sen eilen ääneen mitä Janica fanit ei usko, vaan luulevat että Annika oli kateellinen Janicalle. Todellisuudessa asia oli niin että Annika vaistosi sen minkä Janica sanoi eilen "vihasin Annikaa päiväst 1 siihen asti kun se lähti"
No niin Janica sitten sanoi
7
141
Vastaukset
- janica on jees
Kukapa ei...
- gggggg
Tais olla Annikalle kateellinen.
- 2+2
Vaikka Janica ei pitänytkään Annikasta, niin silti Annika oli kateellinen Janicalle, Janican kauneudesta ja kropasta.
- suosikiton
voi hitsin pimpulat eilen kuulin itsekin että sehän olikin janica joka inhos annikaa heti alusta asti eikä toisinpäin, nyt sain viimeinkin silmäni auki kun en aiemmin tiennyt mikä näiden naisten välillä hierti, onneks selvis ennen loppua että syy olikin janican jonka itse suoraan sanoi, tästä voi myös kuvitella että sebastian ei olikkaan niin viaton kun haukkui annikaa ja puolusteli janicaa, mun tarttee sitten hankkia uusi suosikki en tykkää enää kummastakaan toinen on ilkeä ja toinen täys nuija, ai niin se kirjeen syöminen oli suoraan pelikirjasta.
- tyttö19v^^
kuka voisi olla kateellinen kierosilmä janicalle :D seksikäs kroppa ruma pärstä ihan eri paria enkä ole ees annika fani
- kigfrytp
Janica oli hirveän kateellinen Annikalle. Annika vei Mikaelin, vaikka myös hänestä oli Janica kiinnostunut.
Annika oli paljon kauniimpi, kuin Janica.
Annika ei tarvinnut ulkonäköä kohentaakseen mitään muovitissejä.
Janica rupesi jo heti kättelyssä haukkumaan Annikaa
Annika pelkäsi Janicaa,
Janican mielestä Annikan piti nöyristellä Janicaa, koska Janica oli vanhempi. - kade-Jade
Janica oli todella kateellinen Annikalle heti alusta lähtien. Annika kun sai näkyvänä ja kuuluvana ihmisenä paljon huomiota osakseen toisin kuin keskipisteenä viihtyvä Janica. Toinen suuri kateuden aihe oli Mikael, joka sattuikin ihastumaan Annikaan. Itse en tykännyt sen enempää Anskusta kuin Janicastakaan. Ärsyttäviä tyyppejä molemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462