Terhi, Annika, Veera!!!!

Noloa katsottavaa

Kautta aikojen ällöimmät ja kakaramaisimmat asukit! Kun ilmoitettiin Janican voitosta, KUKAAN näistä kolmesta lehmästä ei taputtanut YHTÄÄN!!! Terhikin seisoi kädet puuskassa ja jokainen mulkoili toisilleen ja pyöritteli päätään! Hankkisivat kakarat käytöstavat, noin ei edes teinit käyttäydy, ja noi sentäs on jo yli kakskymppisiä, niin luulisi sentäs jotain tapoja olevan! Vaikka kuinka v*tuttais, että ei oma suosikki voittanu, niin johan kuuluu ihan normaaleihin tapoihin esittää edes pientä kunnioitusta toista ihmistä kohtaan!

Hävetkää kakarat! Tunnen myötähäpeää heitä kohtaan.

10

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 25

Mä en oikeen muuta osannut odottaakkaan noilta...Eihän niillä käytöstapoja ollut aikaisemminkaan ja tekivät itsestään todellisia pellejä kun eivät edes peitelleet katkeruuttaan.:) Annika jo talossa ollessaan kiusasi, puhui pahaa ja huo**tteli Janicaa.

Kaksi katkeraa pikkutyttöä jotka nolasivat jälleen kerran...Kai ne siitä vielä kasvaa. Olin iloinen senkin takia Janican voitosta että Annika ja Veera voivat tukehtua siihen kateuteensa ja katkeruuteensa. SIITÄS SAITTE lehmät!!=)

• moro

oletko kokonaan unohtanu miten kierosilmä janica haukkui suvia huoraksi kaikilla on oikeus haukkuu janicaa koska se on niin vitun ylimielinen ja luulee olevansa kaunis vaikkei oo.

• iuytyu
        moro kirjoitti:

oletko kokonaan unohtanu miten kierosilmä janica haukkui suvia huoraksi kaikilla on oikeus haukkuu janicaa koska se on niin vitun ylimielinen ja luulee olevansa kaunis vaikkei oo.

Ja ikää oli taas sulla..? Ei ihmistä ole oikeus haukkua, vaikka kuinka ruma olis. Tai no toki on oikeus, mutta haukkuja siinä itsestään vaan pellen tekee. Älä jaksa olla kateellinen aidolle, itsevarmalle, kauniille naiselle, ehkä itsekin voit löytää itsevarmuuden ja kauneuden kasvettuasi. Se ei oo sulta pois, jo toinen ihminen on vaikka kaunis ja ihana.

• Sutena revareikää
        iuytyu kirjoitti:

Ja ikää oli taas sulla..? Ei ihmistä ole oikeus haukkua, vaikka kuinka ruma olis. Tai no toki on oikeus, mutta haukkuja siinä itsestään vaan pellen tekee. Älä jaksa olla kateellinen aidolle, itsevarmalle, kauniille naiselle, ehkä itsekin voit löytää itsevarmuuden ja kauneuden kasvettuasi. Se ei oo sulta pois, jo toinen ihminen on vaikka kaunis ja ihana.

Millä sä puolustelet Janicaa?
        Perustele mieluummin millä oikeudella tuollainen naikkonen kuin Janica, haukkuu BB-kaveriaan huoraksi? Tuli sitten myöhemmin sössöttämään ja muka pyytämään anteeksi ja tiiras koko ajan että kamerat varmasti on suunnattuna heihin että ihmiset näkee kuinka "herttainen" ihminen hän on.

Itse jakaa revareikäänsä sutena ja haukkuu toisia huoraksi.

• jhygf
        Sutena revareikää kirjoitti:

Millä sä puolustelet Janicaa?
        Perustele mieluummin millä oikeudella tuollainen naikkonen kuin Janica, haukkuu BB-kaveriaan huoraksi? Tuli sitten myöhemmin sössöttämään ja muka pyytämään anteeksi ja tiiras koko ajan että kamerat varmasti on suunnattuna heihin että ihmiset näkee kuinka "herttainen" ihminen hän on.

Itse jakaa revareikäänsä sutena ja haukkuu toisia huoraksi.

"...haukkuu toisia huoraksi" Niin ketäs kaikkia se nyt on haukkunut?? Täysin ohi mennyt kyllä, kuulin vain sen kerran kun Suville sanoi ja mun tuskin sitä tarvitsee perustella, Janica on itse sen aika hyvin perustellut. Lue BB:n sivuilta vaikka perustelut.

• tyttt-----

janica on bb historian noloin,ilkein ylimielisin ja kateellisin asukas :)

• ljojjljlj

´´Mutta ovat niin idiootteja etteivät varmaan koskaan tule ymmärtämään kuinka tyhmiä ovat ja olivat!´´

eivät tule ymmärtämään, mutta mitä voi edes odottaa henkilöltä joka sotkee chiliä tamponiin ja työntää sen sitten pilluunsa, tai mitä voi odottaa henkilöltä joka roikkuu jossain lihakoukuissa, tai mitä voi odottaa henkilöltä joka on mustasukkainen joka asiasta! on se hyvä että Janica voitti koska Janica oli talon ainoa nainen joka käyttäytyi kuin aikuinen ihminen muut naiset olivat täysiä kakaroita!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe