ovat "asiantuntijoina" rotat , täpinät, sitroenit, kikit, sun muut aivottomat jotka eivät tiedä mistään mitään.
Harvasepäivä joutuu niiden kommentteja oikaisemaan eli laittamaan oikeaan muotoon. Melko turhauttavaa kun näkee rotan tai jonkun sitroeni kommentin niinheti joutuu oikaisemaan kommentti oikeaan muotoon.
Miksi näillä palstoilla
20
135
Vastaukset
- psyko-atri
tämä on niille terapiapalsta. kun oikeassa elämässä on koko ajan häviöllä niin tarvitsee paikan, jossa voi edes kuvitella olevansa joskus oikeassa. kannusta niitä päästämään höyryjä ulos, saavat siitä paremman mielen ja sinäkin teet hyvän työn.
- "The_Rat"
"Harvasepäivä" ei ole yhdyssasana, vaan se on "Harva se päivä". Myöskään "niinheti" ei ole yhdyssana, vaan se on "niin heti". Ja tuo viimeinen "kommentti oikeaan muotoon" kuuluisi olla "kommentin oikeaan muotoon". Muutenkin tuo viestisi viimeinen lause on turhaa toistoa. Enkä oikein ymmärrä miten laitat toisten ihmisten kommentit "oikeaan muotoon".
- sivseur
Kuules mulkendaali. Otappa ja suksi vhittuun, vaikka vaginaiseksi lopun elämääsi, sitä ei montaa päivää enää ole. Olisit ajatellut aiemmin.
- Jookos...
sivseur kirjoitti:
Kuules mulkendaali. Otappa ja suksi vhittuun, vaikka vaginaiseksi lopun elämääsi, sitä ei montaa päivää enää ole. Olisit ajatellut aiemmin.
Luulin jo kaiken täällä nähneeni, mutta yllätit perusteellisesti. Rohkenen udella, mikä minulle ennen tuntematon sairaus on sinulle diagnosoidu?
Säälin sinua, kun muotoseikat ovat noin tärkeitä, että hallitsevat koko elämääsi.
Siinä on se paha vika, että asiat jäävät kirjoituksistasi puuttumaan.
Sinun pitäisi ajatella, ennen kuin lähdet noilla taidoilla yleensäkään mitään kirjoittelemaan, sillä turpiin tulee satavarmasti. - Kookos...
Jookos... kirjoitti:
Luulin jo kaiken täällä nähneeni, mutta yllätit perusteellisesti. Rohkenen udella, mikä minulle ennen tuntematon sairaus on sinulle diagnosoidu?
Säälin sinua, kun muotoseikat ovat noin tärkeitä, että hallitsevat koko elämääsi.
Sinun pitäisi ajatella, ennen kuin lähdet noilla taidoilla yleensäkään mitään kirjoittelemaan, sillä turpiin tulee satavarmasti.Taisi tuo onnistunut parodia The Ratista olla joillekin liiankin onnistunut...
- Jookos...
Jookos... kirjoitti:
Sinun pitäisi ajatella, ennen kuin lähdet noilla taidoilla yleensäkään mitään kirjoittelemaan, sillä turpiin tulee satavarmasti.Väärinkäsityksen välttämiseksi kirjoitukseni oli nimimerkille sivseur osoitettu.
- vielä kun ehdin ...
sivseur kirjoitti:
Jos suomen kielessä verbin perusmuoto imperatiivissä on "ota" niin kehoitusta tai käskyä tehostava pääte on "-pa".
Siis oikea muoto on "otapa", ei siis virheellisesti "otappa".
Yritäpä muistaa tämä! - vielä kun ehdit
vielä kun ehdin ... kirjoitti:
Jos suomen kielessä verbin perusmuoto imperatiivissä on "ota" niin kehoitusta tai käskyä tehostava pääte on "-pa".
Siis oikea muoto on "otapa", ei siis virheellisesti "otappa".
Yritäpä muistaa tämä!Otappas ja sukshippas sinäkin vhittuun. Mölyapina.
- sukset jo jalassa..
vielä kun ehdit kirjoitti:
Otappas ja sukshippas sinäkin vhittuun. Mölyapina.
Niin, unohdin vielä kommentoida, että sellaista sanaa kuin "montaa" ei ole suomen kielessä.
Ei siis voida sanoa "montaa päivää" vaan tietenkin "siihen ei monta päivää enää ole".
Nominatiivi on "moni" ja partitiivi "monta".
Otapa opiksi tamäkin. - vielä kun ehrit
sukset jo jalassa.. kirjoitti:
Niin, unohdin vielä kommentoida, että sellaista sanaa kuin "montaa" ei ole suomen kielessä.
Ei siis voida sanoa "montaa päivää" vaan tietenkin "siihen ei monta päivää enää ole".
Nominatiivi on "moni" ja partitiivi "monta".
Otapa opiksi tamäkin.Siihen ei mene montaa päivää kun joudut sukshimaan vhittuun. Jotenka otappa ne sukshet valamiiksi.
- "The_Rat"
sivseur kirjoitti:
Parahin suviseuralainen.
Voisitko täsmentää mikä on "mulkendaali", myös "vaginainen" kaipaa hieman täsmennystä.
Viittaatko "Mulkendaalilla" miehiseen sukuelimeen (Että ts. olisin ns. "mulkku?") Usko pois, olen kuullut elämässäni pahempiakin nimityksiä, eikä tuo enää juuri hetkauta. Onko tuo pahin nimitys mihin pystyt?, Vaiko onko tällä teilläpäin jokin erikoisempi merkitys?
"Vaginainen lopun elämä" taas. Viittaatko nyt tällä V.A.G.- yhtiöön ja sen tuotteisiin (Volkswagen) vaiko aiemmin "Vhittuun suksimiseen", ts. vaginaan?
Muutenkaan tuo viestisi sisältö ei oikein avaudu, lähinnä näyttää olevan jotakin tajunnan virtaa ulostettuna näytölle vailla mitään sen suurempaa ajatusta.
Koska et kykene tuottamaan edes ymmärrettäviä herjoja, ei ole minun vikani, että ne eivät uppoa. Toki, mikäli tällä saatte jossakin peräkylän virtsan- ja keskikaljantuoksuisessa pikkubaarissa muiden aikamiespoikien kanssa naurut kun toinen ei ymmärrä, niin hyvä niin, En tosin ymmärrä mikä ilo on herjata, kun toinen ei edes ymmärrä että häntä on herjattu, eikä näin oleen osaa edes loukkaantua.
Tuo "lopun elämääsi, sitä ei montaa päivää enää ole. Olisit ajatellut aiemmin." taas kuulostaa aavistuksen verran laittomalta uhkaukselta.
Ai niin, tuosta edellisestä viestistäni unohtui nuo neitimäiset homohymiöt, joten laitetaan niitä nyt sitten tähän loppuun vähän enemmän. :D :o =D =) =p \o/ - vieläkin ehdit
"The_Rat" kirjoitti:
Parahin suviseuralainen.
Voisitko täsmentää mikä on "mulkendaali", myös "vaginainen" kaipaa hieman täsmennystä.
Viittaatko "Mulkendaalilla" miehiseen sukuelimeen (Että ts. olisin ns. "mulkku?") Usko pois, olen kuullut elämässäni pahempiakin nimityksiä, eikä tuo enää juuri hetkauta. Onko tuo pahin nimitys mihin pystyt?, Vaiko onko tällä teilläpäin jokin erikoisempi merkitys?
"Vaginainen lopun elämä" taas. Viittaatko nyt tällä V.A.G.- yhtiöön ja sen tuotteisiin (Volkswagen) vaiko aiemmin "Vhittuun suksimiseen", ts. vaginaan?
Muutenkaan tuo viestisi sisältö ei oikein avaudu, lähinnä näyttää olevan jotakin tajunnan virtaa ulostettuna näytölle vailla mitään sen suurempaa ajatusta.
Koska et kykene tuottamaan edes ymmärrettäviä herjoja, ei ole minun vikani, että ne eivät uppoa. Toki, mikäli tällä saatte jossakin peräkylän virtsan- ja keskikaljantuoksuisessa pikkubaarissa muiden aikamiespoikien kanssa naurut kun toinen ei ymmärrä, niin hyvä niin, En tosin ymmärrä mikä ilo on herjata, kun toinen ei edes ymmärrä että häntä on herjattu, eikä näin oleen osaa edes loukkaantua.
Tuo "lopun elämääsi, sitä ei montaa päivää enää ole. Olisit ajatellut aiemmin." taas kuulostaa aavistuksen verran laittomalta uhkaukselta.
Ai niin, tuosta edellisestä viestistäni unohtui nuo neitimäiset homohymiöt, joten laitetaan niitä nyt sitten tähän loppuun vähän enemmän. :D :o =D =) =p \o/No sukshippas sitten vaan vaikka anukseesi. Mulkendaali kun olet.
- Iso mutta hidas
Katsos kun meistä miehistä 90-prosentilla on sellainen harhaluulo että he ovat keskivertoa parempia kuljettajia. Tämän suuntaisia tuloksia saatiin kyselyissä jo 70-luvulla ja tuskinpa tämän harhaluulon valassaolevia tänäpäivänä on yhtään vähempää. Näille itseään parhaimpina kuljettajina pitäville on yhteistä se että heillä on pakonomainen tarve osoittaa sitä ylivertaisuuttaan kaikille ja kaikkialla. Tätä opettamista esiintyy tietysti eniten itse liikenteessä erilaisina käsimerkkeinä,kiilailuina,valojen vilkutteluina ja tööttäilynä mutta myös netissä nämä suuret mestarit myös levittävät sitä suurta osaamistaan. Vaikka internetissä ei kukaan voi saada minkäänlaista reaalihenkilöön kohdistuvaa ihailua tai palvontaa oli sitten miten hyvä tahansa koska kukaan ei täällä esiinny omilla kasvoillaan tai henkilötiedoillaan mutta silti näiden nimimerkkien takana itselleen suurta mestarin leimaa haluavat jaksavat hakea olin taas oikeassa-fiiliksiä sillä että vänkäävät asioita loputtomiin vaikkei selvyyttä juuri koskaan tulisikaan kiistelyn alaisesta asiasta. Omasta mielestään jokainen on mielipiteineen ja faktoineen oikeassa.
Niin nämä ASIANTUNTIJAT jaksavat vuodesta toiseen tuoda sitä erinomaisuuttaan esille. Meille muille,siis sille 10-prosentille autoilijoista jää vain sivustaseuraajan osa. Muistan 80-luvulla omaa ajouraani aloittaessani tuntevani myös näitä paremman kuljettajan kuvitelmia mutta kun 80-luvun lopussa aloitin työni raskaankaluston puikoissa nämä paremman kuljettajan kuvitelmat pikkuhiljaa häipyivät. Nyt lähes 25 vuotta rattia pyörittäneenä ja muutaman miljoonan ajaneena on nämä paremman kuljettajan harhat hävinneet kokonaa. Vaikka kokemusta onkin tullut on itselle kehittynyt omaa ajamista kohtaan jokseenkin tiukka arvostelukyky ja huomaan päivittäin että asioita olisi voinut tehdä paremmin ja turvallisemmin!
Btw,näiden parhaiden kuljettajien kirjoittelujen lukeminen on kyllä mielenkiintoista ja hauskaa. - Ei asiantuntija tod
En väitä ainakaan olevani paras ja ainoa oikea kuljettaja tai mikään asiantuntija vaikka ylinopeutta ajankin, tiedostan sen että teen väärin. Mutta Suomen teillä voi ajaa paljon kovempaa kuin mitä nopeusrajoitukset näyttävät. Tiet sen verran hyvässä kunnossa. Täällä esimerkiksi vatvotaan aina ylinopeuksista. Tiedoksi vaan tällekin palstalle, että ylinopeudesta huolehtiminen ei ole teidän tehtävä, vaan poliisin. Mutta sen verran minäkin kommentoin ylinopeus asiaa, että...päätin ajella motaria 100kmh nopeudella ja kuinka huvittavaa, että kaikki menivät ohi 110 nopeutta arvatenkin. Mitä voittaa 10kmh ylinopeudella? :D:D Itse sain mennä rauhassa edeten, se oli ihan kiva. Yleensä ajelen 140kmh ja se on oikeastaan stressaavaa kun aina joku tulee jossain vaiheessa eteen ja pitää varoa...mutta kyllä siinä aikaakin on säästynyt...älkää kysykö mihin sen ajan käytän.
- viherkommari
Et kai luule että moottoritien nopeusrajoitus olisi jonkilainen raja jonka ylityksen jälkeen tapahtuisi jotakin adrenaliiniä kehittävää? Ei, nopeusrajoitus on yksi sääntö muiden joukossa. Kuten 0,5 ja 1,2 promillerajat rattijuopumuksessa.
Ei väärissä luuloissa ole mitään vikaa, siksihän keskustelua käydään. Minäkin olen aiemmin luullut asioita joista olen myöhemmin korjannut mielipidettäni.
Nämä vihamieliset ei-liikenteeseen liittyvät kommentit pilaavat palstan. Vaikka kaipa mainittu hiihtäminenkin liittyy liikenteeseen, tosin ei tällä kertaa keskusteltavaan aiheeseen. - viherkommari
>>"Tiedoksi vaan tällekin palstalle, että ylinopeudesta huolehtiminen ei ole teidän tehtävä, vaan poliisin."
Mikä sinä sitten olet määräämään ketä ylinopeus kiinnostaa? Tosin jos itse syyllistyt ko. rikoksiin niin tottahan toivot ettet jää siitä kiinni!
Et ole tainnut käsittää miksi ylinopeus on kiellettyä? Poliisi tekee juuri sitä valvontaa mikä koetaan tarpeelliseksi, ja kyllä minä silloin tällöin soittelen 112 että kaahari vaarantaa liikennettä (esim. lapsiperheitä). Mistä Poliisi saisi tiedon rikoksista ellei niistä ilmoiteta? Ei joka puolelle voi hidastetöyssyjä rakentaa vain siksi että OSA kuljettajista ei osaa hiilitä itseään. - katteleppa sieltä
viherkommari kirjoitti:
>>"Tiedoksi vaan tällekin palstalle, että ylinopeudesta huolehtiminen ei ole teidän tehtävä, vaan poliisin."
Mikä sinä sitten olet määräämään ketä ylinopeus kiinnostaa? Tosin jos itse syyllistyt ko. rikoksiin niin tottahan toivot ettet jää siitä kiinni!
Et ole tainnut käsittää miksi ylinopeus on kiellettyä? Poliisi tekee juuri sitä valvontaa mikä koetaan tarpeelliseksi, ja kyllä minä silloin tällöin soittelen 112 että kaahari vaarantaa liikennettä (esim. lapsiperheitä). Mistä Poliisi saisi tiedon rikoksista ellei niistä ilmoiteta? Ei joka puolelle voi hidastetöyssyjä rakentaa vain siksi että OSA kuljettajista ei osaa hiilitä itseään.Sinä piipertäjä sairaine luonteinesi olet kaikkein vaarallisin nyhertäjä liikenteessä.
Kohdalla kun osut niin voi olla että joudut käpyjä keräämään. - Ei asiantuntija tod
katteleppa sieltä kirjoitti:
Sinä piipertäjä sairaine luonteinesi olet kaikkein vaarallisin nyhertäjä liikenteessä.
Kohdalla kun osut niin voi olla että joudut käpyjä keräämään.Mitä tuo Viherkommari höpöttää...kirjoitan mielestäni ihan asiallisen viestin enkä mitään provoa ja hän rupee jauhamaan jotain sontaa ja provosoituu :d Niimpä niin...mikä minä olen sanomaan kuka saa arvostella tai määrätä ylinopeudesta puhumisesta. Mutta mikäpä sinä olet minun ylinopeuttanikaan tuomitsemaan ja sitä kyttäämään? Get a life. Katsoisit omaa mittariasi. Poliisi tekee lopullisen päätöksen. Ja sitä paitsi tuskinpa jos soitat jonnekin 112 niin he vain saattavat nauraa soitollesi ja puhelu ei riitä todisteeksi siitä ylinopeudestani. Itse vaikutat siltä, että olet mielestäsi täydellinen (kaikessa) ja ajat aina täysin oikein, ei ikinä ylinopeutta. Olen myöntänyt, että en ole täydellinen. Ja sitä paitsi kaikkihan tuolla ajavat ylinopeutta...kuten sanoin...ajoin yhtenä päivänä tasan 100kmh ja kaikki menivät ohi. Eikös 10kmh ole kanssa tuomittavaa? 3kmh se ylinopeusraja muistaakseni oli? En saisi siis ajaa lujempaa kuin sinä tai kukaan ei saa ajaa sinua lujempaa. Kommari haluaa tasoittaa kaiken, kaikki samalle viivalle. No...kommarithan ovat aina katkeria kaikille kaikesta. ''Kaaharit'' eivät ole syypäitä kaikkeen. Väitän, että juopot ja kaikenlaiset muut säheltäjät tuolla onnettomuuksia aiheuttaa enemmän kuin ''kaaharit'' ja peräti he menevät nopeusrajoitusten mukaan tai niiden ali. Montako kertaa on liikenneonnottomuuksien yhteydessä mainittu nopeuden olevan syypää onnettomuuteen? Enkö saisi silloinkaan ''kaahata'' jos minulla olisi kuolemaa tekevä äitini kyydissäni joka pitää äkkiä viedä sairaalaan? En nähtävästi, olethan katkera kommari. Enkä ole mikään juoppo, en edes juo. En ole aiheuttanut onnettomuuksia. Itse sinä kylvät pahuuden siementä noilla parilla viestilläsi...
- pena vaan
Niin kyllähän se ylinopeus saattaa auttaa aikataulun kiinni kirimiseen. Tällöin tosin yritetään paikata jo aiemmin tapahtunutta virhettä, nimittäin ajoaikataulun suunnitteluvirhettä. Ihminen vaan kuvittelee ehtivänsä päivän aikana vaikka minkälaisiin suorituksiin, sitten hermoillaan... vaikka olisi voinut varata aikaa vaikka vain viisi minuuttia lisää!
- peerlesi
Sitroeni taitaa olla sitikan miehiä heti viimeisen päälle. Paljo tulee asiantuntialausuntoja palstalla kuin palstalla. Tietää autoista ja liikenteestä kaiken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi832716On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole582634Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.702594Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä962547Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu882065Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502012Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411866Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk511500Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve331459Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?161456