Saako nykyään enää rukkasia?

Mies....

Ennenvanhaan ei ollu kovin epätavallista, että nainen kieltäytyi lähtemästä tanssimaan.
Onko nykyään tilanne muuttunut jotenkin tanssipaikoissa? Millaisille miehille annatte rukkaset?

10

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerta piisaa

Toista kertaa en lähde, jos kerran aikaisemmin olen erehtynyt saman epätahdissa loikkivan kanssa parketille. Naama on muistissa.

• Yksflikka1111

Kyllä niitä pakkeja vieläkin saa, joku pakittaa herkemmin, toinen ei juuri koskaan.

Itse annan pakit jos hakija on humalassa, eli näyttää humalaiselta tai haisee selvästi viinalta. Epäsiisteys on myös pakitusperuste.. esim. henkilö haisee pahalta (vanhalta hieltä, pesemättömältä). parta on ajamatta tai huonosti hoidettu risukko, hiukset likaiset ja rasvaiset jne. Joskus peruste voi olla myös täysin tanssiin sopimaton vaatetus (epämääräisen näköiset verkkarit, villapaita, lapikkaat tms.). Hyvin usein tällä tavoin pukeutunut henkilö on muutenkin epäsiisti ja/tai humalassa.

Yksiselitteinen syy antaa rukkaset on aikaisemmat epämiellyttävät kokemukset. Esim. hakija on pyrkinyt kopeloimaan tanssilattialla tai esittänyt enemmän tai vähemmän suoria vihjailuja, seksistisiä kommentteja tai viljellyt mautonta alapäähuumoria tms. loukkaavaa. Kenenkään ei ole mielestäni pakko tanssia henkilön kanssa jonka käytöstä pitää loukkaavana.

Myös totaalinen tanssitaidon puute on pakkiperuste. Jos ei ole alkeellisintakaan käsitystä tanssimisesta, askelista tai edes minkäänlaista rytmitajua, niin kiitos ei, en lähde lattialle. Arvostan varpaitani sen verran korkealle, etten halua jonkun tanssitaidottoman hyppelevän niiden päällä minuuttitolkulla.

Minusta tässä on aika kattava lista jo.. joku nuorempi tyttönen voi ehkä antaa pakit myös, jos häntä hakee aivan isoisäikäinen mies. Tosin harvinaisempaa sekin lienee.

Naisena olen itse saanut naisten haulla muutamat pakit (Ehkä neljästi viim. 7 vuoden aikana?). Ilmeisesti näille pakit antaneille joko naamani tai tanssitaitoni eivät ole olleet tarpeeksi hyvät.. mitään järkevämpiä selityksiä en ole saamilleni pakeille kuullut.

• Lusikkahharukka

Entä jos joku muu noista kertomistasi edellä toteutui?

NAisiin pätee partaa vaille kaikki nuo samat mitä kerroit ja pakkin saa vielä kannen päälle.

• Yksflikka1111
        Lusikkahharukka kirjoitti:

Entä jos joku muu noista kertomistasi edellä toteutui?

NAisiin pätee partaa vaille kaikki nuo samat mitä kerroit ja pakkin saa vielä kannen päälle.

Enpä usko. Tapanani on pukeutua tansseihin nätisti, tanssiin soveltuviin siisteihin ja hieman arkista juhlavampiin vaatteisiin. Joskus mekkoon, joskus housuasuun. En kulje tanssipaikalla verkkareissa, vanhoissa T-paidoissa tai saappaat jalassa. Osaan myös huolehtia hygieniastani käymällä aina suihkussa ennen tansseja, pesen hampaani ja käytän deodoranttia. Olen aina autolla liikkeellä, joten alkoholia en tansseissa nauti.

En myöskään pidä tapanani käpälöidä tanssittajiani, esittää suoria tai epäsuoria vihjailuja, seksistisiä kommentteja tms. loukkaavia puheita.

En myöskään ole koskaan saanut pakkeja itseäni nuoremmalta mieheltä. Tosin hyvin harvoin heitä haenkaan. Ymmärtäisin kyllä jos nuori poikanen ei halua tanssia itseään yli 10 vuotta vanhemman kanssa.

Tanssin enemmän tai vähemmän hyvin käytännössä kaikkia lavoilla tanssittavia tanssilajeja. Olen normaalipainoinen ja ulkonäöltäni viehättävä päälle kolmekymppinen nainen.

Saamani pakit ovat tulleet oman ikäisiltäni, tai vähän vanhemmilta, hyvän tanssitaidon omaavilta miehiltä, joiden kanssa en ole aikaisemmin tanssinut. Voin myös kertoa, etten ole heitä sen koommin hakenut uudelleen, enkä hae, naama on muistissa.

• Ootko nirppa

:D :D :D

Pakkitäti :D

• Tango

... Kyllä kuule MIEHILTÄ saa rukkasia ! Illassa napsahtaa naistentunnilla
      muutamat. Yleensä mies jota haen ei ole tanssinut kanssanni koskaan
      eli rukkaset tulee ku ei uskalleta lähteä kokeilemaan yhteisiä askeleita .

Kiitos , kaikille pelkureille - D

• ankeaa kävelyllä

En anna rukkasia kovin helposti, vaikka minulla on aikamoinen lista, minkä vuoksi voisin antaa rukkaset. Ennemmin väistän haun, minkä arvioin "ei miellyttäväksi" Siis lähden pois tanssitilasta.
      Miehiltä olen joskus saanut rukkaset, kun en ole suostunut kävelyttämiseen. Valitettavasti aika usein kävelytetään, ja ei jaksa kovin monta sellaista illan aikana.
      Ulkonäkö ei ole muuten minkäänlainen kriteeri vaan ainoastaan se että pitää olla siisti ja ei tietenkään humalassa.

• Hajuherkkä

Kun miehen suusta tulee viemärin haju.. koitan vältellä ja paeta, mikäli suuntaa uudestaan askeleensa kohti.

• Käytöstavat kunniaan

Annan pakit humalaiselle, joka on edellisellä tanssilla hinkannut itseään vasteli ja käpälöinyt tai jopa ängennyt suutelemaan kaulaani, mikä ei kuulu tanssiin ollenkaan. Mielestäni olen tällöin oikeutettu antamaan pakit. Muuten lähden kyllä kaikenlaisten puujalkojenkin kanssa, vaikka mieluiten tietenkin tanssin hyvän tanssitaitoisen veijän kanssa.

• Käytöst...

Sori nuo kirjoitusvirheet, on kiire..:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe