Karon beach, Karon Village

75 päivää

Olisiko joku kyseisessä hotellissa vieraillut lähiaikoina? Joitain keskusteluja hotellista löysin, mutta olivat jo useamman vuoden takaisia. Bungalowista on huone varattu, voiko siellä pari viikkoa majoittua, vai pitäisikö vaihtaa hotellin puolelle?

14

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karon village

Myöskin itse kaipailen tuoreita tietoja kyseisestä hotellista :)

• ok

Bungalowissa olin viikon pari vuotta sitten!
      Alkeellinen varustus. Rakennettu about 1970 luvulla. Suosittelisin vaihtoa hotelli huoneeseen.
      Muuten hotelli ihan siisti uima-altaineen. Allas ei mikään iso, mutta riittävän kokoinen. Allas-alueella kiva baari, josta saa snackejä.
      Hotellilta matkaa katalle tai karonille jonkin verran joten joudutte ottamaan tuk tuk -kyydit, ellette ole kovia kävelemään.
      Hotelli kaikinpuolin ihan ok!

• Ei enää niin kovin kauaa

Täytynee paikan päällä katsoa huonevalintaa uudelleen ja miettiä sitten mahdollista vaihtoa, jos se vaan onnistuu. Mahtoikohan hotellista löytyä kirjanvaihtopistettä? Tällaiselle himolukijalle erittäin tärkeä tieto :)

Matka alkaa lähestyä jo kovaa vauhtia, aamukamman piikit ovat vähentyneet jo melkein olemattomiin. Ensimmäinen reissu tuonne maailmankolkkaan on siis tiedossa, joten sekin antaa vielä oman mausteensa tähän matkakuumeeseen :)

• 2580
        Ei enää niin kovin kauaa kirjoitti:

Täytynee paikan päällä katsoa huonevalintaa uudelleen ja miettiä sitten mahdollista vaihtoa, jos se vaan onnistuu. Mahtoikohan hotellista löytyä kirjanvaihtopistettä? Tällaiselle himolukijalle erittäin tärkeä tieto :)

Matka alkaa lähestyä jo kovaa vauhtia, aamukamman piikit ovat vähentyneet jo melkein olemattomiin. Ensimmäinen reissu tuonne maailmankolkkaan on siis tiedossa, joten sekin antaa vielä oman mausteensa tähän matkakuumeeseen :)

Moro.Jos vaan vielä onnistuu,niin vaihda koko hotellia,varsinkin jos reissusi on ensimmäinen phuketiin.Itse en ole hotellissa koskaan eds käynyt,mutta tuttavaperhe haukkui hotellin maasta taivaaseen.Kuulemma mikään ei pelannut,ilmastointia käytiin korjaamassa ainakin kolme kertaa,huoneen vaihto ei jostain syystä onnistunut.Uima-allas oli todella roskainen ym.Tuli mieleen Bulgaria.Itse suosittelen vaikka Centara beach resortia karonilla.Varma valinta.

• Käyitsekatsomassa
        2580 kirjoitti:

Moro.Jos vaan vielä onnistuu,niin vaihda koko hotellia,varsinkin jos reissusi on ensimmäinen phuketiin.Itse en ole hotellissa koskaan eds käynyt,mutta tuttavaperhe haukkui hotellin maasta taivaaseen.Kuulemma mikään ei pelannut,ilmastointia käytiin korjaamassa ainakin kolme kertaa,huoneen vaihto ei jostain syystä onnistunut.Uima-allas oli todella roskainen ym.Tuli mieleen Bulgaria.Itse suosittelen vaikka Centara beach resortia karonilla.Varma valinta.

Jaahas. Hotellia haukkuu hän, vaikka ei itse ole edes paikassa käynytkään. Eihän siihen hintaan mitään luksusta voi odottaakkaan. Toi centara on jo aivan erihintainen hotelli. Pari tuttua on parasta aikaa karon villagessa, ja ihan ok hotelliksi sanovat.

• 2580
        Käyitsekatsomassa kirjoitti:

Jaahas. Hotellia haukkuu hän, vaikka ei itse ole edes paikassa käynytkään. Eihän siihen hintaan mitään luksusta voi odottaakkaan. Toi centara on jo aivan erihintainen hotelli. Pari tuttua on parasta aikaa karon villagessa, ja ihan ok hotelliksi sanovat.

Hintaeroa on kokonaiset about 300 euroa kahdeltaviikolta kahdelta hengeltä,jos menee pakettimatkalla.Kukin tietenkin punnitsee mihin lomallaan satsaa.Kuitenkin väitän jo kuvienkin perusteella,että centarassa saa rahoilleen enemmän vastinetta.
        Hienoa,jos tuttavasi ovat hotelliin tyytyväisiä.Tärkeintähän on se,että loma jota on kauan odottanut tuntuu onnistuneelta,on sitten 2 tai 5 tähden hotellissa.

• 2581
        2580 kirjoitti:

Hintaeroa on kokonaiset about 300 euroa kahdeltaviikolta kahdelta hengeltä,jos menee pakettimatkalla.Kukin tietenkin punnitsee mihin lomallaan satsaa.Kuitenkin väitän jo kuvienkin perusteella,että centarassa saa rahoilleen enemmän vastinetta.
        Hienoa,jos tuttavasi ovat hotelliin tyytyväisiä.Tärkeintähän on se,että loma jota on kauan odottanut tuntuu onnistuneelta,on sitten 2 tai 5 tähden hotellissa.

Jaa-a, 760€ tjärellä karon villageen 2vk äkkärillä. Taitaa tulla pikkasen enemmän erotusta. Tripadvisorin sivuilla ei kovin huonoja kommentteja. Käy ensin itse katsomassa, ennenkuin kommentoit. Ei ne hommat mene aina putkeen 5 tähden hotelleissakaan. Kokemusta on. Ja mikä on vastine. Se että on isompi allas, parempi aamupala, vai se, että on koko ajan joku pokkuroimassa edessä, kuten useissa 5 tähden hotelleissa. Ompa rentouttavaa joo. No, kukin taaplaa tyylillään. Ja mitä tekemistä sillä on hotellin kanssa, mones kerta on Phuketissa????

• huoneen tarkoitus
        2581 kirjoitti:

Jaa-a, 760€ tjärellä karon villageen 2vk äkkärillä. Taitaa tulla pikkasen enemmän erotusta. Tripadvisorin sivuilla ei kovin huonoja kommentteja. Käy ensin itse katsomassa, ennenkuin kommentoit. Ei ne hommat mene aina putkeen 5 tähden hotelleissakaan. Kokemusta on. Ja mikä on vastine. Se että on isompi allas, parempi aamupala, vai se, että on koko ajan joku pokkuroimassa edessä, kuten useissa 5 tähden hotelleissa. Ompa rentouttavaa joo. No, kukin taaplaa tyylillään. Ja mitä tekemistä sillä on hotellin kanssa, mones kerta on Phuketissa????

Eihän huoneessa tehdä muuta kuin nukuta, vaihdeta vaatteita, peseydytä ja säilytetä tavaroitaan. Kyllä kolmen tähden hotelli on aivan riittävä. Kunhan hotellissa vain on koneellinen ilmastointi, minibaari (jääkaappi)vartioitu safty box, uimaallas , parveke ja aamupala (ei välttämäton mutta hyvä olla).

• ei enää niin kauaa
        huoneen tarkoitus kirjoitti:

Eihän huoneessa tehdä muuta kuin nukuta, vaihdeta vaatteita, peseydytä ja säilytetä tavaroitaan. Kyllä kolmen tähden hotelli on aivan riittävä. Kunhan hotellissa vain on koneellinen ilmastointi, minibaari (jääkaappi)vartioitu safty box, uimaallas , parveke ja aamupala (ei välttämäton mutta hyvä olla).

Emme mitään luksusta ole etsimässäkään, tietyin kriteerein hotelli aikanaan varattiin ja hotellitietojen perusteella valittu hotelli nämä kriteerit täyttyvät. Todellisuus ja mainokset eivät aina vastaa toisiaan ja sen takia on kiva kuulla omakohtaisia kokemuksia. Tripadvisorin arviot näyttivät olevan ihan positiivisia, mutta osa niistäkin oli useamman vuoden takaa ja ajan myötähän asiat voivat muuttua.

Mutta eiköhän me vaatimattomaankin tyytyväiset voida pari viikkoa tuolla majoittautua. Huomattiin vasta myöhemmin, että bungalowhuoneen ja hotellihuoneen kokoero on aika suuri, muuten varustustaso pitäisi olla sama huonetyypistä riippumatta.

• Hoh hoijaa
        2581 kirjoitti:

No joo,äkkilähdöllä varmaan,mutta alkuperäinen kysyjä tuskin on hotellia ottanut äkkilähdöllä,kun on ainakin joulukuussa varannut.Mutta jos katsoo centaraa finnmatkoilta ja karon villagea tjäreltä,niin hintaero on 300 vähän päälle.Kerroin vain mitä tuttavapariskunta sanoi hotellista.Uskon heitä,niinkuin sinäkin näytät uskovan "paria tuttuasi".
        Alunperin tarkoitukseni oli kertoa nim.merk 75 päivää mitä itse hotellista olen kuullut.Eikä missään nimessä pahoittaa kenenkään matkalle lähtijöiden mieltä.Mutta,varsinkin kun reissulle lähtee ekaa kertaa,niin loman onnistumisen edellytykset ovat huomattavasti paremmat,jos hotelliin on satsannut pikkasen enemmän.
        Tarkoititko,että käyn ensiksi katsomassa,mitä muut ovat kommentoineet,että tiedän sitten mitä minun pitää kommentoida,vai jotain muuta???
        En ole mikään phuketin asiantuntija,mutta jotain kuitenkin tiedän,vaikka reissuni ovatkin olleet 2 viikon mittaisia.Phuketiin,karonille,lähdemme vaimon kanssa toukokuussa 12 kertaa.Pakettimatkalla.Toivotan nim.merk. "ei enää niin kauaa"oikein hyvää matkaa,muistakaa suojautua auringolta,terv.2580

• Lisäys

edelliseen,tarkoitin centara karon tropicale resortia.2580

• hohoijakkaa

Hohoijaa 2580:lle

• ei enää niin kauaa
        hohoijakkaa kirjoitti:

Hohoijaa 2580:lle

Alkuperäinen kysyjä ottaa kiitollisena vastaan kaikenlaiset kokemukset. Mielipiteitä ja näkemyksiä on varmaan niin monta kuin on ihmisiäkin ja jokaisen mielipide on varmasti ihan oikea.

Kuten jo tuossa aiemmin laitoin, niin tiettyjen kriteereiden mukaan hotellin valitsemme. Ja mikäli voimme varsinaisen matkan hinnan pidettyä matalana, niin hyvä. Kokemukset aiemmilta matkoilta ovat osoittaneet, että kallein matka ei ole ollut se laadukkain. Luksusmajoitusta emme edes hakeneet, sen verran juntteja ollaan :)

Kiitos siis kaikille jo vastanneille ja lisää kokemuksia vielä ehtii lukea ennen matkaa. Niin ja jos joku paikalla käynyt osaisi kertoa siitä mahdollisesta kirjanvaihtopisteestä hotellilla.

• Joskus uudelleen
        ei enää niin kauaa kirjoitti:

Alkuperäinen kysyjä ottaa kiitollisena vastaan kaikenlaiset kokemukset. Mielipiteitä ja näkemyksiä on varmaan niin monta kuin on ihmisiäkin ja jokaisen mielipide on varmasti ihan oikea.

Kuten jo tuossa aiemmin laitoin, niin tiettyjen kriteereiden mukaan hotellin valitsemme. Ja mikäli voimme varsinaisen matkan hinnan pidettyä matalana, niin hyvä. Kokemukset aiemmilta matkoilta ovat osoittaneet, että kallein matka ei ole ollut se laadukkain. Luksusmajoitusta emme edes hakeneet, sen verran juntteja ollaan :)

Kiitos siis kaikille jo vastanneille ja lisää kokemuksia vielä ehtii lukea ennen matkaa. Niin ja jos joku paikalla käynyt osaisi kertoa siitä mahdollisesta kirjanvaihtopisteestä hotellilla.

Ihana hotelli. Rauhallista ja kaunista. Ihanat uima- ja porealtaat. Oltiin altaan äärellä bungalowissa pari vuotta sitten. Minusta huoneen sisustuskin oli tosi kaunis. Koita saada huone altaan ääreltä ; )

Hyvää lomaa !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe