Olen juonut muutaman vuoden ajan aika runsaasti, mutta vasta nyt on alkanut tulemaan ongelmia vatsan kanssa. Viimeksi juonut lauantai-iltana ja sen jälkeen (ja ennen sitäkin) on ollut pistävää kipua vasemmassa kyljessä. Kipu on samanlainen kuin silloin, kun juoksee liian lujaa ja kylkeen alkaa pistämään. Itse epäilen, että haima vihoittelee :( Sunnutaina ja eilen kipu tuntui myös selässä. Olen menossa sisätautilääkärille ihan muista syistä ensi viikolla, mutta tämäkin vaiva kai otettava esille.Perjantaina olisi pikkujoulut, mutta nyt tuntuu siltä, että joudun olemaan vesilinjalla, jos olen itse aiheuttanut tämän pistävän tunteen punaviinillä.
Kertokaa te viisaammat!
pistävä kipu vasemmassa kylkikaaressa
joinko haimani
3
454
Vastaukset
- +
Haimatulehdus yleensä tuntuu kovana kipuna yli koko ylävatsan.
Ota asia puheeksi tohtorilla.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00017 - joinko haimani
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Juttelenpa tohtorin kanssa asiasta ensi viikolla.
- u77uytröiiu9
Minulla samanlaisia oireita puolen vuoden juomisesta..välillä sattuu vasempaan kylkeen ja sellainen outo jomotus selässä..mutta joskus myös samanlainen kipu iskee oikeaan kylkeen..Viime aikoina nuo oireet vähentyneet vaikka en ole juomista lopettanut..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh982361Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1901939- 1841527
- 82942
- 249932
- 62809
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 55712
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213653Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349631