Itserakas Ben! Voiko imelämpää miestä olla?

Ei Beb Ei Ben!!

Siis älkää nyt vaan antako ääniä tuolle itserakkaalle minä minä Benille. Mies oli ekana varaamassa aikaa kun taloon tuli solariumiboxi? mies oli ekana haluamassa hampaiden valkaisua?? Mies vinkui omia synttäreitä?? Mies yrittää mielyttää imelästi kaikkia vaan että saisi koko potin kotiin?? Mies sanoo pyörittäneensä jopa 7 naista yhtäaikaa?? Katsokaa miehen kuvaa jonka on tuonut taloon, hymyilee suu ihan auki niin että hampaat näkyis ja ilmeenä imelä katse?? Mies on hemmoteltu ihan pilalle ja rahaa tuntuu olevan kun ei huolinut kilpailun palkintoja mm 1000 lahjakorttia ja pleikkari kolmosta, sanoi vaan et mulla on kotona kask tommosta?? Mies luulee tosiaan olevan koko maailman napa ja että kaikki naiset lankeaa häneen? Toivottavasti sille selviää mikä oli Benin heeremin todellinen tarkoitus, se ei tosiaankaan ollut yrittää iskeä Beniä VAAN että kilpailia tulisi valittua taloon.

Älkää hyvät ihmiset antako yhtäkään ääntä tuolle itserakkaalle mammanpojalle! Minun mielestäni kaikki muut saavat voittaa paitsi tuo inhottava teko Ben!

3

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastuullinen aikuine

Ben on nykypäivän nuori. Itsekäs oman edun tavoittelija. Arvonsa ovat materialistisia. Hän työskentelee lentokentällä tsupparina ja haavaeilee sadasta Ferrarista.
      Säälittävää. Tuollaisia about 2 kymppisiä on Suomessa ainakin 100 000.

Kammottavaa!

• Ei Ben!

Mistä tuollaisi ällötyksiä oikein sikiää? Ben on täys kusipää!

• jhkhkh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe