Prohotelli nimet ja salasanat!

H4cker1234

10

1000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnosti kovasti

Ei kiinnost -.-

• getalife

hanki elämä.

• Vanhan liiton pro.

ei kovin pro hackeri vaan kakara joka koitaa huijata lisää virtuaalihuonekaluja tuonne lasten suosimalle sivustolle;

huomiota herätti mm;
      A) viestin levittämistapa, suomi24 habbo osiohin
      B) tiedosto on exe muodossa.
      Ei sitten tämä "hankkeri" viitsinyt edes kunnolla yrittää jos tuloksia olisi tahtonut.

Nuor poika siis tod.näk kyseessä ja kädetönkin vielä, tod.näk ala-asteen korkempia luokkia käyviä.
      Yläasteella on jo mahdollisuus oppia jotain oikeestiki hyödyllistä ja kunnolla.
      ..Muista laitoksista puhumattakaan, mutta se olisi jo ihan toinen tarinansa se.

Voisin tiivistää, että rehellisyys kannattaa. Näin aikuisen silmään harmitta kun alkavia, orastavia tietokonetaitojasi käytät nuin typerään. Jotkut hommaat pillua, rahaa, ja vähän mitä millonkin. Niin teikäläinen tyytyy habbo virtuaalihuonekaluihin.

GG ja onnea eläämäsi valinnastasi huolimatta.

• Huijari!

Toi on 3 luokalla, koska hän on irl kamuni. Ja teki tän ja sanoi että se toimii. Mutta en usko asiaa! Sano että sillä on Daim,Walle,Lippis,Akiba ym. Kaikki suositut mukamas, en usko asiaa vieläkään!

• hhhhhhhhhhhhhh

HANKKIKAA ELÄMÄ!

• Hinttistna

Vittu ei kiinosta -.-.. Täyttä shaibaa tää.. Kuka uskois tommosta kusetusta?? Mennääpä huomen pro hotelliin. Oon siel Tom1234.. Ja mee Walle tyypillä perkele.

• SEUNGRI

Tää pölli mun tyypin kerikset en valehtele mul ei oo enää keriksii!!:((;((=(

• Gohle

Hacker voistiko kertoa minulle erään henkilön salasanan laita viestiä tähän :))

• homohoro

voi :PERKLE

• NytPerst>du,mfle

jA JUMALAUTA PERKELE ett' saatana To vttuperkele peels multa 56 64574 65755748578858 858556758575 858585749858 85959585849948 5858949893kerist'

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe