Rasmuksen ja Justuksen pikkusiskoille nimi

help 4 me ?

Auttakaa ! Emme mieheni kanssa millään keksi kaksospoikiemme pikkusiskoille nimiä. Haluaisin s-päätteisiä nimiä, mutta en keksi mitään sopivaa. Haluaisin tyttökaksosillemme sopivan samanlaiset, mutta silti toisistaan erotettavat nimet. (:

16

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 45+

Ei kai nimien tarvitse olla niin tiku ja taku, että kaikkien nimet loppuu ässään. Sellaisia kivoja tytönnimiä ei edes ole. Mailis ei paljon houkuttele. Ettekö voi keksiä tyttökaksosille oman konsonantin/vokaalin, johon päätättä nimet esim.

Mariel ja Isabel
      Lotte ja Liine

tai jonkun luontoteeman:
      Kaisla ja Niini
      Iiris ja Lija

tai vain yhteisen alkukirjaimen:
      Minerva ja Merete
      Ruut ja Rakel

• sibyllavon

Eipä taida olla muita kuin Agnes, Iiris, Iines, Mailis, Annlis, Lis. Miten olisi Elise, Terese, Alise tai Denise?

• Mauriina

Kahdet kaksoset? Onnea oikein paljon! S-päätteisiä tytönnimiä on aika vähän, päinvastoin kuin poikien nimiä. Tässä joitakin:

Agnes ja Iines
      Doris ja Dolores
      Dorkas ja Drosis
      Pistis ja Elpis

• dorka oot ite

Dorkas ja Drosis
      Pistis ja Elpis

Pientä rajaa, kuka antaisi dorkaa nimeksi. Kannattaa nyt vähän miettiä, mitä ehdottelee.

• -ada-

Iines ja Iiris

Edith ja Judith

Jasmin ja Josefin

Isabel ja Adele

Lilian ja Vivian

Rosalie ja Amelie

• IinesIiris

Itse laittaisin joko:

Iines ja Iiris

tai

Maris ja Iris (Maris on virolaisperäinen nimi, minusta ainakin kivempi kuin Mailis. Näin sisaruksilla olisi jokaisella oma alkukirjaimensa.)

• Täti

S-päätteiset nimet taitaa olla jo mainittu, joten ehdottelen jotain ihan muuta:

Alisa ja Erika,
      Alina ja Elise,
      Anita ja Elina,
      Maaria ja Juulia,
      Meeri ja Siiri,
      Veera ja Saara,
      Riina ja Saana,
      Riikka ja Reetta,
      Roosa ja Riina,
      Tinka ja Taika,
      Silja ja Sonja,
      Assi ja Enna,
      Noona ja Seela,
      Hille ja Salli,
      Alva ja Usva,
      Amanda ja Matilda

• kilpoli

Iines ja Iiris kuulostais mustakin kivoimmille! Onko pakko loppua s:ään? Olivia ja Silvia olis kanssa hauskat!

• kiinnotunut ehdottel

Annahan AP jotain palautetta, olisi kiva tietää, onko ehdotuksemme ollenkaan kiinnostavia ;)

• help 4 me ?

Kiitos paljon hienoista ehdotuksista ! Luin kaikki ehdotukset tarkasti, ja pidin kaikista, mutta erityisen paljon seuraavista nimistä:

Iiris ja Iines
      Maris ja Iiris (mieheni on syntyperältään virolainen, eli ei herättäisi ihmetystä)
      Mariel ja Isabel
      Tinka ja Taika (eivät kyllä sovi hirveän hyvin Justuksen ja Rasmuksen nimiin)
      Lilian ja Vivian
      Pidän paljon myös Maikenista, mutten keksi toiselle tytöllemme nimeä.
      Ja tytöt kaipaisivat myös toisia nimiä, poikamme koko nimet ovat siis: Justus Ilvari ja Rasmus Iivari. Poikien isä on itse Ilmari, joten tämä sopii poikein nimiin. Itse olen Kukka-Maria, voisiko minun ja tyttöjen nimiin saada jotain liittymäkohtaa, kuten poikein ja heidän isänsä nimessä on ?
      Kiitos vielä kaikille vastanneille, näistä oli paljon apua mietinnässä ! Kertokaa rohkeasti vaan omat ehdotuksenne ! :)

• Täti

Tyttöjen toisina niminä voisi käyttää kukkien nimiä ja/tai Mari -alkuista nimeä.

Marleena ja Marjaana
      Marita ja Marika
      Marketta ja Marjatta (tai Marjukka)
      - ovat keskenään aika samanlaiset kuten veljien toiset nimetkin

Sini-Viola
      Helmi-Lilja
      Rosa-Maaria ja Sara-Maarit

Entäs koko nimenä:

Rosa Maaria ja Sara Maarit
      Jasmina Lilian ja Mimosa Vivian
      Vanessa Mariel ja Janette Marion
      Tinka Linnea ja Taika Vanamo
      Melina Lumimarja ja Mimosa Lounatuuli

• 45+

Mariel Iiris-Kukka
      Isabel Iines-Maria

• help 4 me ?

Mietimme ja luimme vielä kerran nämä nimet yhedessä mieheni kanssa. Hänen suosikkinsa oli Maris, ja minun Iines. Niimpä mitä luultavimmin kaksosistamme tulee Maris ja Iines. Toiset nimet ovat vielä mietinnän alla, mutta haluaisimme jotakuinkin samantapaisia nimiä kuin omani, eli luontonimiä. Kiitos paljon hienoista ideoista ja vastauksista !

• sibyllavon

Esimerkiksi Maris Vanamo ja Iines Linnea, Maris Eerika ja Iines Veronika, Maris Suvi-Kukka ja Iines Lumi-Kukka, Maris Orvokki ja Iines Marketta.

• -ada-

Maris Eerika
      Iines Linnea

Maris Viola
      Iines Dalia

Toiset nimet ovat kukkia.

• IinesIiris

Maris Linnea

ja

Iines Lilian

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      87
      2071
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      236
      756
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      701
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      598
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe