Neela, Niini vaiko Iida?!

helphelphelphelp

Auttakaa! Minä tahtoisin tytöstäni Neela tai Niinin mutta mieheni tahtoo Iida. Mikä teidän mielestä on paras vaihtoehto?

20

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helphelphelphelp

Anteeksi kirjoitus virheistä, tarkoitan siis Neelan ja Iidan.

• 45+

Minusta Niini on kauniein. Voisihan tytö olla Niini Iida____, vaikka viimeiseksi, joku miehesti suosikki.

• Noista omasta mielestäni paras vaihtoehto on Neela. Iida myös on kaunis nimi, mutta ainakin omaan makuuni aivan liian yleinen...

• Niinu.

Niini on noista kaunein. Todella kaunis, eikä lainkaan liian kulunut nimi, toisin kuin Neela ja Iida.
      45 nimimerkin ehdotus Niini Iida _______ on minusta hyvä :) Omalle tytölle tulisi nimeksi Niini, mikäli ei olisi liian lähellä omaa nimeäni.

• Pk

Suosikkini on Iida.

• Gerbaud

Niinin kannalle minäkin kallistuisin. Neela ja Iida aika kuluneita jo, Niini ihanan raikas suomalainen luontonimi :)

• mun list...

Iida on ehdottomasti kaikkein kaunein.

• Niukku

Niini on suloisin

• mielipide1vaan

Niini vaikuttaa vähän pojan nimeltä. Neela on kiva, Iida jo kovin kulunut ihan ok nimi.

• Rockshah

Vaikuttaako Viivikin sinusta pojan nimeltä? Tai Niina?

• siiderimuumio

Minusta Nooni/Noni olisi todella ihana. Tai vaikka Nelmiina. ♥

• Rockshah

Nelmiina kolmanneksi nimeksi :)

• Rockshah

Niini, tulee ainakin meidän tytön nimeksi.

• koppoli

Munkin mielestä Niini kuulostais vähän pojan nimeltä. Tulisko jostain Niilosta tai jotain mieleen. Jos kuulisin et jonkun lapsi on Niini, ni luulisin että poika. Neela on ihanin nimi noista, eikä liian kulunut! Neela Iida Anneli?

• Lalanau

En kyllä minäkään jaksa ymmärtää, miten kellekään voi tulla Niinistä pojan nimi mieleen, kun Viivi ja Niini rakentuvat samalla tavalla... Ja ihan kuten nimim. Rockshah sanoi, niin muistuttaa niin paljon Niinaa, että kuulostaa vähän samalle, kuin joku sanoisi, että Anni tai Emmi kuulostaa pojalta (Niina -> Niini, Anna -> Anni, Emma -> Emmi).

Ainoa tuntemani Niini on viralliselta nimeltään Niina Irina, mutta koska häntä on kutsuttu Niiniksi ihan vauvasta asti, niin aikoo kuulemma vaihtaa Niinin viralliseksi nimeksi, kunhan täyttää 18 (on nyt 17).

Sitäpaitsi. Niini-nimisiä miehiä on alle 5 kpl (1-4 poikaa). Ja nämä alle viisi on kastettu tänä vuonna. Niini-nimisiä naisia on kautta aikain kastettu Suomessa "alle 153", ts. 149-152. Eli kyllä tämä minusta on aika selvästi tytön nimi. Esim. Miika-nimisiä naisiakin on kastettu Suomessa "alle 5 alle 5" eli ts. 2-8 kpl. Miikaa voisi tällä perusteella väittää tytönnimeksi - onhan Miina, Miira ja Miisakin tyttöjen nimiä...

Anteeksi nyt vaan.

Ja ap:lle:

Niini Irina olisi minusta oikein ihana nimi.

• Lalanau

Ja tiedot siis peräisin www.vrk.fi -> Nimipalvelu -> Etunimihaku.

• Pk

Minäkin muuten luulin Niiniä pojan nimeksi ja ihmettelin, että miksi sitä ehotetaan tytölle.

• Sorkkanauhakärmes

Ai, mun mielestä se on kyllä ihan tytön nimi O_o.

• tytyhoo

Nykyään niin paljon nimiä, joista ei tiedä onko tytön vai pojan. Ainojakin on poikiakin, vaikka mun mielestä tytön nimi.

• NIINAIINA

esim.
      NIINI IIDA AMANDA
      NIINI IIDA ALEKSANDRA
      NIINI IIDA EVELIINA
      NIINI IIDA JOSEFIINA
      NIINI IIDA HELMIINA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe