Mitä kappaleita soi nrj:lä eilen 19.12.2011 Klo 21.40-22.00.
Siinä välissä tuli todella hyvä kappale, eikö näitä soitto tietoja mistään saa?
Juontaja sanoi esittäjän tai bändin kappaleen soitua ja oli nimiään ehkä The cheater tai jokin mutta kappale oli kuitenkin cover biisi.
Olen sen kappaleen kuullut toiselta esittäjältä vaan en millään muista keltä.
Kappale oli jokin Rock kappale, luulisin...
Kiitti jos joku saa selville tuolloin tuolla välin soitetut kappaleet.....!!!!
Mikä kappale soi NRJ:lä
12
2912
Vastaukset
- Yjuhg
Samalla vaivalla, kun sait kyselysi tänne, olisit selvittänyt asian NRJ:n soittolistalta. Mistä v-i_tus_t-a teitä uusavuttomia vatipäitä oikein sikiää. Taitaa sunkin vanhemmat olla sieltä tyhmimmästä päästä, katoppa peiliin ja tarkastele geenejäsi.
- Vatipää II Kustaa
http://www.nrj.fi/soittolistat
"Soittolistat - Radio NRJ
Tällä sivulla voit selata NRJ:llä soitettua musiikkia. Radiossa soitetun musiikin lisäksi voit selata myös nettiradiokanavien soittolistoja tunneittain. Listojen historia ulottuui viisi päivää taaksepäin. Listat päivittyvät 5 minuuttia yli tasatunnin.
Eurohot 30, Finnish Dance Chart, NRJ Top10 ja NRJ at The Club ohjelmien kappaletiedot eivät näy näissä listoissa. Lista-ohjelmien listoja voit katsoa täältä.
Selaa soittolistoja
Hae soittolistoja valitsemalla päivämäärä, kuukausi, kellonaika ja kanava. Listat päivitetään 5 minuuttia yli tasatunnin.
" - KLpO
Oon koittanu ehtiä juuri tuolta sitä kappaletta mut ei löydy, kysesiselle päivälle ja Kl:21.00-22.00 väliltä ei löydy kuin kolme kappaletta.
Joten joku jos viittis kattoo sen mitä kappaleita on silloin soitettu kun täällä ei äly riitä tähän hommaan nyt. - Vinde83
Juu ei sitä taida löytyä, en ainakaan minä onnistunut löytämään tuon ilmoittamasi päivän ja aikavälin kappaleita...
Koittakoon joku muu... - kahelikissanainen
mikä biisi soi tänään nrj:llä, sitä ei näy netissä eikä nettiradiossa, siinä räppäsi nainen ja mies ja se nainen laulo jtn dan did it..hyvä biisi soi joskus neljän jälkeen tosiaan ois kiva jos joku auttas!
- alluke1
martina aitolehti - 9 digits? :D
- What its this song
Joo ihan uskomatonta mietin samaa, meni jotenki " fuck my reputation , done did it done did it, vietnam vieeetttnaaammm"
- Jorma888
Tohon vikaan kommenttiin: Still Pee&Ru vs. La Puma - Done Did It
- hitto7
Joo hitto tota nrj:n soittolistaa ku et mitään laulua sieltälöydä!!!
- Miksen osaa... -.-
En ole varma soiko se sitten nrj:llä, mutta tietääkö kukaan semmosta naislaulajan kappaletta joka alkaa jotenki silleen "olen uinut joessa" ja sit kertsissä lauletaan jotain, et "niin uljas on aurinko" tai et "niin uljas on aamu"???????
kuulin kappaleen ekaa kertaa, enkä noilla tiedoilla sitä löydä itse... -.- taitaa olla melko uusi? - minäjajari
mikähän kipale mahtoi soida nrj-radiokanavalla 2.8.2013 tuossa 20:30 tienoilla, joka oli suomalainen ja tuntuma jäi että olisiko ollut joku "kesävirsu" tai vastaava? Kellään hajuja? Kertsi oli perseestä mutta muuten mitä sanoista sai välillä selvää niin tuntui olevan raikkaan murteinen kipale!
Ystävällisin terveisin,
Jari, Itäsuomi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462