Miten nainen valitsee naistentansseissa?

Miten menee?

Millä perusteilla te naiset valitsette, kun on naisten hakuvuoro?

10

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin menee

Haen sellaisia miehiä, joista tiedän, että osaavat tanssia. Tanssikurssikuninkaita en hae, tavallinen tanssin taitaja riittää. Kunhan vetävä foksi ei mene kävelyksi, se riittää.

• Taito & taito

Haen tanssitaitoisia. Ihan sama miten taidot on hankittu. Jos olen uudessa paikassa, enkä ehdi arvioida tanssitaitoa, haen niitä, joiden kasvot ja ilme miellyttävät. En yleensä hae miestä, jonka asu vaikuttaa tanssiin sopimattomalta (esim. college tai villapaita) sillä niin lämmin asuvalinta kertoo siitä, etteivät he tanssi kovin aktiivisesti.

Yritän välttää kovin vatsakkaita miehiä, koska liian monta kertaa on käynyt niin että mies "vetää" oikealla kädellään minut vatsansa päälle ja se on todella epämukavaa ja tekee tanssimisen lähes mahdottomaksi, koska en pysty seisomaan omilla jaloillani. Tunnen tosin useita erinomaisesti tanssivia vatsakkaita miehiä, joiden kanssa tätä ongelmaa ei ole. Tuntemattomista ei vain voi tietää miten he vatsansa kanssa pärjäävät.

• nimimerkkivarattu

Vaihtelee,riippuen siitä mikä fiilis itsellä on. Koska käyn harvoin tansseissa ja en tunne kuin muutaman, haen heitä, jotka olen kokenut hyviksi viejiksi.. Useimmiten valitsen hänet, joka on vähän pitempi kuin minä, tai erittäin pitkä, jos kaikki "tutut" on jo viety lattialle, koska itsekin kuulun keskivertoa Suomalaista naista pitempään ryhmään.

Sitten on myös valintakriteerinä hän, jonka näen olevan innokas lähtemään juuri sille kappaleelle. Sen innokkuuden näkee "odottavasta" asennosta/katseesta ja ehkä sormet/käsi/jalka taputtelee jo rytmiä hillitysti.

Sitten seuraavana kriteerinä onkin arvio siitä osaako hän mahdollisesti kädenalitansseja. Olen jo ehkä nähnyt hänen niitä tanssivan (useimmiten).

Ikä ei ole kovin tärkeä, vaikkakin ihan nuoret pojat kauhistuvat näkyvästi jos tulen hakemaan että vältän heiitä. Pyrin etupäässä hakemaan ikäisiäni tai molemmin puolin.

• Adel

Haen yksinkertaisesti niitä miehiä, jotka tanssivat ja kantavat itsensä hyvin ja jotka osaavat suhtautua tanssimiseen huumorilla. En erityisesti välitä liiallisista "tekniikkakikkailijoista"; minulle riittää se, että perustanssiminen on kunnossa ja että rytmitajua löytyy. Puhdas, ja nimenomaan puhdas, perustanssi hyvän viejän kanssa on tanssilajista riippumatta paljon nautinnollisempaa kuin ainainen kikkailu, sanon minä, vaikka kilpatanssiakin harrastan.

Haen usein tuttuja, mutta aina myös jotakin uutta henkilöä ihan vain sillä perusteella, mitä tanssilattialla näen. Joskus pidän tanssitaukoja ja tsekkailen tanssittajatarjontaa. Jos on joku, jonka vientityyli pistää silmään positiivisessa mielessä, haen häntä naistenhaulla, tunsin häntä tai en.
      En katso ulkonäköä enkä ikääkään, vaikka nuori olenkin. Henk.koht. olen tanssipaikalla tanssimassa, en etsimässä kumppania.

• Yksflikka1111

Hyvä tanssitaito on tärkein kriteeri. Haen miestä jonka kanssa olen tanssinut ennen ja sen perusteella tiedän hyväksi tanssijaksi. Toiseksi saatan hakea jotakuta jonka olen nähnyt tanssivan hyvin. Haen aika harvoin ketään jonka tanssitaidosta en tiedä yhtään mitään. Tanssin itse miltei kaikkia lavoilla soitettavia lajeja (enemmän tai vähemmän hyvin), joten valikoin haettavaa myös sen perusteella, että mies osaa viedä lajityypillisellä tavalla.. esim. cha-cha-chaa.

Jos on mahdollisuus valita, mielelläni tietenkin haen suunnilleen omaa ikäluokkaani olevaa miestä, mutta myös selvästi itseäni vanhempi herra käy vallan hyvin, kunhan vain on tanssitaito kohdillaan. Aivan nuoria poikia haen aika harvoin, joskus saatan hakea jos näyttää siltä, ettei kukaan nuoremmista tytöistä poikaa hae, tai jos muista yhteyksistä tunnen ko. nuorukaisen suhteellisen hyvin.

• Virkis

Haen varmasti luottotanssittajiani, ainakin joitakin, mutta joka kerta 2- 3 uutta kasvoa. Kriteereinä voi olla eri kerroilla eri asiat: pituus, komeus/vähemmän komeus, paidan väri, hymy, silmälasit, hiusten väri/ kaljuus jne.... jokin yhdistävä tekijä joka tapauksessa. Omaa pikkuvirkistystä. On tuonut mahtavia tanssituttavuuksia mukanaan, suosittelen!

• Tuttuja enimmäkseen

Haen takaisin, jos minua on hakenut joku uusi mieluisa mies miestenhaulla. Kaikkia uusia hakijoita en hae takaisin. Jos mies kikkailee liikaa erinomaisuudellaan ja on jotenkin poissaoleva, niin jätän kyseisen tapauksen muille haettavaksi. Ei välttämättä edes halua vastahakua. Pakkeja en ole koskaan lavoilla saanut, kun en liian nirppoja miehiä hae. Tuttuja ja turvallisia on kiva hakea, uusia ei edes ehdi jos tuttuja on sopivasti paikalla. Joskus toki bongaan uusiakin.

• ei niitä oikein oo

Haen vain seksikkäitä miehiä = ei kaljamahaa, ei kaljua, pitää olla pitkä, ei farkkuja, tsekkaan ennen hakua tapauksen tanssitaidon. Vanhoja en hae ( yli 60) enkä myöskään liian nuoria (alle 22). Aika vähän on yleensä sopivia.

• ei oo ei tuu

Juu, tuollaisella asenteella ei niitä oikein oo. Ja siinä valintaa tehdessä joku vähemmän kranttu kerkeää edelle. Ehkäpä hyvä niin...

• tangon huumaa

Joo noihan on tärkeitä asioita "tanssimisessa."

Jos nyt joka kerta ei satu oleen yhtä ainutta noita kriteereitä täyttävää, voi seuraavalla kerralla olla useampikin. Onnea vaan tanssi-illoilles.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe