Tanja on sen verran mieleltään häiriintynyt, että kjo minä olisin helsingin seudun lasrtenvalvoja, niin minä ehdottomasti ottaisin Tanjalta lapsen pois. kuinka tällainen hepuloitsija voi millään muotoa kasvattaa ja neuvoa lasta. Ei mitenkään. Tanjan pitäisi olla jo aikuinen, ainakin kun on leikkinyt aikuista ja hankkinut lapsen. Kuitenkaan Tanjalla ei ole aikuiselta edellyttävää käytöstä. on jäänyt lapsen asteelle. Kuinka lapsi voi lasta opettaa? Hän on itse sanonut monet kerrat 247:lla kuinka hän sairastui psyykkisesti ja siinä vaiheessa lapsen oisä lähti lätkimään. On myös kertonut kuinka hänellä on kassikaupalla psyykelääkkeitä kotona. Ja että hän voi iitä myydä sille joka niitä tarvitsee.. Kyllähäön Tanjan näkee, ettei kaikki ole kunnossa. Miksi otettiin taloon.
Minä ottaisin Tanjan Lapsen huostaan.
5
204
Vastaukset
- Roolileikkiä
Mitenkähän reagoi kun lentää finaalissa ekana pihalle? Ihmisten ei pidä antaa kiristämällä myöntyä äänestämään Tanjaa voittoon. Tanja on oireillut koko talossaoloajan, ja nyt sitten esittää, että on hajoamispisteessä, ja antaa ymmärtää että jos ei voita 50-donasta, niin luhistuu lopullisesti.
Kaikenkarvaisia roolihörhöjä talossa on nähty. - minä vaan
>Se kannetaan sieltä paareilla ja pakkopaitaan sidottuna ulos:D Pakko nähdä miten käyttäytyy finaalissa. No toivottavasti tuotanto on ajan tasalla ja toimittaa Tanjan suoraan ammattiauttajien hellään huomaan, tuolla käytöksellä ei ole yhteikuntakelpoinen.
- mm mm mm mm mm
Tanjahan luulee voittavansa...
- mun mielipide
Enpä usko, että luulee.
Mutta voittamis mahdollisuus aina on.
Sitä paitsi eiköhän se ole ihan sama kuka voittaa?
Kakkilla finalisteilla on omat heikkoutensa.
Mutta myös hyvät puolet.
Tanja aidoin!
Mikael paras näyttelijä
Janica viehkein
Ben söpöin
Suvi tavallisen mamman oloinen
- Hyvä äiti
Jaaha. Kaikilta lapsi huostaan, jos masentuu tai raivoaa epäoikeudenmukaisen kohtelun seurauksena. Jos Tanja on kertonut hänellä olevan kassikaupalla lääkkeitä kotona, on se taas Tanjan liioiteltua puhetyyliä. Olen huomannut, etteivät kaikki tavalliset huomaa vivahteikasta kieltä ja komiikkaa.
Talossahan vallitsi tuotannon ja muiden asukkaiden taholta ajoittain tosi ilkeää käytöstä Tanjaa kohtaan. Herkkänä ihmisenä Tanja reagoi voimakkaasti vääryyksiin, joita yksinkertaisempi katselija ei edes tajunnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462