Oletteko saaneet rahat takaisin tai uudet tilalle ulkomailta ostetuista dvd aihioista.
Ostin nierleltä double layer levyjä 100kpl. Poltin 7 levyä joista vain 3 onnistui. Levyjen poltto on loppunut 99 prosentin kohdalla. Olen kokeillut polttoa kahdella eri asemalla, toinen asemista on aivan uusi levyjen mukana samassa lähetyksessä ostettu.
DVD levyjen palautus
5
108
Vastaukset
- öööllllpppp
No ei varmaan saa rahoja takasin. Halvat aihiot on paskoja, ei niitä parane ostella, tuhoprosentti voi olla yli 50 prosenttia.
Mulla halpojen aihioitten tuhoprosentti on ollut 2-3 %, poltettu joitakin satoja levyjä.
- .....,,,,-----......
Noihin nierlen lasinalusiin ei kannata mitään tärkeää edes yrittää polttaa! varmuuskopiot ulkoiselle tai tikuille! rahat on männeet sanon minä!
- donnerwetter!!
Sinulla on käynnyt huono onni.
Minä olen ostanut ko.firmasta useita satoja CD ja DVD aihioita eikä ainoatakaan
"lasin alustaa" ole syntynyt. Ja levyt on aina sieltä halvimmasta päästä;)
Nierle ei palauta rahoja vaan lähettää uudet levyt tai hyvittää hinnan seuraavassa tilauksessa.
Lähetä englanninkielinen palaute. - N_Ruhanen
Koodi jolla saa Nierlen tilauksesta 5e alennuksen.
5EUR310811
Koodia voi käyttää niin monta kertaa kuin haluaa. ;)
Voimassaoloaikaa en tiedä joten kannattaa toimia nopeasti!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791903- 1791446
- 246900
- 78875
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611