On kellään mitään hyvää sanottavaa, tästä homeloukusta? Joka sijaitsee Karonilla. Esitteestä poiketen mikä kertoi siistestä huoneista ei meidän kohdalla ollut tietoakaan. Miten mikään matkanjärjestäjä voi viedä ihmisiä tuonne asti altistumaan homeelle. Meillä oli huone 204 minkä paras osa oli parveke. Muuten oli niin huonossa kunnossa että vaatekaappiin ei voinut laitaa mitään likaisuuden vuoksi, huone oli saanut joskus vettä kattolevyn yläpuolelle että yksi nurkka oli kaamessa kunnossa/reikiä,näkyvä kosteus vaurio noin kolmeneliötä / wc vieressä toinen näkyvä vaurio ja ilmastointi laitteen alta verhokappa turvonnut vedestä.Haju (tuoksu) oli tunkkainen.Yhden huonosti nukutun yön jälkeen vaimollani ja minulla oli nenä tukossa. Aamulla juttelimme toisten matkalaisten kanssa joka oli saanut suihkussa ollessaan sähköiskun. Opas olisi suostunut vaihtamaan toiseen huoneeseen,mutta emme halunneet siihen hotelliin enää jäädä .Vaihto johokin toiseen deturin käyttämään hotelliin olisi maksanut 16800 batia viikolta. Saimme kuitenkin järkättyä tuohon hintaa koko kahdeksi viikoksi phatongilta keskeiseltä paikalta. Ei koskaan enää deturin asiakas.
DETUR /Hotelli My Friend House 2
4
371
Vastaukset
- /////
Ja matkahan ostettiin mahdollisimman halvalla odottaen 5 *laatua,,,
- Pena Phuketissa
Itse olin kolmannessa kerroksessa tais olla huone 307 itsenäisyyspäiväviikolla, ei mitään valittamista, ihan siisti ja kiva huone. Mielestäni hotelli oli kyllä hintansa väärti (deturin äkkilähtö). Altaalla mukavat hierojanaiset, aamupalan hinta/laatusuhde ok. Siivous pelas hienosti kun anto siivoojatytölle tippiä.
- kekossu
Oltiin eka yö huoneessa kadunpuolella. Melioli kova ja huoneessa outo haju, kaappi rikki ym. Pyysimme aamulla toista huonetta ja sen saatuamme olimme ihan tyytyväisiä.
- ihanjees!
Joskus vuonna 2010 olin tuolla. Huone oli kadunpuolella (parveke kadulle), eikä mitään valittamista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462