Tanssiessa kun ollaan niin lähekkäin ja jutellaan, niin selviääkö ns. "kemiat" siinä tanssin aikana? Tuleeko siinä koskaan tunnetta, että Hän voisi olla minulle?
Selviääkö kemiat tanssin aikana?
21
775
Vastaukset
- Pave 570
Kyllä selviää ainakin ketä haluaa hakea toisen kerran. Sitähän se alkaa.
- parkettien partav.3
Kemiat löytyvät paremminkin olemalla hiljaa, ja keskittymällä siihen hyvään tunteeseen, jonka musiikki ja tanssipartneri ja minä - yhdessä saamme .
Puhuminen vain häiritsee tanssia. Kemiaa on tai ei ole. Ei sitä voi hakemalla hakea. Melko pian kemian aistii, kun nainen on lähellä ja seuraa vientiäni, ja antaa vastetta, ja liikkeessä sulaudumme yhdeksi lihaksi. Lopuksi ei muutakuin hymyilyttää ja on hyviä tunteita, eikä voi olla sanomatta: MAHTAVAA MAHTAVAA.
Saman kemian olen tuntenut muutamiakertoja , aikajanalla. Kemian tuntee, jo ensimmäisen kappaleen aikana. Vaikka ei olisi koskaan tanssinut tämän naisen kanssa. - Saako selvää?
"Saman kemian olen tuntenut muutamiakertoja , aikajanalla. Kemian tuntee, jo ensimmäisen kappaleen aikana."
Jos toinen tuntee sitä, niin tunteekohan/täytyyköhän myös toisen silloin tuntea samoin? Siis onkohan sen oltava molemminpuolista, jotta se ylipäätänsä olisi aistittavissa?- Koettu on kemiaa :)
Ilmeisesti et ole kokenut tuossa aiemmin kuvattua "hurmosta" kun noin kovasti kyselet. Kyllä sen tietää, kun sen kokee. Ei se kaikilla onnistu, jos ei tarpeeksi hyvä ole nainen seuraamaan miestä ja mies viemään naista. Siihen tarvitaan kaksi, ei pelkästään hyvää vientiä.
- alkemiaa
Kertakemiaa vai oikeaa?
Tanssikemiaa,nuljaskakemiaa,kestävää kemiaa. Sitä kun on liikkeellä useammanlaista.- niin se on
Mukava kun joku hoksaa että on vivahteita.
Oikein hyvin kun natsaa ei tahdo päästä enää erilleen. Ei se kuitenkaan ole sen tae että oltais sitten vakituiseen yhdessä.
Vastaukseni on että kyllä, kemiat selviää tanssin yhteydessä - It takes two to...
"Tanssikemiaa,nuljaskakemiaa,kestävää kemiaa."
Kemia on katsos molemminpuolista. Mainitsemasi nuljaskakemia liittynee ihan eri asiaan. No, toisaalta ymmärrän heittosi, kun et ilmeisesti ole kemiaa tanssiparin kanssa kokenut.. Otan osaa. - Lajaavoin
It takes two to... kirjoitti:
"Tanssikemiaa,nuljaskakemiaa,kestävää kemiaa."
Kemia on katsos molemminpuolista. Mainitsemasi nuljaskakemia liittynee ihan eri asiaan. No, toisaalta ymmärrän heittosi, kun et ilmeisesti ole kemiaa tanssiparin kanssa kokenut.. Otan osaa.Nimen omaan on molemminpuolista ja kaikki nuo mainitut sopii myös molemminpuolisesti. Turhaa työntyä toisen henkilön asemaan kun ei siinä ole eikä siihen pysty joten kukin kokekoon sitä mitä kokee.
Otappa osaa siihen mihin asemasi ylettyy.. - kamalaa kateutta
Lajaavoin kirjoitti:
Nimen omaan on molemminpuolista ja kaikki nuo mainitut sopii myös molemminpuolisesti. Turhaa työntyä toisen henkilön asemaan kun ei siinä ole eikä siihen pysty joten kukin kokekoon sitä mitä kokee.
Otappa osaa siihen mihin asemasi ylettyy..Sanassa "nuljaskakemia" on vahva negatiivinen kalskahdus. Lienee kateellisen ihmisen keksimä..
- parkettien partav.3
niin se on kirjoitti:
Mukava kun joku hoksaa että on vivahteita.
Oikein hyvin kun natsaa ei tahdo päästä enää erilleen. Ei se kuitenkaan ole sen tae että oltais sitten vakituiseen yhdessä.
Vastaukseni on että kyllä, kemiat selviää tanssin yhteydessä"Niin se on" sanoi hyvin ! Yhteinen naisen ja miehen yhdessä tuntema mielihyvä. Jonka sai aikaan tanssittava kappale, hyvä vienti, hyvä seuraaminen, antautuminen rytmin vietäväksi, läheisyys, naisen notkeus, puhetta keholla, ehkä uusi tuntematon nainen, ehkä nainen näytti ja tuntui jo mukavalta hakutilanteessa.
Eipä silti ei se ole naisen kauneudesta kiinni, eikä tarvitse olla tuntematonkaan.
Kyllä se on ollut molemminpuolista, se hehku kappaleen loputtua. Fox:ia tanssiessa olen sen kemian parhaiten tuntenut. En kyllä tiedä miten nainen on sen kokenut, mutta naisen katseesta ja hymystä olen päätellyt , että hänellä on ollut samoja tuntemuksia tanssista. - Keksimättäkkin
kamalaa kateutta kirjoitti:
Sanassa "nuljaskakemia" on vahva negatiivinen kalskahdus. Lienee kateellisen ihmisen keksimä..
Niin on, negatiivinen kalskahdus mutta taitaa olla niin totta kuin itse asiakin? Onneksi on vastakohta kemiaakin siis positiivista ja silläkin eritasoja sekä että eriaikaisuutta.
- Turhaa saivartelua
Keksimättäkkin kirjoitti:
Niin on, negatiivinen kalskahdus mutta taitaa olla niin totta kuin itse asiakin? Onneksi on vastakohta kemiaakin siis positiivista ja silläkin eritasoja sekä että eriaikaisuutta.
Kemia tansseissa on positiivinen ilmaisu. Sen vastakohtaan ei pidä kemia sanaa käyttää. Kannattaa vain todeta että ei ole kemiaa. Niin yksinkertaista. Kaikinpuolin turhaa saivartelua on väittää jotain muuta.
- aloittelija minäkin
Onko se "tahatonta" kemiaa, kun huomaa, että kysymättä - kuin yhteisestä sanattomasta sopimuksesta - aivan automaattisesti tanssitaankin kahden kappaleen sijaan lisää ja lisää eikä kumpikaan tee elettäkään poistuakseen parketilta? Näin kävi mulle..ja vieläkin tuntuu hyvältä ..ehkä liiankin..:)
- Tanssin taikaa
Se on sitä kemiaa...
Kemiaakin on monenlaista ja monensyvyistä. Kaverin rouvaa tanssittaessa ei vaan oikein kehtaa hirveesti ruveta kemioimaan, vaikka tanssi kulkisi kuinka hyvin, varsinkin kun kaveri itse on paikalla.
Joskus kemia syttyy vasta kun nainen tekee vastahaun. Se kemia ei aina siis syty yhtäaikaa.
Tanssilaji myös vaikuttaa kemiaan. Mielestäni paras "kemiatanssi" on chacha... siinä voi sopivasti pyöritellä tyttöä ja ottaa syliin jne - alli2012
Sitä se on, tanssittu on nyt 6 vuotta......ja noin juuri se alkoi :)
- parkettien partav. 3
Kemiat sanalla voi olla monta merkitystä.
Aloittajalla kemiat ja niiden löytyminen: tarkoittaa ,ehkä ihastumista ja varmaa merkkiä siitä oikeasta partnerista.
Minulle kemia tarkoittaa: Rytmikemiaa, samalla-aaltopituudella, nautintoa tanssia hyvinseuraavan naisen kanssa, musiikintulkintaa. Ei niinkään parinetsimistä.
Ja suurta tunnetta , jonka musiikki, nainen,mies saavat yhdessä esille. - Tanssiva tonttu
Hitaassa valssissa olen tuottanut parhaat hurmiot, niin neidolle kuin itsellenikin.
Eka haku kyseistä neitoa ja tunne oli sanoin kuvaamaton, näin kertoi jälkikäteen tanssitettavakin.
Siis kurssitus ja opettelu kantaa hedelmää, hyvää sellaista.- pieninäerinä
Mitä siitä hedelmästä tuli? Yleensä daami hurmioituu itse ja sitä ei tarvitse ja saakkaan tuottaa. Siis nykyaikainen nainen joka on itsenäinen, hän haluaa päättää itse milloin hurmioituu.
- Mahdoton tehtävä
pieninäerinä kirjoitti:
Mitä siitä hedelmästä tuli? Yleensä daami hurmioituu itse ja sitä ei tarvitse ja saakkaan tuottaa. Siis nykyaikainen nainen joka on itsenäinen, hän haluaa päättää itse milloin hurmioituu.
"Siis nykyaikainen nainen joka on itsenäinen, hän haluaa päättää itse milloin hurmioituu. "
- selkeesti miehinen kommentti, joka menee aivan metsään.
Eiköhän fakta ole se, että mieluisalla viejällä on vienti kohdallaan siinä hitaassa valssissa, jolloin parhaassa tapauksessa molemmat hurmioituvat nautinnosta. Itsenäisen nykynaisen on aikas paha yrittää hurmioitua, mikäli viejä vie ihanan hitaan valssin epämääräisesti tavallisen valssin askeleilla, eikä edes käsitä että kyseessä on eri laji.
- HRC Honda
Yleensä kemiat kohtaa. Kun "Jorma" rupeaa seisomaan. Tiedän silloin että nyt lähestyy "oikea nainen". Sama kun tiellä vastaan tulee oikeanmerkkinen auto. Molempiin pätee sama asia. Rattilukon asteelle ei aivan liikenteessä kannata päästää.;)
- Aita ja aidanseipäät
Kemia tanssiparketilla on ihan eri juttu ja ilmeisesti aivan tuntematon käsite sinulle, koska vertaat sitä vehkeesi seisokkiin. Hohh hohhh hou hou, hyvää joulua vaan :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791913- 1791456
- 246900
- 79882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611