Kuolema on viimeinen vaihto ehto, joten kannattaa miettiä omaa kehoa, ja terveyttä.
Itse tiedän kun olen noin puolisen sataa kertaa ottannut kerralla niin paljon, että yöllä meinannut useasti sydän pysähtyä, hirvittävän krapulan takia. Rintakipu, hengityksen pätkiminen jne.
yksi tapauksistani oli, kun otin kahtena iltana, ekana iso pullo vodkaa, ja toisena päivänä runsaasi olutta, eli määrät oli niin hirvittävät että ihme kun pumppu kesti minulla nuoremmallakin. Krapula oli sen vodkankin takia jo niin hirveä että meinasin lähteä sairaalaan, sydän oli todella kovilla.
Eli en halua enää kokeilla näitä typeryyksiä, joista oikeasti voi henkilähteä. Vaikka aina olen tienyt alkoholin vaarat, niin silti on tullut otettua ja reippaasti, mutta se on asennevikaa, ei onneksi enää =)
ALKOHOLI TAPPAA, JOS MÄÄRÄT OVAT LIIAN ISOT!
minun juttuni, lyhyt ja ytimekäs
ippana
1
52
Vastaukset
- Alkkoholisti
Alkoholi on hitaasti tappava myrkky.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462