Olen täysin aloittelija ja ajattelin ostaa tämän tyyppisen pienen kotiteatterin: http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=742685&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10001&compartmentId=10017&categoryId=10161
Täytyyköhän ostaa muita johtoja kuin HDMI 1.4, joka siirtää kuvan blu-ray-soittimesta televisioon, ja vastaanottaa äänen televisiosta kotiteatterisysteemiin eli on kaksisuuntainen?
Jos olen liittänyt hd-digiboksin hdmi-kaapelilla televisioon ja videonauhurin scartilla, siirtyykö ääni television kautta edelleen tuohon kotiteatterisysteemiin HDMI 1.4-kaapelin avulla?
Lähteekö digiboksista ääni television kautta kotiteatteriin?
Täysin aloittelija
1
198
Vastaukset
- varmaonvarmaa
vois olla varmempaa,jos ostat optisen kaapelin jos telkussa sellaiselle paikka on.
itse en ainakaan saanut ääntä telkusta siirrettyä HDMI-piuhalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472