli puolet yhdestä kokonaisesta taikinasta ja teki itselleen jättipiparin, koko pellin kokoisen S-kirjaimen. Eipä kaveri välittänyt siitä että riittääkö taikina tehtävän suorittamiseen tai siitä, että ohjeiden mukaan jokainen saa yhden ainoan normi piparin tehtävän lopussa. Menipä vielä ja pölli toiset puoli taikinaa ja teki jätti J-kirjaimen janicalle, jälleen välittämättä siitä riittääkö taikina muuhun vai ei. Kun Tanja vielä kysyi että aiotko todella syödä tuon kokonaan itse, niin Sebastianin vastaus oli omahyväisen mairea "kyllä". On se vaan niin vastenmielinen ihminen että. >:-(
- Mairea hymy
Homot on maireilijoita. Siitä maireilusta mä tunnista aina homppelin.
- Ahne Sebastian
Mairea hymy kirjoitti:
Homot on maireilijoita. Siitä maireilusta mä tunnista aina homppelin.
Tällä leidillä ei ole mitään homoja vastaan, ainoastaan Sebastiania. Kyllä sai taas päätään puistella kun juuri ennen porukan nukkumaanmenoa Sebastian valssasi piparinsa kanssa sinne pukinpajalle, siellä sitten sahaili tuota pipariaan käsisahalla ja kun pipari murtui, alkoi liimailla sen osia Eri Keeperillä takaisin yhteen. Ei ihan selväjärkisen hommaa, sanon minä. Saa nähdä kuka erehtyy tuon liimapiparin syömään ja joutuu sen jälkeen pikavisiitille vatsahuuhteluun.
- kiujhyui
´´On se vaan niin vastenmielinen ihminen että. >:-(´´
kukaan ei voi olla yhtä vastenmielinen kuin tämä jätkä!
http://www.google.fi/imgres?q=björn wahlroos&um=1&hl=fi&sa=N&biw=1280&bih=845&tbm=isch&tbnid=bDtlnuf1jaRi9M:&imgrefurl=http://fi.wikipedia.org/wiki/Björn_Wahlroos&docid=KQglq7x_BUq0lM&imgurl=http://
´´Nalle´´ on VASTENMIELISIN! - eworpåro
Onko Sebstian v-lestadiolainen kun niillä ei ole kotona televisiota?
- orramgalaplaa
Veikkaan että Sebastian on helluntailaisesta perheestä koska sillä on tuota "kielillä" puhumista, joka on helluntailaisuudessa armolahja.
- tragedia sebu
Eilen ekstrassa ollut psykologi oli kanssani samaa mieltä siitä, että sebastian on kova peluri, että se siitä ihanuudesta ja aitoudesta. Tosi karmeaa näytelmää on esittänyt koko talossa olon ajan.
- mehg
Sebastian on ihana
- emmatamma
Minäkin pidän Sebastianista, ja olen tuonut sen julki monta kertaa.Lapset, jotka pääsevär Sebastianin opettamisksi ovat onnenmyyriä. Saavat kokea oikeudenmukaisuutta ja välittämistä. Jumalakielteiset ihmiset inhoavat aina kristittyjä. Niin on ollut aina ja niin tulee jatkumaan tämän maailmanajan loppuun.
Jos Sebastian olisi peluri ja laskelmoiva näyttelijä, niin hän ansaitsisi jo tuosta "suorituksestaan" voiton. Harva, oikeastaan ei kukaan omassa iinhimillisessä voimassaan pystyisi kolmen kuukauden ajan vetämään roolia.- Lipsahdus
Tais unohtua uskiksen rooli vähäksi aikaa silloin kun pieraisi Salaria naamalle, mutta otti taas ryhtiliikkeen ja alkoi vetää surkeaa tosikon rooliaan.
- Janica& Sebu
Joo, mutta miten Sebu voi sietää sitä Janicaa, siis uskontonsa takia. Sehän on lumppu. Jakaa kaikille ja kaikkialle. En voi tajuta tota Janica / Sebu yhtälöä. Taitaa pelailla molemmat ja rankasti. Toinen sivellisyydellään- Sebu Ja toinen siveettömyydellään Janica- Seksi vie ja taksi tuo tyyliin.
Pihalle molemmat, miettiin omia arvomaailmoitaan. - äippäliini X3
Aito kristitty rakastaa ihmistä sellaisena kuin on. Näin Sebukin tekee. Ei hyväksy kaikkea mitä toinen tai itse tekee, mutta hyväksyy ihmisen. Seuraa siis Jeesuksen esimerkkiä hyväksymällä ihmisen, vaikka olisi tämän kanssa eri mieltä jostain asiasta. Lähimmäisrakas.
- Jeesuskortti
Pari kertaa Sebastianilta on puhetulvan seassa livahtanut sellaista, että hän ajattelee olevansa viimeisellä viikolla mukana.. Selvästi etukäteen miettinyt, miten erottua muista. Bi-seksuaali sanonut olevansa. Itse uskon hänen olevan homo. Ei se mitään, en homoudesta ketään tuomitse, mutta olen nähnyt kierouden hänen toimissaan. Jos joku muu esim. Tanja olisi kahminut itselleen jättipiparin ainekset, isoveli olisi jo rangaissut. Sebastian on
todella ahne ja laskelmoiva. Toivon hänen putoavan sunnuntaina.- Hyvää viihdettä:)
Sebastian toivoi yhtenä päivänä että olis kiva mennä letkajenkkaa.
Pojat vois pitää Sebastianille pienen yllätysnäytöksen suihkuhuoneessa letkujenkkaa:)) Olis kiva nähdä alkaisko Sebulla keulimaan kun poikien letkut heiluis iloisesti Sebun naaman edessä;D - mmphh
Jättipiparista ei kannata muokata ongelmaa. Johan tuo poloinen päiväkirjahuoneessa hädissään tunki piparia niin paljon suuhunsa et näytti melkein tukehtuvan..
- skeue
Tosiaan, voi työntää sen piparin vaikka ahteriinsa. Toivottavasti putoo sunnuntaina.
- en tiedä kuka voitta
Sebastian pitää esiaviollista seksiä syntinä, mutta ajattelee sitä itse koko ajan ja hänelle kaikki vähänkin seksiin liittyvät asiat ovat suoaan sitä itseään. Minusta Sebastian on se henkilö talossa, joka pitää seksiä estradilla koko ajan ja tästä syystä on ”pervoin”. Ironista sinänsä, koska Sebastian itse katsoo olevansa ”puhtain” ja muut ovat niitä, jotka elävät synnissä.
Hän ei selvästikään ole sinut itsensä kanssa. Sebastian on tuomitseva ja tekopyhä ja puuttuu vähän liian hanakasti toisten asioihin.
Oli ennen voittajasuosikkini, mutta en jaksaisi katsoa häntä enää viikkoakaan talossa…Tanja voisi voittaa, jos vähän jaksaisi rauhoittaa noita kilahteluitaan. - sebu ulos
Yhtä asiaa en ymmärrä. Sebastian tuomitsi kovalla kädellä annikan ja mikaelin seksitouhut, mutta suorastaan liputti janican ja roberton irstaille puuhille. Janican tietysti oli aidosti rakastunut sebun mielestä toisin kuin annika ja mikael? muutenkin sanoi kokoajan ettei usko annikan ja mikaelin suhteen kestävän. Miksi lietsoa sellaista? Kaiken huippu oli kun annika lähti ja mikael halusi sebastianin viereensä nukkumaan niin sebastian päiväkirja huoneessa kertoili että mikael varmaan yrittää "janican pöksyihin" sebastianin kautta. Ei varmaan usko vaikka näkee että janica se oli mikaelin perään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932255Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561848- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
- 55662
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591