Tanja voittoon! Tanja on ehdottomasti paras, hauskin, värikkäin ja tunteita herättävin asukas tuolla talossa. Ikävä vaan, että vähän huonolta näyttää nyt kannatuksen osalta. Boooring!
Tanja-fanit herätkää!
3
69
Vastaukset
- Onneksi sille ei ole
tampio, kato sen kulmakarvoja, vittu mikä luuseri. Mihin oikein vertaat tanjaa, omaan sukulaisiinko. missä vitussä sä oikein asut jos tanja tuntuu älykkäältä tai hauskalta? TÄH? Mitä vittu ootteeko koko suku jotain tampioita? TUO AKKAHAN ON IHAN LUUSERI, ONNEKSI SILLÄ EI OLE LAPSIA.
- tanjaonhuora
Vitu*t
- Tanjafani
Olen todella pahoillani kaikkien tämän viestiketjun ja bb-fanienpuolesta, että en pysty sensuurin rajoissa kommentoimaan tuon nimiörkki "Onneksi sille ei ole" sekavaa söhellystä. Heh...Siis jos se osais edes kirjoittaa ja pysyis järjissään, niin voisin vittuillakin sille, mutta eiköhän sillekin vajakille tampiolle tavikselle löydy paikka vielä jostain. Olen suvaitsevainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462