Mä funtsin et

hörppis55v.

Ota vaan sbuge. Funtsaa sossu bungaa hyyryn ,sit ku se vetää sorbusta ja vinettoo ja sjungaa jurrissa pettäjäntietä sekä kankaan kaunista Katriinaa niin naupurit häiriintyy ja panee kämpän myyntiin,niin voit mennä ostajaks ja sanoo et eihän täst voi paljon bungaa ku naapuris budjaa deegu, pudotutat hintaa ja tsöbaat luukun ittelles johan otat hyyryläiseks toisen sburgun . Hyyryn bungaa tietty sossu .Näin pääset pikkuhiljaa byggan kuninkaaks.

11

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hörppis55v.

oli muuten huippuu sillon ennen ko mä olin aina uudes kämpäs. Sossu makso vuokrat mut mä lensin dokaamisen ja mun frendien takii pihalle aina. Ku on työkyvytön brenkkujen takii niin bonjatkaa et ei tarvi omaa asumist maksaa.

• -?-

Oletko sitten joskus ihan itse maksanut asumisesi palkka-ansioista, eli ei sossusta?

• hörppis55v.

Sossu maksaa edelleen mun vuokrat vaik mä lopetin dokaamisen jokis aika sit. Funtsin et mä maksoin joskus parikybäsenä hyyryy itse .Mä saatoin olla sillon duunissa jossain.

• Kys.

Onko teikäläinen ollut tässä maailmassa koskaan hyvä, muuta kuin viinan ryystämisessä, hyödyllisyydestä puhumattakaan?

• hörppis55v.
        Kys. kirjoitti:

Onko teikäläinen ollut tässä maailmassa koskaan hyvä, muuta kuin viinan ryystämisessä, hyödyllisyydestä puhumattakaan?

Kyllä mä oon aina osannu mun frendei naurattaa, et sikäls. Juotiin aina toisten fyrkat ja sit sekoiltiin oikeen urakalla. Sillä mä lensinki niin monesti pihalle kämpistä. Mut sossu makso mun vuokrat...

• hörppis55v.
        hörppis55v. kirjoitti:

Kyllä mä oon aina osannu mun frendei naurattaa, et sikäls. Juotiin aina toisten fyrkat ja sit sekoiltiin oikeen urakalla. Sillä mä lensinki niin monesti pihalle kämpistä. Mut sossu makso mun vuokrat...

hörppishurppis brum brum jukupliut et sikäls

• hörppis55v.
        hörppis55v. kirjoitti:

hörppishurppis brum brum jukupliut et sikäls

Rankka 30-vuoden dokaaminen aiheutti et mulle on tullu pakkoliikkeit varsinki käsil . Ku mä selitän niin voin heiluu samal aik paljon. Tähän kela bungaa mul lääkkeet, et sikäls

• hörppis55v.

sit mä oon pitäny aina pitkis lettii ja mun kamat on aina haissu röökille et sikäls.

• hörppis55v.

Huomenna tulee sossust fyrkkaa ja sit mä haen mun lääkkeet et sikäls . Mä oon ollu niinku kolme vuot dokaamatta niin mä oon saanu pitää huilitaukoo. Et mä skulaan nykyään paljon enemmän rock.

• hörppis55v.

kyl nä lääkkeet skulaa ku mul on noit pakkoliikkeit. Toimii niin et mä oon lähes oireeton et sikäls .

• hörppis55v.
        hörppis55v. kirjoitti:

kyl nä lääkkeet skulaa ku mul on noit pakkoliikkeit. Toimii niin et mä oon lähes oireeton et sikäls .

brum brum brum, hörppis jeppis . Mä epäilen et tendströmi on dokaillu yht paljon ku mä. Mä bonjaan sen kirjoituksist tän jutun et sikäls

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1995
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      614
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      204
      575
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe