Luukku.com osoitteen poistaminen?

kyllästynyt luukkuun

Tietäiskö kukaan, miten saa poistettua luukku.com sähköpostiosoitteen? Joutuuko soittamaan maksulliseen numeroon vai onnistuuko se jotain muuta kautta maksutta?

9

6014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6'[f'qd]

Mikäli olet maksuttoman Luukun käyttäjä niin lopetat vain käytön. Lopettavat sitten tilin aikanaan automaattisesti.

• vanhaa roskapostia

Alkaa pikkuhiljaa tympäistä tuo luukku. Roskapostia saapuu mutta ne ei tulekkaan viimeksi tulleisiin vaan aikaisemmin tulleiden joukkoon. Siis tulevan roskapostin päiväys on vanhaa. Ja jos typeryyttä poistat avonaisen sähköpostin, avaa luukku seuraavan sähköpostin automaattisesti. Eli luukussa täytyy muistaa poistaa aina suljettu sähköposti.

• outoa postitusta

Tänäänkin tullut päiväyksellä 3.12 roskapostia. Eivät näin mene roskapostikansioon vaan normaali sähköpostiin. Missään muualla en ole törmännyt näihin vanhalla päiväyksellä tulleisiin posteihin.

• Q@AhIKlm

Päiväyksenä voi olla aivan mitä vain lähettäjä keksii. Katsoin roskapostikansiota ja päiväykset vaihtelivat 1.1.1970 - 2.9.2027.

• täyttyy täyttyy

Siis tarkoitan että kun minulle tulee sähköpostia, siinä on päiväys koska tullut. Mutta roskapostia tulee, ainoastaan luukkuun niin että saapumispäiväys on vanha. Ja kun posti on päiväysjärjestyksessä, roskapostit menevät kauemmaksi, jolloin niitä on vaikea havaita. Jos postia poistaa avattuna, luukku avaa aina seuraavan postin automaattisesti. Eli aina täytyy muistaa poistaa postia jota ei ole avattu, ettei vahingossakaan avaa roskapostia.

• korjattavaa

Siis viimeyön aikana tullut roskapostia , toisen saapumispäivä elokuussa ja toisen syyskuussa. Ja tulopäiväyksen kuuluisi olla 21.12 tai 22.12.
      Luukku voisi korjata asetuksiaan.

• Anonyymi

hEI!

Olen pistanut edesmenneen mieheni luukku-osoitteen koneeltani, mutta taas on alkanut tulla huomautuksia, että tilisi luukku ei ole ajantasalla. Missä se siis on? Miksi siitä tuee aina vaan noita huomautuksia?

kysyy kyllästynyt

• Anonyymi

Selaimelta kannattaa poistaa KAIKKI historia tiedot ( evästeet yms).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      90
      2169
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      139
      1797
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      731
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      560
    Aihe