Auttakaa ! Emme mieheni kanssa millään keksi kaksospoikiemme pikkusiskoille nimiä. Haluaisin s-päätteisiä nimiä, mutta en keksi mitään sopivaa. Haluaisin tyttökaksosillemme sopivan samanlaiset, mutta silti toisistaan erotettavat nimet. (:
Rasmuksen ja Justuksen pikkusiskoille nimi
16
115
Vastaukset
- 45+
Ei kai nimien tarvitse olla niin tiku ja taku, että kaikkien nimet loppuu ässään. Sellaisia kivoja tytönnimiä ei edes ole. Mailis ei paljon houkuttele. Ettekö voi keksiä tyttökaksosille oman konsonantin/vokaalin, johon päätättä nimet esim.
Mariel ja Isabel
Lotte ja Liine
tai jonkun luontoteeman:
Kaisla ja Niini
Iiris ja Lija
tai vain yhteisen alkukirjaimen:
Minerva ja Merete
Ruut ja Rakel - sibyllavon
Eipä taida olla muita kuin Agnes, Iiris, Iines, Mailis, Annlis, Lis. Miten olisi Elise, Terese, Alise tai Denise?
- Mauriina
Kahdet kaksoset? Onnea oikein paljon! S-päätteisiä tytönnimiä on aika vähän, päinvastoin kuin poikien nimiä. Tässä joitakin:
Agnes ja Iines
Doris ja Dolores
Dorkas ja Drosis
Pistis ja Elpis - dorka oot ite
Dorkas ja Drosis
Pistis ja Elpis
Pientä rajaa, kuka antaisi dorkaa nimeksi. Kannattaa nyt vähän miettiä, mitä ehdottelee. - -ada-
Iines ja Iiris
Edith ja Judith
Jasmin ja Josefin
Isabel ja Adele
Lilian ja Vivian
Rosalie ja Amelie - IinesIiris
Itse laittaisin joko:
Iines ja Iiris
tai
Maris ja Iris (Maris on virolaisperäinen nimi, minusta ainakin kivempi kuin Mailis. Näin sisaruksilla olisi jokaisella oma alkukirjaimensa.) - Täti
S-päätteiset nimet taitaa olla jo mainittu, joten ehdottelen jotain ihan muuta:
Alisa ja Erika,
Alina ja Elise,
Anita ja Elina,
Maaria ja Juulia,
Meeri ja Siiri,
Veera ja Saara,
Riina ja Saana,
Riikka ja Reetta,
Roosa ja Riina,
Tinka ja Taika,
Silja ja Sonja,
Assi ja Enna,
Noona ja Seela,
Hille ja Salli,
Alva ja Usva,
Amanda ja Matilda - kilpoli
Iines ja Iiris kuulostais mustakin kivoimmille! Onko pakko loppua s:ään? Olivia ja Silvia olis kanssa hauskat!
- kiinnotunut ehdottel
Annahan AP jotain palautetta, olisi kiva tietää, onko ehdotuksemme ollenkaan kiinnostavia ;)
- help 4 me ?
Kiitos paljon hienoista ehdotuksista ! Luin kaikki ehdotukset tarkasti, ja pidin kaikista, mutta erityisen paljon seuraavista nimistä:
Iiris ja Iines
Maris ja Iiris (mieheni on syntyperältään virolainen, eli ei herättäisi ihmetystä)
Mariel ja Isabel
Tinka ja Taika (eivät kyllä sovi hirveän hyvin Justuksen ja Rasmuksen nimiin)
Lilian ja Vivian
Pidän paljon myös Maikenista, mutten keksi toiselle tytöllemme nimeä.
Ja tytöt kaipaisivat myös toisia nimiä, poikamme koko nimet ovat siis: Justus Ilvari ja Rasmus Iivari. Poikien isä on itse Ilmari, joten tämä sopii poikein nimiin. Itse olen Kukka-Maria, voisiko minun ja tyttöjen nimiin saada jotain liittymäkohtaa, kuten poikein ja heidän isänsä nimessä on ?
Kiitos vielä kaikille vastanneille, näistä oli paljon apua mietinnässä ! Kertokaa rohkeasti vaan omat ehdotuksenne ! :) - Täti
Tyttöjen toisina niminä voisi käyttää kukkien nimiä ja/tai Mari -alkuista nimeä.
Marleena ja Marjaana
Marita ja Marika
Marketta ja Marjatta (tai Marjukka)
- ovat keskenään aika samanlaiset kuten veljien toiset nimetkin
Sini-Viola
Helmi-Lilja
Rosa-Maaria ja Sara-Maarit
Entäs koko nimenä:
Rosa Maaria ja Sara Maarit
Jasmina Lilian ja Mimosa Vivian
Vanessa Mariel ja Janette Marion
Tinka Linnea ja Taika Vanamo
Melina Lumimarja ja Mimosa Lounatuuli - 45+
Mariel Iiris-Kukka
Isabel Iines-Maria - help 4 me ?
Mietimme ja luimme vielä kerran nämä nimet yhedessä mieheni kanssa. Hänen suosikkinsa oli Maris, ja minun Iines. Niimpä mitä luultavimmin kaksosistamme tulee Maris ja Iines. Toiset nimet ovat vielä mietinnän alla, mutta haluaisimme jotakuinkin samantapaisia nimiä kuin omani, eli luontonimiä. Kiitos paljon hienoista ideoista ja vastauksista !
- sibyllavon
Esimerkiksi Maris Vanamo ja Iines Linnea, Maris Eerika ja Iines Veronika, Maris Suvi-Kukka ja Iines Lumi-Kukka, Maris Orvokki ja Iines Marketta.
- -ada-
Maris Eerika
Iines Linnea
Maris Viola
Iines Dalia
Toiset nimet ovat kukkia. - IinesIiris
Maris Linnea
ja
Iines Lilian
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492