Ei tajua..

Tyhmä?

Olemme pariin otteeseen olleet illan istujaisissa mieheni pariskunta ystävien kanssa. Mieheni on siis tämä oinas. Hän on tuntenut pitkään miespuolisen ystävänsä, jonka kumppani on myös oinas.
Huomasin jo viime keväänä, mieheni parin oluen otettuaan, että hän alkoi ns. pelleillä tämän kaverinsa tyttökaverin kanssa sipseillä. No nyttemmin oli toiset illan istujaiset, missä pojat pelasivat konsolilla ja olimme keskustelemassa sohvalla. Olin hieman etäämmällä, kun huomasin että tämä mieheni nojautui tätä kaverinsa tyttöystävää kohden sohvalla, kasvojen eteen ja alkoi selittää miten peliä pelattiin, minkä jälkeen hän totesi ystävälleen että kertoi tämän tytölle miten peliä pelataan.

Minä en ymmärrä mitä tuo oli. Olemme seurustelleen n. 3 vuotta ja he suunnilleen yhtä kauan. Alkaako oinas ihastua tähän toiseen oinaaseen vai miten tuo käytös pitäisi tulkita. Hän on asiallinen selvin päin ja keskustelee tämän tytön kanssa kuin keskustelee miesystävilleenkin, mutta muutaman oluen jälkeen näissä illan istujaisissa yleensä näin.

Yritin puhua tästä myöhemmin niin hän sanoi ettei sellaista voi selittää miksi käyttäytyy tiettyjä ihmisiä kohtaan tietyllä tavalla. Tilanne on vain silloin jos he sattuvat olemaan vierekkäin sohvalla ja mieheni on jo jonkin verran ottanut, mutta ei silmin havaittavissa humalassa sentään ole.

2

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lvety

Seurustelen oinaan kanssa ja hän myös käyttäytyy eri ihmisiä kohtaan eri tavoin. Esim. Jos hän puhuu puhelimessa,tiedän äänenpainosta puhuuko hän miehen vai naisen kanssa.Myös sukulaisten ja kaverien kanssa puheääni on eri,ei siis ainoastaan jutut.

• viatonta

Kai kaikki ihmiset käyttäytyvät hieman eri tavalla ihmisiä kohtaan riippuen suhteen laadusta tms.

Aloittajan miesystävä tykkää jostain syystä hieman flirttailla kaverin naisystävän kanssa. Se voi olla aivan viatonta. Mutta varmaan mies pitää ko. naisesta ja siinä ei tietenkään ole mitään pahaa. Toisista ihmisistä pitää enemmän kuin toisista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe