Heij!
Siis olimme kavereitteni kanssa pizzalla. Ja otimme pizzan puoliksi, niin, että toiselle puolelle tuli kavereitten kinkut ja toiselle ananasta ja kasviksia.
Mutta, ku olin jo syönyt pizzani puoliksi, niin huomasin, että pizza palassa oli kinkku suikale ja vähän myöhemmin näin haarukassani kaksi lisää! Siinä vaiheessa tuli melkein itku..:<
Onko teille käynyt vastaavia ja onko se niin paha juttu ja miten toivuitte? :o
Apua!! Söin lihaa!!
9
783
Vastaukset
- jäät hatussa
Kyllä ja nyt sie siihen varmaan kuolet. Minäpä kerran löysin pizzasta simpukan. Aika pitkä terapiajakso tuli kyllä ja en varmaan ikinä pysty enää työelämään. Siihen se maailma kaatui.
Muista vaatia pizzerialta korvausta noin törkeästä kohtelusta. - Veeneeh
Ei tulis mieleenkään syödä mitään mikä on metriä lähempänä lihaa. Jokainen tekee itse valintansa missä syö. Itse en syö kuin kasvisravintoloissa. Pitserioissa en ole syönyt vuosikausiin. Olen nähnyt kuinka pitsaa tehdään, samoilla käsillä ripotellaan lihatuotteet ja kasvisjutut. Itse en halua syödä kasviksia joihin on koskettu sen jälkeen kun on koskettu lihoja.
Tää on mun henk.koht. asenne ja sulla on oma tapa olla kasvissyöjä, itse tiedät mitä pystyt sisääsi laittamaan.- pysy kotonas
Milläs käsillä ne lihat sitten pitäs ripotella jos ei samoilla. Varpailla ? Taidat olla vajaa. Ja muutenkin nirsoilija pelle.
- heiHaloo..
What??? että ihan oikeastiko joku joutuu tuommoisia miettimään että selviäääkö siitä jos on syöny vahingossa lihaa... ja pahinta varmaan oli, että se liha taisi maistua ihan hyvältä.. siinä sitä joutuu vakaumustaan ja sen ehdottomuuden järkevyyttä miettimään. Aika iso osa maapallonkin väestä ei taida moisia pohtia, kunhan vaan jotain saisi kurnivaan vatsaansa..
- nimimerkkiE
No siis kyllä mä todellakin tiesin/tiedän, että selviän siitä...liioittelin vaan vähän tossa viestissä.
Ja ei se maistunut kyllä hyvältä, enkä ruvennut vakaumustani miettimään. :) - Silja.
nimimerkkiE kirjoitti:
No siis kyllä mä todellakin tiesin/tiedän, että selviän siitä...liioittelin vaan vähän tossa viestissä.
Ja ei se maistunut kyllä hyvältä, enkä ruvennut vakaumustani miettimään. :)Saat anteeksi kun lupaat lopettaa nuo lapselliset provot. Kyllähän sen nyt jokainen ymmärtää että oot vielä "penska"
Koitahhan vaikka sen sijaan keksiä joku hyvä kasvispizzaohje, testaile vaikka kotona eri juttuja ja laita tänne.
Neuvojakin saa toki kysyä
Ja tässä tulee täti-ihmisen bravuuri, oma tyttö oli kanssa
vaiheessa jossain kasvis syöjä
normaali pizzapohja
tomaattipyre oregano
herkkusieni
parsa (siis tankoparsa purkista)
latva-artisokka (myös purkista)
oliivi
ananas
tomaatti
auramurua ja mozzarellaa
Nälkä lähtee ! - kurkku :p
Itse olen kasvissyöjä aatteideni takia, en sen takia ettenkö olisi pitänyt lihan mausta. Itse kyllä pidin siitä mutta en vain enää kyennyt sitä syömään.
- Hyva pitsa
Silja. kirjoitti:
Saat anteeksi kun lupaat lopettaa nuo lapselliset provot. Kyllähän sen nyt jokainen ymmärtää että oot vielä "penska"
Koitahhan vaikka sen sijaan keksiä joku hyvä kasvispizzaohje, testaile vaikka kotona eri juttuja ja laita tänne.
Neuvojakin saa toki kysyä
Ja tässä tulee täti-ihmisen bravuuri, oma tyttö oli kanssa
vaiheessa jossain kasvis syöjä
normaali pizzapohja
tomaattipyre oregano
herkkusieni
parsa (siis tankoparsa purkista)
latva-artisokka (myös purkista)
oliivi
ananas
tomaatti
auramurua ja mozzarellaa
Nälkä lähtee !Tässä viel parempi PIZZA ohje:
pizzapohja
Pekonia
Kebabia
Kinkkua
Kanaa
Salamia
Pepperoni
Katkarapu
(tonnikala)
ja tuplajuusto päälle
- imeskele ja nuoleske
vain sitä punapäistä tönkkölihaa älä pure.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama73403Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve583253Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä442949Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932836On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732638Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972610Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132317Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl552063Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661951