Olen tekemässä osana mummoni joululahjaa kangaskassia. Haluaisin kassiin kirjottaa tekstiilitusseilla jonkin mukavan runon/aforismin mummoista yleensä, mutten keksi mitään. Teksti saisi mielellään olla suht lyhyt. Mummoni on 71-vuotias virkeä rouva joka harrastaa käsitöitä.
Runo kangaskassiin
4
495
Vastaukset
- jne aforismeja
Etenpäin sanoi mummo lumes !
http://www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/10142 - pitääollahuumorintaj
Siunatkoo! oonko mää se sama ämmä joka täällä tännäi jo kävi. no ei ehkä nätti.mutta minä laitoin omaan kassiini.
- piääollahuumorintaj
Tämä on parempi jos olette varsinkin käsityöihmisiä....Kun kulkee luovuuden polkuja, on käyntitapoja joista voi valita... saattaisin laittaa erivärisellä kankaalla sellaisen tien kulkemaan siihen kassin kykeen.
- eimummo
Mitä mummo "harrastaa"? Onko innokas leipomaan, silloin joku pikkuleipäohje... Onko liikkuvaa tyyppiä, harrastaako teatteria, lukemista.... Teksti sen mukaan .. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472