lokakuussa 2011 päätin luopua silloisista autoistani Jaguar xj-sport ja Chrysler m300,olin jonkinaikaa harkinnut Audi A8 ostoa,ja päädyinkin sitten A8 3.3 TDI malliin,mielessäni pyöri jonkilainen"luulo"?että Audi olisi merkkinä jotain todella hyvää??tutustuin sitten oikein"merkkifoorumiin"nähdäkseni,esim mitä käyttäjäkokekemuksia ko merkistä löytyy,,tyrmistys oli suuri,kun selasin foorumin sivuja,,näytti siltä,että muuta ei ollut kun vikaa,,kauhutarinoita tiptronic vaihteistoista,korjauskustannuksista,kertomuksia jätkyttävistä osa ja korjaushinnoista,,oli vikatilaa,pakit kateissa, luisti,ym ym ym,,samoin dieselmallien nokka-akselien kulumiseista ym,eikä kyse ollut aina vanhoista,loppuun ajetuista autoista,vaan samaa vikaa näytti olevan tuoreemmissakin yksilöissä,,näitä lukiessa tuli väkisinkin tunne,olinkohan mennyt tekemään järkevän ratkaisun päätyessäni ko,merkkiin/tyyppiin???mielestäni auto ei muutenkaan täyttänyt sitä mielikuvaa,minkä autosta oli joskus saanut,,jotenkin tylsän näköinen,sisältä vanhahtava,,ja päässä kai alkoi kehittymään jonkinlainen"pelko"?autoa kohtaan,,lisäksi tietyt oireet,pelin käyttäytymisessä,tuki tätä mielikuvaa,,että en tuntenut autoa omakseni ollenkaan,,omistuksessani on ollut kymmeniä ns"paremmanluokan"?autoja Mercedes,BMW,Jaguar Volvo ym,ja näiden merkkien isompia ja kalliimpia versioita,,,tietysti olin alan harrastajana tutustunut näidenkin merkkien"foorumeihin"ym käyttäjäkokemuksiin,,mutta missään muussa merkissä en ole törmännyt sellaiseen vikalistaan ja ongelmiin kun Audin kohdalla,,joten tuumasta toimeen ja Audista eroon,,vaihdoin isoon ÄssäMersuun,,,,nyt on hyvä,,,Audimies varmaan on erimieltä???mutta hei,,järki käteen,,lukekaa Audifinns sivuja,niin voitte itsekkin todeta em tekstin olevan täyttä totta
Audi hyväkö?
18
466
Vastaukset
- Älä luule.
Mielipiteesi poistetaan täältä äkkiä Audin imagoa ja Audipoikien kehittymätöntä itsetuntoa vahingoittavana.
- gs birotor
Kauhea kasa textiä yhteen pötköön ja ilmeisesti ei yhtään vikaa autossa ollut?
Edelliset autosi ovat olleet todella tunnettuja laadustaan/luotettavuudestaan...heheheheheheh
Jos ostaa nyt auton joka on esitelty jo 1994 niin kyllähän se kaikilla merkeillä alkaa vanhahtavalta näyttämään/tuntumaan ja jos noista ei pidä huolta niin kyllähän maksaa edelleen merkistä riipumatta.
Sori vaan ,mutta hiukan jää provoilun maku viestistäsi.- ei hyvä
Taitaa olla oikein audimiehiä,kun närkästyivät kirjoituksestani,
??,joku siinä viittasi edellisten autojeni laatuun/luotettavuuteen,,,kysyn nyt,onko tällä henkilöllä kenties kokemusta mainitsemistani autoista???vai perustuuko"tieto"pelkästään omaan mielipiteeseen,,,ei ole järkevää minunkaan tässä alkaa autojani kehumaan,pois se minusta,,mutta kuten alkuper,tekstissäni kirjoitin,,tarinan pohjana oli vierailu audifinns foorumilla,mistä jokainen lukutaitoinen voi itse käydä lukemassa näitä kauhutarinoita,audien vioista korjaus ja varaosahinnoista jatkuvista ongelmista esim tiptronic vaihteistossa jne,dieselin nokka-akseleista jne,,,eipä silti,kaikissa merkeissä/malleissa on omat vikansa ja ominaisuutensa,,mutta audin kohdalla näyttää tietyt murheet olevan vähän joka ukolla,eikä nämä murheet olekkaan sitten sieltä halvimmasta päästä,,no tämä oli minun mielipiteeni,,eli audi oli pettymys,ottaen huomioon,että tavallaan aikansa kalliimpia malleja?jotenkin tylsä peli mistä esim status puuttuu,,jos nyt joku sitä arvostaa???parasta omallakohdalla oli se,että sain A8 3.3 tdi:stä enemmän,mitä maksoin,joten siinäkohtaa olen tyytyväinen,,,mutta,tutkikaapa hiukan näitä foorumeita,, sillähän se laatu tulee selville - Heh heh
ei hyvä kirjoitti:
Taitaa olla oikein audimiehiä,kun närkästyivät kirjoituksestani,
??,joku siinä viittasi edellisten autojeni laatuun/luotettavuuteen,,,kysyn nyt,onko tällä henkilöllä kenties kokemusta mainitsemistani autoista???vai perustuuko"tieto"pelkästään omaan mielipiteeseen,,,ei ole järkevää minunkaan tässä alkaa autojani kehumaan,pois se minusta,,mutta kuten alkuper,tekstissäni kirjoitin,,tarinan pohjana oli vierailu audifinns foorumilla,mistä jokainen lukutaitoinen voi itse käydä lukemassa näitä kauhutarinoita,audien vioista korjaus ja varaosahinnoista jatkuvista ongelmista esim tiptronic vaihteistossa jne,dieselin nokka-akseleista jne,,,eipä silti,kaikissa merkeissä/malleissa on omat vikansa ja ominaisuutensa,,mutta audin kohdalla näyttää tietyt murheet olevan vähän joka ukolla,eikä nämä murheet olekkaan sitten sieltä halvimmasta päästä,,no tämä oli minun mielipiteeni,,eli audi oli pettymys,ottaen huomioon,että tavallaan aikansa kalliimpia malleja?jotenkin tylsä peli mistä esim status puuttuu,,jos nyt joku sitä arvostaa???parasta omallakohdalla oli se,että sain A8 3.3 tdi:stä enemmän,mitä maksoin,joten siinäkohtaa olen tyytyväinen,,,mutta,tutkikaapa hiukan näitä foorumeita,, sillähän se laatu tulee selvilleSori, mutta kirjoitustaitosi on niin olematon, etten usko että omistat mitään muuta kuin ruosteisen fillarin. Arvatenkin alat nyt riehumaan silmittömästi, kuten teillä trolleilla on tapana.
- ei hyvä
Heh heh kirjoitti:
Sori, mutta kirjoitustaitosi on niin olematon, etten usko että omistat mitään muuta kuin ruosteisen fillarin. Arvatenkin alat nyt riehumaan silmittömästi, kuten teillä trolleilla on tapana.
Tulihan se sieltä,se mitä osain jo odottaa,,eli asiaton pikkupoikamainen kannanotto,,juuri tällaisia lapsellisia vastavetoja on audifinns foorumikin turvoksissa,,voihan edellisen kommentin kirjottaja louskuttaa leukojaan ihan vapaasti,ja sortua lapsellisuuksiin,,itse kirjoitin faktaa,eli totuutta,on järjen/käsitystyskyvyn puutetta, jos ei tosiasioita ymmärrä,,suosittelenkin"viisastelijoiden"siirtymistä lulemaan audifinns foorumia,,ja jos lukutaito/ymmärräys on kunnossa,,voi todeta kirjoitukseni paikkaanspitävyyden,,mikäki äly riittää tulkitsemaan audin vikalistaa,,voi senjälkeen palata tänne vaihtamaan mielipiteitä asiallisessa hengessä..sikälimikäli siihen on päässä resulsseja
- Voi voi trollia
ei hyvä kirjoitti:
Tulihan se sieltä,se mitä osain jo odottaa,,eli asiaton pikkupoikamainen kannanotto,,juuri tällaisia lapsellisia vastavetoja on audifinns foorumikin turvoksissa,,voihan edellisen kommentin kirjottaja louskuttaa leukojaan ihan vapaasti,ja sortua lapsellisuuksiin,,itse kirjoitin faktaa,eli totuutta,on järjen/käsitystyskyvyn puutetta, jos ei tosiasioita ymmärrä,,suosittelenkin"viisastelijoiden"siirtymistä lulemaan audifinns foorumia,,ja jos lukutaito/ymmärräys on kunnossa,,voi todeta kirjoitukseni paikkaanspitävyyden,,mikäki äly riittää tulkitsemaan audin vikalistaa,,voi senjälkeen palata tänne vaihtamaan mielipiteitä asiallisessa hengessä..sikälimikäli siihen on päässä resulsseja
Tulihan se hermostuminen sieltä. Noin käy aina kun valheet leviävät käsiin. Tuo palstan päivystäminen on myös aika sairasta, 10 min ja olet jo itkemässä.
- Rosterix
ei hyvä kirjoitti:
Nii-in. Harvemmin löytyy mistään aiheesta foorumi, jonne joku avaa ketjun "mun autossani ei ole mitään vikaa" ja kirjoittaa sinne miten hyvin mun autoni on tänään toiminut. Paljon helpommin sitä avataan joku valitusketju kun autossa on jotain vikaa.
Katso vaan jostain ÄssäMersu -palstalta, niin aivan sama valitus sielläkin on. Jos ei suomeksi löydy, niin sitten Saksan foorumeilta. - theolingo heepoinen
Heh heh kirjoitti:
Sori, mutta kirjoitustaitosi on niin olematon, etten usko että omistat mitään muuta kuin ruosteisen fillarin. Arvatenkin alat nyt riehumaan silmittömästi, kuten teillä trolleilla on tapana.
mielikuvia ,luodut mainokset ja sitten tipahtaa totuuteen niin se menee. Moneen ongelmaan tipahtaa. Tää on täysin totta ilman että alan kirjotaa tänne ne elämän realiteetit.
- ei hyvä
Joo,tämä yks kakara ei tunnu pysyvän järjissään,kirjottelee lapsellisia pikkupoikien herjoja,,,huomautan tässäkohtaa,että täällä ei olla yhtään hermostuneita,eikä pinna palanut,eikä pala,,vaikka ylempänä kirjottanut joku lapsellinen nasikka näin luuleekin??tuollaisten epäasiallisten kommenttien kirjottelija vois poistua näiltä keskustelupalstoilta kokonaan,,,taitaa olla samaa väkeä,mitä audifinns palstalla on,,jutut on kun lastentarhasta,,,,,,autoista yleensä::vikaa on,ja joka merkissä,,ei auta että mersu,volvo.tai saab,,aina on ongelmaa se on varma,,allekirjottanut ei missään vaiheessa ole tätä vastaan väittänytkään,,alunperin,,,ja vielä kerran,,aihe oli ja on audin heikkous,nimenomaan tiettyjen,,esim tiptronic vaihteistojen ym osalta,,ja vielä kerran,,ennenkaikkea naperolle,joka yllä viisastelee,,,pitää mennä tosiaan sinne audifinns sivuustoille lukemaan tositapahtumiin perustuvia 5000e kauhutarinoita ko heikkouksista,,,turha täällä on minulle suutaan soittaa,,hermo kyllä pitää nassikoiden nälvimiset,,ihmettelen vaan,,,miten tollaset pölvästit ylipäätään kommentoivat asioita,,mistä eivät mitään ymmärrä????
- gs birotor
Kannattaisi nyt kuitenkin hiukan laittaa kappale jakoa lukemisen helpottamiseksi.
Ei vain ole nuo snun edlliset autot mitenkään tunnettuja vähvikaisuudestaan ,ilmeisesti jagge jotain vm94-97 väliltä ja kai tuo craisu myös jotain samaa luokkaa?
Sen verran voin sanoa että tuosta crisun mallista on sen verran läheltä päässyt seuraamaan käyttöä että voin huoletta aika laaduttomaksi sanoa ja samoin erään jagge xk historia ei paljoa hurraa huutoja herätä ,mutta noissa merkeissä kai tuurilla on tuon ikäisissä noissa merkeissä on suuro osuus...
Ai niin on noita ns. "kalliimpien" merkkien kokemuksia muillakin...
Kannattaa kuitenkin muistaa eräs helppo muistisääntö: jos ollut kallis uutena niin kalliit ovat viat myös käytettynä...
Ps. ei ole ollut viimeiseen 10v... - !!!
Hyvähän se on tietysti arvostella autoa, jonkin merkkifoorumin perusteella. Audifinns keskutelukun ei nyt ole sentään vielä alentunut tasolle "lue vikakoodit" kuten ainakin btcf:llä on tapahtunut. Mersu foorumista en sitten tiedä..
Itse omistan audin, mutta en tunne siihen minkäänlaista omistus halua, toisin kuin edelliseen bmw:hen - ei hyvä
Samat oli tuntemukset minullakin,,ei ollut Audi A8 3.3 tdi minun auto,,ei,,mutta tulipahan kokeiltua,,,
- sartre123
A8 3.3 tdi?????
- ei hyvä
sartre123 kirjoitti:
A8 3.3 tdi?????
Kyllä Audi A8 3.3 tdi
- Näinpä
ei hyvä kirjoitti:
Kyllä Audi A8 3.3 tdi
Vai olikohan se sittenkin Fiat Tipo?
- volkkarimies
Hieno auto, mutta automaahatuojien surkeimmat nettisivut
- Audi ruuls
Mulla Audi gattro turbo diiseli 3Litrainen ja parempi, kuin Japanilaiset tai Muun maalaiset henkilö autot
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1298016Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1567115Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834866Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2493305Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012764Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1272352- 1531990
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari171933Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa411750Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?2061685