Tyttäreni 15v. on käynyt jo pienestä pitäen paikassa, jossa tanssitaan paljon. Nooh, nyt on tyttökin hullaantunut tuohon aivan täysin, mikä ei ole kovin yleistä tuon ikäisten nuorten keskuudessa. Hän tanssii isoisänsä kanssa kyseisessä paikassa ja kuulemma osaakin tanssia suht hyvin, ainakin hänen ja isoisänsä mukaan. Tytär haluaisi oppia tanssimaan ihan kunnolla, osasyy on myös se, että kuulemma miehetkin ovat hakeneet häntä pariin otteeseen tanssimaan ja häntä alkaa jollain tapaa nolottamaan, kun hän ei kuitenkaan niin hyvin tanssia osaa. Olisiko aivan absurdia "päästää" hänet aikuisten tanssitunneille/-kursseille ja antaa hälle se nautinto, jonka hän tanssista saa vai laittanko hänet kylmän viileästi "lastenkursseille"?! Hällä on toinenkin harrastus, johon hän panostaa täysillä ja koko sydämellä ja haluaa pärjätä siinä todella hyvin, mutta tämä tanssi on myös lähellä hänen sydäntään ja siinä(kin) haluaisi kehittyä paremmaksi. Tanssitunneille/-kurseilla hän kävisi aina silloin kun aikatalut sopisivat yksiin. Mitä mieltä olette?!
Tytär 15v. tykkää tanssimisesta (lähinnä lavatansseja)
5
217
Vastaukset
- Nuori itsekin
Ehottamasti antaisin mennä "aikuisten" tanssikursseille. Jos kerta on innokas oppimaan ja tanssimaan, niin en näe mitään syytä miksi et antaisi tytön tanssia. "Lastenkursseille" meneminen vasta häntä saattaisikin nolottaa. Kysy hänen omaa mielipidettään! Käykää vaikka tutustumassa ko. kursseihin jne.
- Lavatansseihin
Ei niin pitkää aikaa ole siitäkään kun lavatansseissa käyminen aloitettiin "rippikoulun jälkeen" eli noin 15-vuotiaina ja moni aloitti jo aikaisemminkin - tietenkin vanhemmiltaan salaa. Muutaman vuoden kuluessa perustettiin perhe ja yli kaksikymppiset olivatkin jo harvinaisuuksia lavatansseissa. Kolmekymppiset olivat jo todellisia vanhuksia lavatansseissa. Eläkeläisille oli omat tanssit.
- Nuorena aloitettava
Tanssikurssille vaan!
Isommilla paikkakunilla on tanssikursseja alkeista lähtien. Joissakin paikoissa lisäksi nuoriso/opiskelijahintoja.
Tanssikursseiila ei myöskään ole humalaisten tms. kähmintävaaraa ja tanssiparia vaihdetaan useimmilla kursseilla säännöllisesti. Suosittelen! - tanssitaitoinen :)
Hienoa että tyttäresi on kiinnostunut tanssista :) Ainakin varmasti pysyy kaidalla tiellä ja Baarit tuskin tulee häntä houkuttelemaan. Koska siellä ei pääse niinkään tanssimaan, kun vähemmän on tanssitaitoista porukka.
Itseänikin harmittanut kun kummini joskus nuoruudessani sanoi että opettele tanssimaan, olisi silloin pitänyt opetella niin olisin nyt siinä sitten parempi. Olen oppinut kunnolla tanssimaan vasta vähän alle 40v.
Ei muuta kun kannustamaan tytärtä. Jos vaikka innostuisi kilpatanssista :) Sehän on hienoa.
Tanssi on kiva harrastus :) Samalla kuulee hyvää musiikkia. - Karsikasvatus
Sitä mieltä olen! Ensinnäkin tuo haiskahtaa koko juttu mutta jos tuo "tilitys" on tosi niin ehdottomasti tanssikurseille ja saamaan itse viihtymistä musiikkiliikunnan parissa sillä kirjoittajahan sitä ei "anna" vaan hän kokee sen itse. Lasten kurssille vois mennä epäilijät.
Myös kiinostuksensa asiaan nuori yleensä määrittänee itse ja myös pettyy siinä itse mikäli ei johda toivotuun . Liikaa "määräysalistava" vanhempi saa vaan lisäpuhtia nuoren omiin valintoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462